Jotkut voivat olla nuoren näköisiä vielä kuusikymppisinä
Näyttävät melkein samalta kuin kaksikymppisenä. Se on ihmeellistä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin useita näitä ikinuoria. Tiina Jylhä ja Susanna Penttinen. Todella upeita ilmestyksiä!
Voi apua, mutta tietenkin sä saat olla tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin useita näitä ikinuoria. Tiina Jylhä ja Susanna Penttinen. Todella upeita ilmestyksiä!
😂😂😂😭😭😭
Geenit ja elämäntavat on aika hyvä kombo!
Vierailija kirjoitti:
Ostin n. 50-vuotiaana bussilippua ja minulta kysyttiin opiskelijakorttia 🤔
Minulta kysyttiin opiskelijakorttia, kun olin aikuisten tyttärieni kanssa syömässä. Tyttäreni kysyivät, kun tiesivät minun olevan vielä yliopistossa kirjoilla.
Minun äitiäni oli luultu toisen tyttärensä siskoksi, eikä siskoni silloin teininä vanhemmalta näyttänyt.
Tottahan tuo. Naapurin rouva oli 60 v kuin +25 v viehättävä nainen.
Taas keskustelu missä kaikki keskustelijat on niiin siloposkisia että 😂🤣
No, mites sinä ap; Mites sinun nuorekkuutesi?
Miksi pitäisi näyttää ikinuorelta, hinnalla millä hyvänsä? Kyllä se on nähty, miten vaikkapa Madonna vain on pilannut ulkonäkönsä. Ja löytyyhän niitä valitettavan paljon muitakin. Kelly Osbournekin näyttää aivan järkyttävältä nykyään; Katsokaa kuvia tai videoita Youtubesta. Mutta varautukaa järkytykseen...
Vierailija kirjoitti:
No, mites sinä ap; Mites sinun nuorekkuutesi?
En ole 60, mutta olen nuorekas. Ap
Onkohan tämä muuten Valis, jota sitten jaksaa ihmetyttää mikä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Suvussani on tuollaisia ikinuoren näköisiä yksilöitä.
Mutsini haki vanhuuseläkettä 64 - vuotiaana. Täytti samana syksynä 65.
Kelan virkailija ei meinannut millään uskoa hänen ikäänsä.
Hänen siskonsa on myös ikinuoren näköinen.
Tällä hetkellä hän on 70 - vuotias.
Sitäkin on mahdonta uskoa.
Hyvin hoikka ja tulee mieleen lähinnä joku teini- ikäinen nuori.
Noin 20 - 30 vuotta ja enemmänkin nuoremman näköinen kasvoiltaan.
Niinhän sinä luulet.😁
Monen on vaikeaa hyväksyä omaa vanhenemistaan. Yksikin isä 60v kyselee vähän väliä teinipojiltaan: "Enkö mä ookin nuoren näkönen? Enhän mä näytä yhtään 6-kymppiseltä?" Juu ei...
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nuorekas? Ja miksi pitäisi olla nuorekaskaan? Minusta on ihanaa, etteivät ihmiset yritä pitää kiinni ulkoisesta tai sisäisestäkään nuorekkuudesta, jos se tarkoittaa jotain teinimäistä typeryyttä. Lapsenmielisyys taas on hyvä, jos osaa olla silloin tällöin leikkisä hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä muuten Valis, jota sitten jaksaa ihmetyttää mikä vaan?
Älä nyt valikseksi hauku! Ap
Vierailija
Älä nyt valikseksi hauku! Ap
En haukkunut, kysyin muiden mielipidettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä milloin katsoja on viimeksi uusinut silmälasinsa.
Älä nyt! Kuka vaan 60-vuotias käy 2-kymppisestä kun pukeutuu nuorekkaasti.
Ei Päivi Räsänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nuorekas? Ja miksi pitäisi olla nuorekaskaan? Minusta on ihanaa, etteivät ihmiset yritä pitää kiinni ulkoisesta tai sisäisestäkään nuorekkuudesta, jos se tarkoittaa jotain teinimäistä typeryyttä. Lapsenmielisyys taas on hyvä, jos osaa olla silloin tällöin leikkisä hyvällä tavalla.
Hiukset eivät ole vielä harmaantuneet, olen hoikka ja niin edelleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin n. 50-vuotiaana bussilippua ja minulta kysyttiin opiskelijakorttia 🤔
Minulta kysyttiin opiskelijakorttia, kun olin aikuisten tyttärieni kanssa syömässä. Tyttäreni kysyivät, kun tiesivät minun olevan vielä yliopistossa kirjoilla.
Minun äitiäni oli luultu toisen tyttärensä siskoksi, eikä siskoni silloin teininä vanhemmalta näyttänyt.
Aha. Minua taas luultiin äitini siskoksi koska minulla olo epäonnistinut kampaus & paksut silmälasit 16-vuotiaana. Jos äitini olisi ollut omahyväisempi, hän olisi riemuinnut: "Minua luullaan teinityttäreni ikäiseksi!"
Totta. Olen 65-vuotias mies, joka menee edelleen kaksvitosesta. Nuoria mimmejä pörrää ympärillä. Hiusten värjäys auttaa.
Miksi ulkoista vanhenemista hävetään? Vieläkö silloinkin kaivataan jotain tunnustusta ulkonäöstä?