Kuinka paljon olet velkaa?
Tuli mieleen tuosta Velkaantuneet sarjasta, että onko paljon velkaantuneita.
Voi myös kertoa, mikä on johtanut siihen että velkaannuit?
Itse vastaan, että en ole ikinä ottanut velkaa. Jos raha on loppunu, niin sillon on loppunu enkä mistään ole lainoja hankkinu
Kommentit (80)
Noin 142 000, asuntolainaa.
Katsoin Velkaantuneet-sarjaa pari ekaa jaksoa. Tosi koskettava. Haluaisin halata jokaista niistä ihmisistä ja sanoa, että ootte aivan ihania ja rohkeita tyyppejä <3 Toivottavasti kaikki saavat asiat kuntoon.
Totta helvetissä on velkaa ollut ja paljon. Kaikki vivutettu lopulta pois, omaisuus jäi.
Ei tällainen köyhän perheen lähiökasvatti muutoin pääse eteenpäin ja saa omille lapsilleen erilaisia lähtökohtia. Työllään ei Suomessa kuin harvat.
Yhteensä kaikkea about 250 k€.
Vielä ollaan tovi jos toinenkin tässä velkasuossa. Eläkkeellä helpottaa tai sitten ei.
Jos palsta koostuu velattomista miljonääreistä, ei kumpikaan ole heille kyllä käytöstapoja tuonut kun katsoo tätä palstan tasoa.
8000. Kestää ennenkuin saan maksettua. Maksan kuitenkin joka erän niinkuin on sovittu, en päästä ulosottoon.
Viitisen tonnia ja nämä 2 hampaan remontista.
65 000 euroa asuntolainaa jäljellä
Riippuu iästä, itse 55v, okt, 3 autoa jne. Kannattaisi ennemminkin kysyä, koska olit velaton, eiköhän jokainen alle 30v tarvitse velkaa asuntoon ja sijoitusasuntoihin, harvalla noita rahoja on opiskelun jälkeen takataskussa.
Luottokortilla on tällä hetkellä reilu tonni, mutta sen maksan joka kuukausi pois. Maksan kaikki hankinnat luotolla, koska se on turvallisempaa ja hieman halvempaakin kuin pankkikortilla maksaminen. (saan pienen summan cash backia ostoksistani)
Muuta velkaa ei ole, asunto maksettu ja autoa en tarvi. Kaveri on minulle noin 1500€ velkaa tosin, maksaa kunhan ehtii. Varattiin lomareissu.
0€ velkaa, puolisen miljoonaa omaisuutta.
Asuntolaina ja kulutusluotto ovat mielestäni eriarvoista velkaa keskenään. Kohtuullisen asuntolainan ymmärrän ja kulutusluottoa olen ottanut autoon oman pääoman lisäksi. Mutta eläminen velaksi, pikavipit, eläminen yli varojen aiheuttaa velkakierteen ennemmin tai myöhemmin.
Itselläni visaelkaa eli kulutusluottoa 2500€. Omaisuuden arvo 400 000
Olisko joku 150 000€? En ole katsonut tarkkaan.. 140 asuntolainaa ja kymppi autolainaa. Omaa rahaa ei ollut kuin 30 tonnia, loput piti ottaa velkaa.
1200€/kk (eli 30% nettotuloista) sitä lyhentelen, meneehään siihen tovi. M43
Ei yhtään enää. Enkä ikinä enää ota mitään lainoja. Luottokortilla maksan matkoilla ollessani. Sen maksan välittömästi palattuani kotiin.
Taitaapi olla joku 13,99 ?
Netflixin kk-maksu luottokortille
En euroakaan, ehkä anteeksipyynnön eräälle henkilölle....
tai no, ehkä kahdelle (eri syistä).
Jos olisin kirjanpitovelvollinen, olisin velkaa edellisestä laskutuspäivästä tähän päivään mennessä kuluttamani sähkön ja veden hinnan, mutta koska olen tavallinen yksityishenkilö, minäkin voin vastata aloituskysymykseen että pyöreä nolla euroa.
Ei ole, myik asuntoni ja muutin vuokralle. Tilille tupsahti reilut 600 000€. Eläke siis on turvattu, voi pottia hieman syödäkin. 😊
Höps. Kuulun Vasemmistoliittoon ja jokaikisen autolainan etän olen maksanut ajallaan. Viimeinen maksuvuosi meneillään, kohta se on maksettu. Sitten varmaan haetaan pieni laina maatilan sukupolvenvaihdosta varten.