Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen koulutettu, älykäs, elämässä pärjännyt ihminen

Vierailija
02.02.2026 |

Ymmärtää että tällaisilla palstoilla pesii kouluttamattomat, osattomat, älyllisesti lapsen tasolle jääneet luuserit. Mt-ongelmaiset päihteiden liikakäyttäjät.  Sitten esitätte niin älykköä vaikka ette osaa kuin haukkua muita tyhmyyttänne ja ymmärtämättömyyttänne. 

Miettikää nyt oikeasti miksi te vietätte päiväänne täällä, kun monet ikätoverinne tekevät mielekästä ja arvokasta työtä tälläkin hetkellä. Koska teidän älynne ei riitä muuhun kuin kiusaamiseen ja muiden arvosteluun. Sillä tavalla nostatte itseänne jalustalle, jonka tiedätte itsekin olevan olemassa vain anonyymipalstalla. Teistä ei ole muuhun kuin anonyymipätemiseen. Olette yhteiskunnan pohjasakkaa. Enkä lue vastauksia, ei kiinnosta.  Hyvästi pikku mitättömyydet.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen DI

-ap

Vierailija
2/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on miesten aatelia 💪 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vauvalla ap? 

Vierailija
4/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vauvalla ap? 

diplomityön ohjeet täytyy päivittää ja... Niin

Vierailija
5/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vauvalla ap? 

Hän on täällä kiusaamassa ihmisiä, kun ei taidot muuhun riitä. Näinhän hän oli tulkinnut omaa toimintaansa.

Vierailija
6/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Servasit juuri ittes 🤣🤣

Vierailija
7/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vauvalla ap? 

Olen aina tuntenut voimakasta halua imeskellä miehen kulkusia. Se on jotain, mikä kiihottaa minua valtavasti ja saa minut tuntemaan oloni halutuksi ja voimakkaaksi.

Vierailija
8/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät. Itse olen asiantuntijapalvelussa, enkä läheskään päivittäin täällä. Hyvä jos kerta viikkoon maanantaisin käyn täällä vilkaisemassa mitättömyyksien kirjoittelua. Täytynee tunnustaa, että suomalaisilla ei mene kovin hyvin, eivät hakeudu töihin vaikka töitä on, tosin, kaikista mitättömyyksistä ei ole minun kaltaiseen työskentelyyn, näkemykseni tukee myös valtava määrä typeriä hakemuksia joita sinkoilee ovista ja ikkunoista. Mikäli hakemuksia asiantuntijatiimiimme tulee 100, niistä vain 3 on kelpuutettu edes jatkokierrokselle. Säälittäviä tapauksia on maa täynnä !

Vierailija
9/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippuinsinööri

Vierailija
10/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huippuinsinööri

Ihanaa! Puhutko assareille bordellijuttuja työpaikalla? 

Vierailija
11/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippuinsinööri

Puhun ja saarnaan lihan iloista

Vierailija
12/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät. Itse olen asiantuntijapalvelussa, enkä läheskään päivittäin täällä. Hyvä jos kerta viikkoon maanantaisin käyn täällä vilkaisemassa mitättömyyksien kirjoittelua. Täytynee tunnustaa, että suomalaisilla ei mene kovin hyvin, eivät hakeudu töihin vaikka töitä on, tosin, kaikista mitättömyyksistä ei ole minun kaltaiseen työskentelyyn, näkemykseni tukee myös valtava määrä typeriä hakemuksia joita sinkoilee ovista ja ikkunoista. Mikäli hakemuksia asiantuntijatiimiimme tulee 100, niistä vain 3 on kelpuutettu edes jatkokierrokselle. Säälittäviä tapauksia on maa täynnä !

No niin Purra ja Orpo! Lukekaapa tämän asiantuntijan kommentti! Töitä ei edes kannata hakea! 

Vierailija
13/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippuinsinööri

Puhun ja saarnaan lihan iloista

Tämmöinen huippuinssi oli edellisellä työpaikalla. 

Vierailija
14/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI on miesten aatelia 💪 

Riippuu miehestä. Itse olin aviossa harvinaisen tyhmän DI:n kanssa. 

Vierailija
15/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut siinä käsityksessä, että älykkäillä ihmisillä on vähemmän ennakkoluuloja ja sortuvat harvemmin stereotyyppiseen ajatteluun. 

Olin väärässä näemmä. 

t. Palstalla hengaileva työtön humanisti 

Vierailija
16/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä käydään yleensä aika tervehenkistä keskustelua esimerkiksi työttömät pääsevät kerjäämään lisää tukia ja ymmärrystä asioille meillähän on tällainen näennäist työttömien valtakunta jossa on muka työnhakijoita ja työttömiä jotka eivät kuitenkaan millään halua lähteä töihin ulkomailta pitäisi tuoda kunnollisia ihmisiä tähän maahan mutta ei kuitenkaan arabialaisia

Vierailija
17/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tarvinnut mitään novellia kuitenkaan kirjoittaa. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkää tekstiä. Yksiriviset viestit toimii parhaiten 

Vierailija
18/18 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on huonosti käyttäytyvä DI-mies. Poikani tytär on DI-nainen ja nuoresta iästään huolimatta erään kunnan tekninen johtaja. Minusta hän käyttäytyy hienostuneesti.

Ei ole syytä tehdä yleistäviä päätelmiä diplomi-insinööreistä yhden aggressiivisen moukan perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän