Musiikista tietävät. Miksei ole naisrumpaleita?
Kertokaa toki jos tiedätte bändejä missä nainen soittaa rumpuja? Olen ihmetellyt kun naiset soittaa paljon eri instrumentteja mutta rumpuja soittavia naisia todella vähän. Onko rumpujen soittamisessa jotain miksi naiset ei kiinnostu sellaisesta? Itse en osaa soittaa mitään instrumenttia mutta olen tällaisen havainnon tehnyt.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Rumpujen soiton fyysisyys ja äänekkyys ei kaiketi vetoa naisiin.
Ei ole fyysistä. Jalat, ranteet sekä sormet tekevät työn, mikäli tekniikka on hallussa. T. ammattirumpali.
Missähän incel-landiassa ap oikein elää? Naisrumpaleita tosiaankin on: Vixenissä, Selena & Los Dinos, Tarharyhmä, Bangles jne.
Franz Ferdinand -bändissä on naisrumpali
Vierailija kirjoitti:
Missähän incel-landiassa ap oikein elää? Naisrumpaleita tosiaankin on: Vixenissä, Selena & Los Dinos, Tarharyhmä, Bangles jne.
Joo - tarharyhmässä olikin todella "hyvä" rumpali.
Negah Santos esiintyy joka viikonpäivä Colbertin Late Showssa CBS-kanavalla. Oli myös Riverdance kiertueen ensimmäinen naisrumpali.
Vastakysymys ap:lle: Onko hoksottimissa vikaa kun et itse löytänyt tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Franz Ferdinand -bändissä on naisrumpali
Nimeltään Audrey Tait
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyvä asia Tarharyhmässä oli se kun ne lopetti.
Rushin tämänhetkinen rumpali on Anika Nilles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sinua parempi.
Ap:n koko kysymyksen asettelu on paitsi väärä, myös luulo ettei naisrumpaleita ole on osoitettu vääräksi.
Kysymys pitäisi esittää naisille, että miksei rumpujen soitto kiinnosta, tai miksei bänditouhu yleensä kiinnosta?
Ja vaikka palstalla naisiakin on ne joita bänditouhu ei kiinnosta tuskin vastaavat, joten kysymys on retorinen.
Yksi Jyväskylän sinfonian rumpaleista on nainen.
Skillet. Siinä jopa laulaa rumpujen soiton lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Liian monimutkainen soitin akoille, ei pysy rytmissä. Putkiaivojen hommaa.
mä olen rumpali ja nainen . paremmin soitan varmasti kuin sinä opin jo kuusivuotiaana. soitan myös muitakin soittimia sekä laulaa. vaikka mulla onkin putki aivot on sentään musiikillinen lahjakkuus , niin ja absoluuttinen sävel korva
Koska meillä ei ole penistä millä paukutella. Sitähän sä hait takaa.
Karen Carpenter. Oli mielestään rumpali enemmän kuin laulaja, mutta häntä pidetään huippuna siinäkin. No, piti hänenkin lopettaa rumpujen soitto ja pysyä etualalla pällisteltävänä. Ei tainnut olla ihan tyytyväinen asiasta.