Nyt on kyllä meillä vuosisadan vieraat!
Meillä asuu ystäväpariskunta pari viikkoa, kunnes pääsevät uuteen kotiinsa.
Aamulla kun tulin alakertaan taaperon kanssa, tämä nainen huusi mulle ekana, että " keitätkö mulle kahvia" . Keitin, vaikka ärsyttää, kun on sellainen laiska, että kaikki pitää tehdä puolesta.
Sitten mieheni alkoi tehdä aamiaista kaikille (munia, pekonia, papuja jne.). Tämä nainen tuli keittiöön ja sanoi " ai teetkö vaan ittelles" . Sanoi tämän närkästyneenä ja paineli takaisin makuuhuoneeseen. Mies huuteli, että kaikille tekee. Sitten ei enää suostunut puhumaan miehelleni. Mies kävi kaksi kertaa sanomassa, että ruoka on pöydässä, mutta nainen ei enää edes vastannut miehelleni.
Sitten miehellä meni hermo ja kävi sanomassa, että tuollainen käytös on törkeää. Nainen alkoi pillittämään.
Sitten meni meidän sänkyyn nukkumaan, jossa nukkuu edelleen.
Eilen mies sahasi puita saunaan 2 tuntia ja kun tuli sisään tämä nainen, joka oli 2 sen kaksi tuntia istunut sohvalla, sanoi miehelleni, että viitsitkö tehdä dipit.
Ja tosiaankin hyvää hyvyyttään päästettiin meille asumaan. Nainen on kuin täydenpalveun hotellissa. Argh!
Kommentit (23)
Tuo on jo pahaa. Miten olet noin kärsivällinen? Itse olisin heittänyt naisen ulos.
Pyydä ostamaan seuraavan viikon elintarvikkeet, ym. Tai lasket paljonko kuluja on tullut ja laitat laskun perään. On kyllä tökeröjä ihmisiä, ja te liian kilttejä kun otitte luoksenne vaikka sullakin synnytys edessä.
joudutaan perimään maksu ;)