Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaellusharrastuksen aloittaminen nollasta
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Monet suosittelee trangiaa, mutta minä en enää tänä päivänä niin tee, kaasukeitin ja yksi kannellinen noin litran vetoinen kattila riittää kaikkeen. Juomamukiksi kevyt metalliastia jossa voi sitten lämmittää kahvit tai teet. Säästää painossa huimasti siihen trangian kantamiseen verrartuna ja normiretkeilijä ei niin ekstremeolosuhteissa ole missä ei talvikaasulla pärjäisi.