Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydenkuun aika

Vierailija
01.02.2026 |

Vaikuttaako mitenkään jollekin ja minuun se ainakin vaikuttaa. Unta ei tahdo tulla millään ja sitä virkistyy kummasti ja minä ainakin. Voi olla edessä pitkä yö ja unet on vähissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Viimeksi kun oli täysikuu niin en nukkunut, olin itkuinen ja mielialat heittelivät todella pahasti. Oli tosi raadollista aikaa minulle eikä yleensä ole tuollaista ollut. 

Nyt tämän täysikuun aikaan olen tuntenut koko päivän todella voimakasta harmoniaa, rakkautta, innostusta, niin hyvää oloa, että olen liikuttunut. Olen Leijona nousevalta ja kuumerkiltäni, eli mahdollisesti voi liittyä siihen kun nyt täysikuu on leijonan merkissä. 

Vierailija
2/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa. Viimeksi kun oli täysikuu niin en nukkunut, olin itkuinen ja mielialat heittelivät todella pahasti. Oli tosi raadollista aikaa minulle eikä yleensä ole tuollaista ollut. 

Nyt tämän täysikuun aikaan olen tuntenut koko päivän todella voimakasta harmoniaa, rakkautta, innostusta, niin hyvää oloa, että olen liikuttunut. Olen Leijona nousevalta ja kuumerkiltäni, eli mahdollisesti voi liittyä siihen kun nyt täysikuu on leijonan merkissä. 

Minun siskolla on samat oireet ja ei taida unta saada ja virkistyy aina täydenkuun aikoihin. Pitkä uneton yö on luultavasti hänelläkin edessä. Mitähän tämmöiseen ongelmaan olisi hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu positiivisesti nykyään. Upea kuu on. Maadoitus.

Vierailija
4/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuhullu.  Valvon 1-2 yötä ennen täysikuuta.  Olen virkeä, kuin päivällä, uni ei tule millään.

Vierailija
6/6 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuhullu.  Valvon 1-2 yötä ennen täysikuuta.  Olen virkeä, kuin päivällä, uni ei tule millään.

Psyykkinen juttu se on ihan sama kuu se vain näkyy vaihtelevan kokoisesti.