KAUHUNAAPURIT. Millaisia kokemuksia teillä on? Aloitan
- Valitti ensin meille,sitten isännöitsijälle kun mieheni kävi yövuoron jälkeen suihkussa
- Valitti kun tulin raskaaksi ja kävin öisin tiuhaan vessassa
- Soitti poliisit kun vauva itki
Luojan kiitos pääsimme siitä asunnosta pois!
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies ajoi viimekesänä nurmikon sunnuntaina klo 9.15.
Tää on kyllä Ihan Kauheeta👀
Noi yön vessaäänet kyllä on saatanasta, itse herään naapurin virtsanpidätysongelmiin sen 3-4 kertaa yössä, joku muumio vanhus kuolemassa siellä et ei kehtaa vaivaantua sen enempää. Kohta pääsee pois, yäk mikä ympäristö.
Kyllä se on tää nykyinen. Naapurissa asuu (käsittääkseni) kehitysvammainen mies. Hän herää joka aamu kello 06.00 ja huutaa. Tyyliinn: "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ,,ööööööööööö!!!!!!!" Se kestää ehkä noin puoli minuuttia, mutta herättää joka aamu.
... Nyt sitten tilasin netistä sellaiset nukkumiseen tarkoitetun pannan, missä on "kuulosuojaimet". Saa nähdä toimiiko.
H E I L-huutoja möliseviä persuja on. Muitakin rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo valittajat on nähty, että vinkuvat vaikka ei todellisuudessa mitenkään erityisesti tömistelisi tai metelöisi, vaan ihan tavanomaisesti eläisi kotonaan. Joillekin pitäisi olla hiljaista kuin haudassa, ja jokainen elonmerkki naapureista suututtaa. Vaikka itse ovat valinneet asunnon, jossa on seinänaapureita.
Et vain itse huomaa tömistelyäsi ja metelöintiäsi.
Sori vaan, mutta mulle ei ole koskaan valitettu metelöinnistä. Niille äheisille kylläkin, kuten tuossa ylempänä kerroin, että esimerkiksi illalla imurointi oli jonkun mielestä väärin vaikka ei ollut hiljaisuusaika vielä lähelläkään.
Imurointi normiaikana on ok. Imurointi hiljaisuuden aikana ei ole ok, eikä myöskään tarpeeton kolistelu tai
Minäkin olen tänään yöllä herännyt naapurin blenderin ääneen klo 02. Se ei vaan ymmärrä lopettaa sitä toimintaansa. Se tekee sitä päivittäin tai lähes päivittäin välittämättä kellonajasta. Erityisesti hiljaisuus aikaan 04-05 on sen suosikki.
Pahin oli asunto, jonka alapuolella asui neiti, joka piti jatkuvasti bileitä iltapäivä klo 17 aamu viiteen. Hel vetillistä menoa ja metakkaa jatkuvasti, paitsi aamuisin, kun nukkui kavereittensa kanssa jatkaakseen iltapäivällä. Sai lopulta häädön. Toiseksi paha oli myös huumekämppä, meno oli aika pelottavaa, mutta muutin varsin nopeasti pois. Kolmannessa häiriö oli hieman vähäisempää, mitä nyt ku set, pas kat hissin lattialla harvase aamu. Ei onnistunut asuminen siellä,eikä mieltä ylentänyt sekään. Seuraavaksi muutan pieneen mökkiin lähes keskelle metsää. Luulisin, että viimein on rauhallista.
Nistipariskunta: kolistelua, huorittelua ja tappelua yömyöhään. Baari: pitäjä/työntekijät ajattelivat, että on hyvä idea tyhjentää lasit sisäpihan jäteastiaan joka ikinen aamuyö ja herättää asukkaat. Kyylämummo: ramppasi perässä valittamassa, kyttäämässä ja kontrolloimassa. Pyykkituvan kuivaushuoneessa ei olisi saanut pitää kuivuria päällä, kun nostaa muka pölyn vaatteisiin. Kerrostaloasujat: kun jäätte eläkkeelle, niin hankkikaa elämäänne paljon järkevää sisältöä, että tekemiset eivät typisty naapurien asioiden kyttäämiseen ja puuttumiseen.
Alakerran asukki grillas yhden kerran liikaa, heitin "vettä" grilliin. Hän lähti muutama kuukausi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naapureina, kokoajan jatkuvaa huutoa, biletystä, kaikki tehdään kovaäänisesti oli kyse sit kävelystä, kaappien aukaisemisesta, jopa istuessaan pitää pitää ääntä mahdollisimman kovaa, mitä lähempänä hiljaisuusaikaa sitä kovempaa meno käy.
Mullakin naapureina suomalaisia nuoriapareja. Kamala kolistelu, kälätys, huuto, biletys, paiskominen. Rahaa tuntuu olevan. Välillä mietityttää, mitä niiden ulkoisesti ihan siistien ihmisten päässä liikkuu. Ei varmaan mitään.
