Johan PÖSÄhti, huomenna ei munakasta paistella!
PÖrssiSÄhköilijät palvelevat sähköautoissaan ja puhdistavat aurinkopaneeleja minkä ehtivät.
Kommentit (88)
Ihmisten perustarpeilla ei saisi leikkiä pörssileikkejä.
Monta vuotta ollut jo samaa rumbaa, kesällä halpaa, talvella kallista. Turha valittaa minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Tukielättien hekumointi pakkasilmalla Kelan maksaessa sähkön loppuu. Joutuukin elämään kylmässä rahattomana, se kyllä sopii jo tässä vaiheessa.
Että viitsit!
Mikäs tässä. 7 snt/kWh määräaikainen ja autossa 1000km "rangea".
No, huomenna olen 7-17 töissä, joten ei vaikuta päivän hinnat.
Munakkaan voi paistaa mikroaaltouunissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten perustarpeilla ei saisi leikkiä pörssileikkejä.
Tulikin mieleen ostaa fortumin osakkeita huomenna.
Me vältetään hukkalämmön syntymistä eli laitetaan aina takan pellit kiinni mahdollisen varhaisessa vaiheessa.
Tätä ei kannata tehdä sillä häkämyrkytys voi syntyä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vedät pääkytkimestä kun lähdet töihin?
Makaronilaatikkoa ajattelin tänään vielä tehdä. Laskiaispulliakin voisi paistaa. Ja pyykkiäkin olisi pestävä, ehkä kaksi koneellista tänään ja kolmas huomenna. Se pyörisi kätevästi samaan aikaan kun huomenna töiden jälkeen imuroin kotini. Eikä tunnu missään pörssisähkön hinnat, kiinteä sopimus on parempi ainakin talvella.
Paljonkos se tuulivoim tuottaa tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät pääkytkimestä kun lähdet töihin?
Ei siellä ole kuin jääkaappi ja pakastin kuluttamassa. Eikä niitä kukaan auo tuolloin. Kylpyhuoneen lattialämmitystä laskin alemmaksi.
Tein munakkaan jo perjantaina. Tänään tehdään pullaa ja huomenna syödään pullaa.
Peli menetetty jo tän vuoden säästöjen suhteen
Eihän tämä kosketa kuin pörssisähköasiakkaita. Rauhoittukaa.
Naatitaan nyt näistä hinnoista!
Tätähän me suomalaiset haluttiin ja nyt saadaan sitä.
Pitää kaivaa grilli lumen alta ja tuoda sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Tukielättien hekumointi pakkasilmalla Kelan maksaessa sähkön loppuu. Joutuukin elämään kylmässä rahattomana, se kyllä sopii jo tässä vaiheessa.
Taisi olla oma p r vosi tuo Kelan maksama sähkölasku-kirjoitus. Pahasti ovat asiasi, kun nautit toisten hädästä. Taidat ollakin hautausurakoitsija, toisen kuolema on toisen leipä. Yhtä vähän käärinliinoissa lämmittelevät molemmat tai yhtä kuuma krematoriossa.
Vierailija kirjoitti:
Kela ei maksele kenenkään sähkölämmitystä. Ei ole koskaan maksanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitan janssoninkiusauksen uuniin ja lämmitän sähkösaunan. Pörssisähkö on. Kela maksaa laskun.
Taitaa tulla Kelallakin rajat jo vastaan?
Pelottavia ja itkettäviä. Ei naurata yhtään. On HÄTÄ.