Mitä syötte, kun rahat ei meinaa riittää ?
Kommentit (70)
Kobepihviä Bordeauauxin kera, kun ei ole varaa aitoon shampanjaan. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään viikko samaa keittoa, vedellä jatketaan. Halpaa sekamehua, Ei leipää, leikkeleitä, salaatteja. Iltapalaksi kaurapuuro.
Oletko sinä se Ritva 131kg.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rahat menee?
Asumiseen.
T. Helsinkiläinen
Peruna, omena ( puola ) , porkkana, leipä ( punalappu ) kaurahiutale, ruishiutale, hedelmä ( tarjous ).
No noi vaan esimerkkejä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa ruokaa edullisista perusaineksista. Vaikka itse sanon, olen hyvä laittamaan riittoisaa ja hyvää arkiruokaa, sekä leipomaan. Ei ole viisihenkinen perhe nälässä ollut.
Olen samanlainen,edullista ja hyvää ruokaa tekee kohtuuhinnalla,nytkin kasvikset puoli-ilmaisia.
Katsoin juuti Ukuaru-elokuvan vuodelta 1972 ja siinä Minna sanoo miehelleen: "Kun tehdään perunamuusi perunasta ja vedestä, niin selvitään kyllä." Ja hymyilee kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rahat menee?
Asumiseen.
T. Helsinkiläinen
Onnea Lumoasukas vai asutko peräti Koijaamon näissä tunnetusti kalliimmissa AY-liikkeen verovapaissa luukuissa
Monelle tekee hyvää olla välillä syömättä, tiedäthän?
Perunaa, porkkanaa, kalapuikkoja, erilaisia kaaleja, marjoja, hedelmiä, leipää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tupakointi syö ruokarahat. Viinasta sentään saa kaloreita.
Tupakka pitää hyvin nälkää. Paremmin kuin puuro tai leipä.
Vierailija kirjoitti:
1400 e jää ulosoton jälkeen
2 aikuista + 2 lasta.
Oliko Orpo vai peräti Purra tekemässä velkaasi vai otitko Paavon velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Puuroja, kasvissosekeittoa, sämpylöitä, sipulimunakkaita, makaronilaatikkoa
Jätä se kasviskeitto soseuttamatta, niin saat hampaillekin töitä, eli lisäkeleipää tms ei tarvita. Vai onko sinulla laminaattihampaat, mitkä eivät kestä ylimääräistä pureskelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jää lapsille.
Höpö höpö, jos et mitään söisi niin kuolo korjaisi ja lapset jäisi ilman vanhempaansa.
Olen viimeksi syönyt eilen klo 16.00 maissa. Lapset saa ruoan. Vettä juon. Huomenna minulla ruokapäivä. Elimistö tottuu.
Käy etsiskelemässä ostarilta ym. muutama pullo, niin saisit halvimman hernekeittopurkin itsellesi. Onko kaikki hävikkiruokia tarjoavat tahot koluttu? Luulisi, että Diakoniasta tai sos.tstosta saisi ruokakupongin.
Vierailija kirjoitti:
Xtra sei Prismasta. Siitä ja K menu -tomaattimurskasta keitto
Etpä kohta enää voi ostaa noita halpatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Peruna, omena ( puola ) , porkkana, leipä ( punalappu ) kaurahiutale, ruishiutale, hedelmä ( tarjous ).
No noi vaan esimerkkejä tietenkin.
Minä en koskaan laita suuhuni mitään Puolassa tuotettua.
Kiusauksia, riisipuuroa, munakkaita, hernaria, pannukakkua, itse tehtyjä sämpylöitä, sienipastaa, kalaa (itse pyydettyä), perunalettuja, rosollia, uunijuureksia, kauden hedelmiä...
Ei ruoka itse tehtynä ole kallista jos viitsii nähdä vaivaa. Einekset, karkit, limut, keksit, vanukkaat yms. ja liha nostaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xtra sei Prismasta. Siitä ja K menu -tomaattimurskasta keitto
Etpä kohta enää voi ostaa noita halpatuotteita.
Lidlistä saa edullista.
Eli pelkkää hampaattomien mummojen hiilarihöttöä.