Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osaatko hakea ensisijaisia tukia kelasta?
01.02.2026 |
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fe66e229-910a-4353-8db6-c5ec6c34d…
Ei sitten kannata valittaa jos et ole opetellut jos tuet vähenee. Valittaminen ei kannata jos vaikka unohti niin se ei kelpaa selitykseksi.
Kommentit (2)
Mitä osaamista siinä on? Luulisi jokaisen sairaan, työttömän, eläkeläisen, vanhempainvapaalla tai muusta syystä Kelan rahaan oikeutetun osaavan. Kai avuttomimmilla on joku, joka heitä neuvoo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä joku juoppo työtön sössii ja sitten pimahtaa koska ei saa tukia.