Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarvitsen apua..

29.04.2007 |

Tilanne on seuraava..

mulla on aina ollut menkat hyvin epäsäännölliset, mutta kuitenkin aina samanlaiset. eli menkat on aina alkaneet niin että kaksi ensimmäistä päivää on ollut runsaampaa vuotoa ja sitten pikkuhiljaa alkanut vähenemään.

nyt on kuitenkin toisin päin.. eli kaksi päivää sitten alkoi pieni, todella pieni vuoto ja sitä jatkui siis kaksi päivää. tänään sitten alkoi kunnolla vuoto, normaali määrä kuitenkin. tein kuitenkin raskaustestin ja se sanoi positiivista.

voiko kyseessä olla vaikka todella alussa keskenmennyt raskaus jonka takia testi näyttää positiivista? kipuja ei kuitenkaan ole ja olen ymmärtänyt että keskenmenon kanssa olisi yleensä kipuja.

olen täysin hämilläni, onnellinen ja silti jotenkin niin epäuskoinen testiä kohtaan.

voisiko joku auttaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut moniakin tapauksia, että saattaa tulla kolmetkin normaalit tai melkein normaalit kuukautiset, vaikka olisikin raskaana? Viepäs testiä labraan ja kerro miten kävi :)

Vierailija
2/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut ja lukenut monia tapauksia jossa näin olisi ollut. Jotenkin vaan aina on se pelko että jos ei kuitenkaan. lapsi on ollut kuitenkin toiveena jo niin kauan että pettymyksen pelko on todella suuri.

ajattelin nyt odottaa josko nämä kuukautiset loppuisivat ja sitten teen testin uudelleen.

Kiitos paljon että jaksoit vastata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että olet raskaana! Vuotoa tosiaan voi olla runsaastikin ja silti kaikki hyvin.

Pakko kuitenkin mainita, että aina keskenmenoon ei liity kipua. Itselläni on kokemusta yhdestä keskenmenosta ja kipua siihen ei liittynyt. Raskaus oli n. viikolla kuusi ja ainoa oire keskenmenosta oli verenvuoto. Raskaustesti näytti plussaa vielä useampi viikko keskenmenon jälkeenkin.

En halua missään tapauksessa pelotella, enkä masentaa, mutta halusin kertoa oman kokemukseni.

Onnea ja tsemppiä :D

Vierailija
4/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi pyytää päästä labraan otattaamaan raskaushormoniarvot ja katsoa, onko arvo nousussa. Kuten mainitsin, niin itsellänikin testi näytti plussaa vielä pitkän aikaa km:n jälkeenkin. Siksi kotitestiin ei kannata luottaa tässä tapauksessa. Jos labrassa saadaan vastaukseksi nousevia arvoja, niin kyse on raskauden jatkumisesta.

Mikään asiantuntija en ole, joten korjatkaa viisaammat :)

Pidetään peukkuja!

Vierailija
5/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa odotti vuoroaan (oli pientä vuotoa) ja meni veskiin niin pönttöön tuli sitten reilusti kaikki :(

Vierailija
6/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan tulla kertomaan, miten kävi..

Vierailija
7/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli verenvuotoa vaikka olinkin raskaana. Vuosin muistaakseni aina rv:lle 15. Joten voi se olla siltikin että olet raskaana.

Minulle silloin sanottiin,että pitää tarkkailla ettei vuodon mukana tule mitään verisuonen näköistä läpinäkyvää tai klönttiä,jos tällaista tuleen niin pitää heti ottaa yhteys synnytyssairaalaan. (meillä kun ei äippäpolilla ole päivystystä)

Joka tapauksessa kannattaisi käydä labrassa. Ja sitten jos olet raskaana niin pyytää ultrausta. On vaarallista jos osa sikiöö jää sisälle keskenmenon tapahduttua.

Tsemppiä että olis plussaa

Lilli ja tyttö 06

Vierailija
8/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että minulle tuli eilen todella varhainen keskenmeno.

eilen illalla alkoi runsaampi vuoto, mutta ei kuitenkaan mitenkään mahdoton. vuoto oli " klönttistä" ajoittain. vuodon mukana tuli sitten valkoinen " pallo" (sikiöpussi??) jonka jälkeen vuoto hetkeksi rauhoittui. se jatkui melkein olemattomana, välillä runsaammin ja sitten ei taas mitään pitkään aikaan.

mitään suurempia kipuja ei ollut missään vaiheessa.

nyt on vähän surullinen olo, mutta olin tähän kaikkeen varautunut. uskoin että tämä on edessä, koska ensimmäinen raskaus on kyseessä. onhan se kuitenkin harmi, koska lapsi on ollut yrityksissä jo aika kauan.

positiivisena näen tässä sen, että pitkän yrityksen seurauksena olin jo menettämässä toivoni sen suhteen että voisin tulla raskaaksi. Olin jo lähes tulkoon varma että emme mieheni kanssa voisi saada lapsia. Mietittiin jo kaikenmoisia hoitoja. No, tämän tapahtuman ansiosta uskoni lapsen saamiseen palautui ja olen niin onnellinen kun nyt tiedän sen olevan mahdollista.

ajattelin nyt kuitenkin odottaa, että nämä kuukautiseni loppuisivat ja menen sitten lääkärissä käymään niin saan varmuuden siihen ettei kohtuun ole jäänyt mitään. tietenkin menen aikaisemmin jos tilanne tästä muuttuu pahempaan suuntaan.

kiitos kaikille!