Montako vuotta Purra saa vielä päättää tuista?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko väh 14 sivua pitkä ketju?
Tulee tulee jankuta vaan kovemmin.
Sen lupaan.
Montako sivua pitää saada ennenkuin tulee se kruunu otsikkoon?
Opiskelijoille voi tulla raha ongelmia kesällä, jos ei saa kesätöitä.
Jos olis rahaa muuttaisimme kaksioon.
Eiköhän sieltä Purran tilalle tule joku vassari, joka jakaa rahaa paljon löyhäkätisemmin. Päästään sitten parissa vuodessa tilanteeseen, että kukaan Suomessa ei enää päätä mitään tuista.
Niin juntteja, niin juntteja. Kaikesta syytetään vaan hallitusta, vaikka ongelmat johtuu ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sieltä Purran tilalle tule joku vassari, joka jakaa rahaa paljon löyhäkätisemmin. Päästään sitten parissa vuodessa tilanteeseen, että kukaan Suomessa ei enää päätä mitään tuista.
Niin juntteja, niin juntteja. Kaikesta syytetään vaan hallitusta, vaikka ongelmat johtuu ihan muusta.
Keskusta valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosilistijen syy !
Sumi nosuun
Jag Talar pa ralliSuomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lupaan.
Hyvä ei sulla muuhunkaan varaa.mä lähden syömään jonnekkin ravintolaa jankuta sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lupaan.
Hyvä ei sulla muuhunkaan varaa.mä lähden syömään jonnekkin ravintolaa jankuta sinä.
Kohta sun vyö loppuu.
Turhaa odottelet, tuet ei palaa koskaan entisiksi. Eikä pidäkään palata. Etsi vaan töitä reppana .
Vierailija kirjoitti:
Turhaa odottelet, tuet ei palaa koskaan entisiksi. Eikä pidäkään palata. Etsi vaan töitä reppana .
Puhut typeriä. Minulla on korkeampi palkka kuin sinulla.
Niillähän on kuulemma Ruotsin malli tulossa eli tuet korkeat😄😄😄
Ai niin,se olikin kokkarien Rusinat pullasta-malli.
Vierailija kirjoitti:
Niillähän on kuulemma Ruotsin malli tulossa eli tuet korkeat😄😄😄
Ai niin,se olikin kokkarien Rusinat pullasta-malli.
Mä sulle rusinat näytän
"Kela maksaa jatkossa toimeentulotuen vuokran osuuden suoraan vuokranantajalle, jos asiakkaalle on myönnetty Kelasta vuokravakuus nykyiseen asuntoon osana toimeentulotukea."
Vierailija kirjoitti:
"Kela maksaa jatkossa toimeentulotuen vuokran osuuden suoraan vuokranantajalle, jos asiakkaalle on myönnetty Kelasta vuokravakuus nykyiseen asuntoon osana toimeentulotukea."
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lupaan.
Kohta sun vyö loppuu.
meni varmaan ruokaa syömään eikä vyötä.mut syö sinä vyösi jos ei muuta.
Purra on ensi vuonna jo tukiloinen.
Ei tuota Urpon syntipukkia kukaan järkevä mihinkään palkkaa enää koskaan, korkeintaan persloisten puoluetoimistolle kahvinkeittäjäksi ja vessanpesijäksi
Vierailija kirjoitti:
Josko tilalle tulisi joku, jonka ainoa kosketus taloureen ei ole mäkkärin kassa.
"Alle 25-vuotiaan työttömyysturva.
Alle 25-vuotiailla on velvollisuus hakea koulutukseen, jos ei ole peruskoulun tai lukion jälkeistä koulutusta."
https://www.tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/tietoa-tyoelamasta/tyot…