Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa ruuat vain itselleen

Vierailija
02.02.2026 |

Mitä mieltä, onko ok? Mä ostan ja laitan aina molemmille, mutta mies kun käy kaupassa, niin ostaa ruuat ja laittaa ne vain itselleen. Siitä ei siis edes jää jämiä. Vaikka tietää, että en ole syönyt.

Ja kyllä, olen sanonut asiasta. Ei muutosta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Oot oikean kultakimpaleen löytänyt 

Vierailija
2/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. Oot oikean kultakimpaleen löytänyt 

No jos tämä on sulle kultakimpale, niin käy hakemassa.

Vierailija
4/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut yhdessä tuollaisen kanssa? Onko teillä yhteisiä lapsia? Toivottavasti ei.

Vierailija
5/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, että miksi? Me teemme molemmat itse omat ruokamme, mutta se johtuu erilaisista ruokailutottumuksista.

Vierailija
6/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sä sit ruuat ainoastaan itsellesi.

Vierailija
7/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
8/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehet tätä tahallaan, jotain mielenosoitusta. Oma siippa on käyttänyt ruokaa epäsuorasti henkisen väkivallan välineenä, esim. riidoissa; ei syö laittamaani ruokaa viikkoihin.

Vierailija
9/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Minä teen kauppalistan MOLEMMILLE, mies lisää listaan VAIN OMAT TARPEENSA. Tämän lisäksi kun teen ison annoksen uuniin jotain ruokaa, josta riittäisi myös seuraavaan päivään, syö hän siitä jo illalla melkein kaiken. Sanoin hänelle juuri, että nyt loppuu tuo mässäily enkä aio joka päivä tehdä uutta ruokaa vaikka iso vuoka tai pelti on tehty, hän saa rajoittaa syömistään tai hakee iltapalansa kaupasta tai nakkikioskilta. Itse hän ei kokkaile yhtään mitään.

Vierailija
10/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sinäkään tee hänelle. Teet selväksi että jos tuolle linjalle lähdetään niin turha luullakaan että saa syödä sinun tekemiäsi pöperöitä ! Luulisi miehen tästä tajuavan. Jos ei niin suosittelen vahvasti eroa 

Vierailija
11/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma. Minä teen kauppalistan MOLEMMILLE, mies lisää listaan VAIN OMAT TARPEENSA. Tämän lisäksi kun teen ison annoksen uuniin jotain ruokaa, josta riittäisi myös seuraavaan päivään, syö hän siitä jo illalla melkein kaiken. Sanoin hänelle juuri, että nyt loppuu tuo mässäily enkä aio joka päivä tehdä uutta ruokaa vaikka iso vuoka tai pelti on tehty, hän saa rajoittaa syömistään tai hakee iltapalansa kaupasta tai nakkikioskilta. Itse hän ei kokkaile yhtään mitään.

Miksi pidät miestäsi nälässä?

Vierailija
12/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee sä sit ruuat ainoastaan itsellesi.

En haluaisi tällaiseen valtataisteluun, varsinkin kun ruoka on oma tapani näyttää rakkautta. En vaan tajua, miksi ei voi samalla ostaa ruokaa minulle, kun ostaa itselleen.

Joskus suhteen alussa jopa ihan valmisti raaka-aineista asti ruokia yhteisesti, mutta vuosien varrella muuttui niin, että minä laitan meillä ruokaa. Paitsi jos en ehdi, tai jaksa, niin silloin mies syö itse omia eväitään.

Vierailija
13/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö miehet tätä tahallaan, jotain mielenosoitusta. Oma siippa on käyttänyt ruokaa epäsuorasti henkisen väkivallan välineenä, esim. riidoissa; ei syö laittamaani ruokaa viikkoihin.

Bingo. Viikonloppuna tuo tapahtui meillä. Olin laittanut ruoan valmiiksi, liedellä oli otettavissa, alkoi äkäilemään ja lämmitti vain valmisaterian, sanoin, että HÄN EI SYÖ MYÖSKÄÄN HUOMENNA KOTONA ja sitten tapahtui se paras, ALKOI ÄKÄILEMÄÄN TÄSTÄKIN. Kirjoitellaan ja keskustellaan vain naisten äksyilystä, miesten äksyily on sietämättömämpää, olettaisi miehen olevan miehekkäämpi.

Vierailija
14/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te olette tällaisia  alkuihmisiä ja tolloja löytäneet. Murahteleeko ne myös ja kulkee kädet suorana polvien korkeudella roikkuen, rapsuttelevat itseään aina välillä ja vastaavat mörähdyksellä jos niiltä jotain kysyy.

Vierailija
15/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te olette tällaisia  alkuihmisiä ja tolloja löytäneet. Murahteleeko ne myös ja kulkee kädet suorana polvien korkeudella roikkuen, rapsuttelevat itseään aina välillä ja vastaavat mörähdyksellä jos niiltä jotain kysyy.

Mistä niitä nyt löytyy, tuolla niitä ulkomaailmassa kulkee ihan runsain mitoin. Luuletko, että vit ttumaisia piirteitä löytyy vain marginaaliosalta ihmisiä?

Vierailija
16/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs miesvauva tuollainen on. 

Vierailija
17/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa miehen kanssa olemisesta tämän, vaikka taitanee jo monelle olla jo itsestään selvyys: MIESTEN KANSSA EI OLE KUIN VAIKEUKSIA JA HELVETILLISTÄ PIINAA. Ei enää koskaan - ei ei ja ei !

Vierailija
18/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

TÄMÄ - TÄMÄ ON AINA PARAS NEUVO.

Vierailija
19/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ryhtiliikettä siellä! Itse kajautan sohvalta: "Nälkä!" Puoli tuntia max menee, niin ukko tuo lautasellisen hyvää ruokaa, nam.

Vierailija
20/41 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot huonosti kouluttanut miehesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi