Asbestia taikahiekassa
Julmaa ja hävytöntä, miten lasten lelujen valmistukseen käytetään vaarallisia aineita. Miten mihinkään voi luottaa?
Kommentit (9)
Meinaatko että kiinalaiset olisivat lisänneet tahallaan siihen asbestia?
Sulle voi tulla yllätyksenä että pelkkä rantahiekkakin voi sisältää asbestia.
Mutta älkää tilatko itse Temusta! Ne tuotteet ovat äärivaarallismyrkyllisiä! Ostakaa vastuullisten yritysten Kiinasta tilaamia tuotteita, ne ovat turvallisia!
Vierailija kirjoitti:
Mutta älkää tilatko itse Temusta! Ne tuotteet ovat äärivaarallismyrkyllisiä! Ostakaa vastuullisten yritysten Kiinasta tilaamia tuotteita, ne ovat turvallisia!
Vastuusta ja yrityksistä ei kannattaisi puhua samana päivänäkään, niin moraalittomia ja selkärangattomia toimijoita ne ovat nykyään kaikki. Vain sijoittajien voitto hinnalla millä hyvänsä menee kaiken muun etusijalle.
Näinollen maailma on täysin pilalla!
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi kannattaa miettiä, tarvisenko todella tuota tuotetta (suojatkaa edes lapsia temumyrkyiltä).
Sehän se taikahiekan taika on, että siitä saa 20 vuoden päästä asbestoosin tai keuhkosyövän!
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että kiinalaiset olisivat lisänneet tahallaan siihen asbestia?
Sulle voi tulla yllätyksenä että pelkkä rantahiekkakin voi sisältää asbestia.
Eikä tarvitse mennä kuin Tuusniemelle jossa oli asbestikaivos. Siellä sitä on luonnostaan.
Onnekseni minulla on asbestivapaa Teflon-pannu!
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni minulla on asbestivapaa Teflon-pannu!
Minullapa onkin teflonivapaa asbestipannu!
Asbestia oli joskus myös bilteman hiekkapuhallukseen tarkoitetussa hiekassa..