Olen katkeroitunut Suomelle. Syvästi ja peruuttamattomasti.
Tämä hallitus on vienyt niin suomalaisen sellaiseen köyhyyteen ja ahdinkoon, että häpeän maatani. Kahden tutun nuoret eivät ole valmistuneet, koska eivät ole saaneet harjoittelupaikkaa. Molempien piti valmistua viime vuoden toukokuussa. Nuorten usko ka luotto tulevaisuuteen on mennyt. Surettaa nuorten puolesta. Potkulaki. Tukien heikentäminen kaikkein köyhimmiltä. Supertyöttömyys. Rikkaille enemmän rahaa. Kaupan edulliset tuotemerkit halutaan kieltää. Yritykset jakavat ennätysosinkoja. Hädissään oleville kansalaisille heiluttellaan saksia ja huudetaan: "Menkää töihin!" Häpeän maatani. Häpeän sitä, minkälaiseksi hallitus on maamme muuttanut.
En ikinä enää osta yhtäkään suomalaista tuotetta tai palvelua. Haen ruuat, viinit ja kaiken mitä tarvitsen joko Virosta tai Ruotsista tai tilaan Temusta. En kehtaa ostaa suomalaista. en.
Kommentit (25)
Taas venäläinen esittää suomalaista.
Olet katkera vain siitä, että raja on kiinni, etkä saa Oltermannia.
Taidat olla syvästi kyr piintynyt Perus-Suomeen ja muihin fassareihin.
Olemme matkalla aikaan, että pian tarvitaan runsaasti mustia hameita. Saanevatko lahtarit tällä kertaa Saksasta jääkäreitä kurjalistoa nirhaamaan ?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vuodesta toiseen huonot päättäjät. Maa on myös mamutettu kehitysmaalaisilla, joiden elätykseen menee aivan liikaa rahaa. Suomi ei tarvitse kehitysmaalaisia vaan eurooppalaisia koulutettuja osaajia.
SDP inhoaa suomalaisia, se haluaa tänne vain kehitysmaalaisia, koska nämä äänestävät ruokkivaa kättä.
Olen myös alkanut inhota tätä maata, koska tämä maa halutaan pilata näillä tulijoilla. Perussuomalaiset on ainut puolue, joka haluaa edistää suomalaisen elämää, muut haluaa tuhota.
Muuten kirjoituksesi on silkkaa asiaa, mutta luottamuksesi perussuomalaisiin on lapsellista ja sinisilmäistä sekä täysin perusteetonta. Avaa silmäsi ja kohtaa todellisuus. Sinut on petetty ja silmillesi on kustu toistuvasti persujen toimesta. Herää!!!
Minäkin luotin vuosikaudet ja äänestin kaikissa vaaleissa missä mahdollista heitä, huomatakseni ainoastaan tulleeni toistuvasti petetyksi.
Soinipersut pettivät, purrapersut pettivät. Vaan minua eivät enää petä koskaan. Mennään sitten vaikka helvettiin, mutta sinne ei mennä minun äänilläni.
Itse asiassa suuri valtaosa kansasta on ihan tyytyväisiä. Meidän vain kuuluu valittaa, kun pelottaa, että joku tulee ja vie sen kaiken hyvän pois,
Kannattaisi katsoa esim se ylen viime yönä lähettämä dokumentti Ruotsista. Aloin kyllä oikeasti olla tyytyväinen suomalaiseen elämään.