Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hotellin aspassa töissä ja napsin aina välillä ruokia

Vierailija
02.02.2026 |

Teenkö väärin? Napsin siis pullaa, suklaata jne...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai teet väärin. Mutta niinpä me sairaalassakin syödään osastokeittiön jääkaapista.

Sillä aikaa voisit olla jonkun potilaasi luona. Mut eeiii.

Vierailija
22/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai teet väärin. Mutta niinpä me sairaalassakin syödään osastokeittiön jääkaapista.

Sillä aikaa voisit olla jonkun potilaasi luona. Mut eeiii.

Mulla ei ole potilaita enkä todellakaan vietä aikaa niiden luona enempää kuin on välttämätöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä varkaita. 

Itse kun olin sairaalassa töissä, katsoin kauhulla kun muut söivät potilaiden ruokia. Sitten se tuli ilmi - saivat potkut, minä en ollut ilmiantaja vaan eräs potilas, joka näki. 

Potilasruoat eivät juuri kiinnosta kuin harvoja. Hygieniaaääntöjen mukaan mm. avatut leikkelepakkaukset pitää hävittää vuorokauden kuluessa. Järjestyy.

Kylläpä tuntui kiinnostavan kovasti ilta- ja yövuorossa sairaalan leivät, voit, mehut, mehukeitot, graavilohet, jugurtit, viilit, hedelmät ym ym. Kahvi oli ainoa, jota sai luvan kanssa juoda.

Vierailija
24/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijat hyökkäsi saaliinjaolle kun keittiö teki bongaamattoman annoksen. Välillä hovi kutsui maistamaan, jos oli esim. Joku sesonkiruoka. Helpompi palvella asiakkaita, kun nämä kyselee jos tietää mitä myy.

Typerä sana toi aspa. Eihän se ole täsmällinen. 

Vierailija
25/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä varkaita. 

Itse kun olin sairaalassa töissä, katsoin kauhulla kun muut söivät potilaiden ruokia. Sitten se tuli ilmi - saivat potkut, minä en ollut ilmiantaja vaan eräs potilas, joka näki. 

Potilasruoat eivät juuri kiinnosta kuin harvoja. Hygieniaaääntöjen mukaan mm. avatut leikkelepakkaukset pitää hävittää vuorokauden kuluessa. Järjestyy.

Kylläpä tuntui kiinnostavan kovasti ilta- ja yövuorossa sairaalan leivät, voit, mehut, mehukeitot, graavilohet, jugurtit, viilit, hedelmät ym ym. Kahvi oli ainoa, jota sai luvan kanssa juoda.

Minä vuonna teillä on graavilohta ollut. Mun 23 vuoteni aikana ei kertaakaan. Ja ihan päiväseltään voi tulla keittiöön, tietysti meikäläisten kanssa on oltava väleissä jotta kannattaa koputella. Tilataan muuten myös henkilökunnalle ja ihan luvalla aina kun sellainen heltiää.

Vierailija
26/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila työntekijä on aspa??  Luulin että myyjä. Kaupan kassa on aspa vai myyjä?? Onhan noita....

Vierailija
27/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä varkaita. 

Eikun niin. Olihan meillä joskus 2000-luvun alkuvuosina graavilohta jouluaterialla. Enää sellainen ei kävisi. Potilaiden lämpimistä ruoista kukaan ei ole kiinnostunut, syystä.

Vierailija
28/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä varkaita. 

Minä vuonna teillä on graavilohta ollut. Mun 23 vuoteni aikana ei kertaakaan. Ja ihan päiväseltään voi tulla keittiöön, tietysti meikäläisten kanssa on oltava väleissä jotta kannattaa koputella. Tilataan muuten myös henkilökunnalle ja ihan luvalla aina kun sellainen heltiää.

Tuollaista ei ollut siellä missä minä olin, meillä oli keskuskeittiö, eikä mikään yhden muijan lafka peräkylällä. 

Sieltä kaikki ruoka tuli moneen laitokseen.

Tampereen seudulla eräässä sairaalassa oli välillä graavilohtakin. Lohihan on tosi halpaa sesonkiaikana - tosiaan keskuskeittiössä tekivät sitä Itse.

Vierailija
29/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvila työntekijä on aspa??  Luulin että myyjä. Kaupan kassa on aspa vai myyjä?? Onhan noita....

Eikö asiakaspalvelijita ole moneen lähtöön?

Vierailija
30/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aspa?? Ite oon aika ahterista myymälässä. Melkein kuin barista, mutta ei kuitenkaan ihan sama.

Vierailija
31/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä varkaita. 

Eikun niin. Olihan meillä joskus 2000-luvun alkuvuosina graavilohta jouluaterialla. Enää sellainen ei kävisi. Potilaiden lämpimistä ruoista kukaan ei ole kiinnostunut, syystä.

Puhuinko lämpimistä ruuista? En.

Näistä puhuin: "leivät, voit, mehut, mehukeitot, graavilohet, jugurtit, viilit, hedelmät ym ym. Kahvi oli ainoa, jota sai luvan kanssa juoda."

Vierailija
32/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei ollut siellä missä minä olin, meillä oli keskuskeittiö, eikä mikään yhden muijan lafka peräkylällä.

Sieltä kaikki ruoka tuli moneen laitokseen.

Tampereen seudulla eräässä sairaalassa oli välillä graavilohtakin. Lohihan on tosi halpaa sesonkiaikana - tosiaan keskuskeittiössä tekivät sitä Itse.

Meidän yhden muijan lafka peräkylällä oli Hatanpää. Tampereen seudulla työskennelleenä tiedät, että siellä kävivät viikonloppuisin palomiehet syömässä, koska keittiö oli niin hyvä. Osastojen porukka oli silloin mun kanssani jääkaapilla. Graavilohta en muista potilailta kuin jouluisin, tosin silloin oli aika paljon muuta mielessä. Nykyään olen muualla ja Hiltonkin pilalla.

Vierailija
33/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille ei ole tarjottu sitä. Vai pitää maksaa itse.

Vierailija
34/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinko lämpimistä ruuista? En.

Näistä puhuin: "leivät, voit, mehut, mehukeitot, graavilohet, jugurtit, viilit, hedelmät ym ym. Kahvi oli ainoa, jota sai luvan kanssa juoda.

Minäpä puhuin, kun sivulliet aina kuvittelevat, että niiden ympärillä käy kuhina. Luulit pois, 230 ml suolatonta keittoa ei kiinnosta ketään. 

Vierailija
35/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän kuolisi nälkään jos ei ikinä mitään napsisi

Vierailija
36/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aspa?

Mikä on idiootti?

Vierailija
37/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä HUSissa. Ensimmäisenä päivänä ihmettelin kun söin yksin maksullisessa ruokalassa.

Mutta jo toisena päivänä minutkin ohjattiin toiseen saliin syömään "ilmaista" potilasruokaa. ;-)

Siellä maistui sulassa sovussa vaksille ja kirurgille.

Vierailija
38/38 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sallittua, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan