Miksi tömistelet/askellat tumps, tumps kerrostalossa?
Tuollainen norsukävely pitäisi kieltää. Ikkunat helisee naapureilla.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Köyhät asuvat muiden alapuolella.
Köyhät? Minun kerrostalo yksiö maksoi melkein 400 000€
Koska alapuolella on pyörävarasto eikä tömpsyttely häiritse ketään.
Koska jotkut ovat muita ajattelemattomia itsekkäitä idiootteja.
Se on tyylini kävellä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliä voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon muitakin kehitysvammoja?
Alakerran sosialistien kiusaksi tömistelen. Joskus kutsun koko perussuomalaisen kunnallisjärjestön huvitoimikunnan viettämään meille viikonloppua ja tömistelemään.
Mä välillä rummutan jalalla kiusallani naapuri varmaa luulee että mä lähetän jotain mirse koodia
Jotkut ovat kanta-astujia. Meidän perheessä toinen lapsista kävelee todella tömisten ja kanta-astuen ja toisen kävelyä tuskin kuulee.
Muistan myös siskoni olleen kunnon kanta-astuja.
Itse olen myös huvikseni kokeillut tuota kunnon tömistely-tyylillä kävelyä, onnistuu kyllä ja kylläpä lähtee meteli, mutta se ei ole luontainen kävelytyylini, että iskisin kantapäät täysillä aina parkettiin kävellessä. Eli sitten kun kävelen normaalilla tyylilläni, se on hiljaisempi.
Jos olet kanta-astuja kävelle niin ulkona, mutta ota sisällä toiset asujat huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko ylimmässä kerroksessa?
Alakerrassa asuu mulkku naapuri, ostinkin siksi steppikengät ja treenailen aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Alakerrassa asuu mulkku naapuri, ostinkin siksi steppikengät ja treenailen aamuin illoin.
Yläkertaan kuuluu yhtälailla.
Meidän yläkerrassa asui tömistelijäperhe, äiti vielä jotkut fucking puukengät jalassa. Kun muuttivat taloon, meidän kissa oli ensimmäiset pari viikkoa ihan paniikissa, kun se pauke kertaantui rakenteita pitkin meidän asuntoon. Ja se muun metelin määrä: en tiedä, mistä metsästä muuttivat, mutta muita asukkaita eivät todellakaan ottaneet huomioon. Ja isännöitsijä oli ihan kädetön, vaikka useampikin kanssa-asuja heistä valitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko ylimmässä kerroksessa?
Juupajoella kellarikomerossa.
Leikin lapsen kanssa dinosauruksia. Lapsen lempileikki, mutta silloin kun vaimo on kotona ei anna lapsen leikkiä sitä töminän joten niin aina kun vaimo on kaupassa/töissä/lenkillä tms niin leikimme lapsen kanssa dinosauruksia ja tömisemme.
Hiljaisia kerrostaloja odotellessa, saa mekastaja asua keskenään.
Kaikki lapset juoksevat aluksi kantapaitä hakaten. Kukaan aikuinen ei siihen pysty, mutta kävely onnistuu venäläisten sotilaiden marssityylilla. Jotaisi mennä tanssikurssille. Kyllä sen oikean askelluksen oppii siellä kun harjoittelee valssin askelia.