Millä saisin miehen rakastumaan itseeni uudelleen?
Meidän avioliitto on ihan kuollut vaikka ollaan oltu naimisissa vasta 2v. Erottiin ennen naimisiinmenoa 3v sitten, mutta palasimme kuukauden päästä yhteen. Nyt mietin tuliko mies vain lapsen takia takaisin.
Mies ei enää koskaan sano rakastavansa minua eikä osoita sitä teoillakaan. Hän ei pidä yhteistä aikaa tärkeänä tai ei ainakaan tee MITÄÄN sen eteen. Kaikki ehdotukset ovat aina minun vastuullani.
Hän ei osoita hellyyttä eikä jakele pieniä huomionosoituksia. Seksiä meillä on harvoin, n. kerran kuussa ja sekin lähes aina minun aloitteestani. En koe, että mieheni millään tavalla haluaisi tai himoitsisi minua.
Kotona ollessaan hän on usein omissa oloissaan joko lukemassa tai tietokoneella, saattaa olla 6-7 tuntiakin tai leikkii lapsen kanssa. Jos meillä on jostain syystä lapsi pois kotoa vaikka mummilassa, hän ei mitenkään halua käyttää tilannetta hyväksi.
Olen kyllästynyt siihen, että aina minä teen aloitteet yhdessäoloon, aina minä ehdotan tehtäisiinkö jotain kivaa. Mies kyllä yleensä suostuu, mutta ehkä siksi, että välttyisi riitelyltä?
Kommentit (3)
...Jos alat liikaa huidella omilla teilläsi, saatatte etääntyä vaan entisestään. Mikset nyt aloittaisi PUHUMALLA sille miehellesi SUORAAN. Keskustelkaa suhteestanne, ja siitä mitä kumpikin tulevaisuudelta ja ihmissuhteelta haluaa. ja sitten teette YHDESSÄ jotain sen suhteen eteen.
Otatte tietoisesti aikaa itsellenne, menette treffeille vaikka " väkisin" , teette hyvää ruokaa, avaatte viinipullon, juttelette, teette asioita yhdessä, lähennytte uudelleen...Päätös panostaa suhteeseen täytyy olla yhteinen ja toiminta tietoista, jos se ei kerran itsekseen tule.
Anna herran olla omissa oloissaan. Ole kiireinen ja onnellisen oloinen. Kyllä se siitä kiinnostuu kun huomaa ettet ole itsestäänselvyys.