Ja voi sitä draamaa, jonka tietää alkavan kun ensin pidetään bileitä musiikki pauhaten, availlaan juomia iloisesti kälättäen, vedetään röökiä, huutonauretaan. Muutama tunti on hiljaista, mutta kun palaavat ravintola kierrokselta, on tilanne muuttunut. Silloin itkuhuudetaan, soitetaan kadonneille puolisoille, joka on nähty lähteneen jonkun toisen matkaan. Kiroillaan ja uhkaillaan.. ja itse olet töihin lähdössä. Ei naurata minuakaan.
Hyvinkää, luhtitalo, vuokra-asunto. Minä alakerrassa. Kuvottava kännivanhus-ukko yläkerrassa. Ryyppäsi aamusta iltaan, lorotti kovaäänisesti keskellä yötä pönttöön ja siihen päälle soitti viikonlooppuisin täysillä jotain helvetin elektrohumppamusaa aamuneljään. Itse kävin töissä ja työpäivä alkoi klo 8. Kerran hermostuin kun elektromusa huusi ja kävelin ulkoraput yläkertaan hänen ovelleen. Muistan ikäni sen näyn: vanha ukkeli (noin 45+ turvonnut äijä) makaa puoliksi ulkona, puoliksi sisällä. Ovet auki yöhön. Levysoitin päällä. Kuorsaa siinä, jalat lumisateessa.
Kävelin sisään ja vedin puukolla poikki stereoiden johdot. (Tätä ennen kymmeniä yhteydenottoja vuokraisäntään, ei auta, naapureiden yhteisvalitus, ei auta, kehotus soittaa poliisille, poliisi kävi pari kertaa, ei auta.)
Siis kävelin sen juopon yli aamutohveleillani lihaveitsi kädessä ja tuhosin hänen stereoittensa johdoista joka ikisen. Nyt uskallan jo tunnustaa, kun tapahtuneesta on yli 10 vuotta. :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä ollut itsellä ja läheisillä. Opiskelija-asunnossa asuessani mulla oli seinänaapurina tyyppi, joka poltti pilveä sisällä niin että huurut haisi välillä mun eteisessäkin. Inhotti, kun itse en käytä mitään päihteitä ja ahdisti että joutuu kotona haistelemaan tuollaista. Lisäksi piti rymybileitä keskellä yötä, niin etten saanut nukuttua ja kerran jouduin soittamaan polisiit paikalle hiljentämään, kun aamuyöllä vielä jatkui meteli ja mulla oli aamulla tentti.
Nykyisessä kämpässä toinen seinänaapuri (eronnut mies) huutaa ja raivoaa vähän väliä pojalleen niin että kuuluu meille asti ja häiritsee. Ahdistaa myös sen lapsen puolesta, kun isä on tuollainen huutaja...
Äidilläni oli joskus kaksikerroksisessa rivarissa alakerrassa naapuri, joka tuli vihaisena ovelle valittamaan ja huutamaan, kun äitini imuroi illalla. Ei ollut vielä hiljaisuus eikä mitään, vaan äiti imuroi joskus kahdeksan jälke
Tee lasu siitä naapurin huutavasta ukosta. Pelasta lapsi.
Yläkerran naapurit vinguttavat öisin kissaansa ja koira huutaa taustalla. Viime viikolla meni hermot ja laitoin youtubesta kuulumaan kahden kissan välistä tappelua ja raivokasta mouruamista täydellä volyymilla. Sen jälkeen yläkerrassa on ollut yllättävän hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran naapurit vinguttavat öisin kissaansa ja koira huutaa taustalla. Viime viikolla meni hermot ja laitoin youtubesta kuulumaan kahden kissan välistä tappelua ja raivokasta mouruamista täydellä volyymilla. Sen jälkeen yläkerrassa on ollut yllättävän hiljaista.
Jos kissaa "vingutetaan" öisin ja koira "huutaa" taustalla, ilmoittaisin eläinsuojeluviranomaisille, jotta elukat noudettaisiin asunnosta turvaan. Saattaisin myös äänittää kännykällä naapurista kuuluvia ääniä todisteeksi.
Koirat räksyttävät. Miksi pitää olla KOLME koiraa? Tai edes yksi. Kyseessä ok-talo.
Yläkerran brontosaurus. Jatkuvaa tavaroiden tiputtelua ja kaappien paiskomista + kävelyä joka jumalan päivä, ja välillä öisinkin.
Edellisessä asunnossa asui joku gootti-hevari joka luukutti heviä illasta aamun ja aamusta yöhön. Riehui kämpässä ja puhui kovaan ääneen puheluita. "V I T T U U UUU SANO NIINALLE ETTÄ MAKSAA VELAT!!!!! TAI ALKAA PÄITÄ TIPPUAAAAAAAAAARGH!!" joskus suomella oli lätkämatsi ja kun suomi sai maalin, tää sankari paiskasi ikkunansa auki, työnsi päänsä ylös ja karjui niin että ikkunat helisi.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran brontosaurus. Jatkuvaa tavaroiden tiputtelua ja kaappien paiskomista + kävelyä joka jumalan päivä, ja välillä öisinkin.
Edellisessä asunnossa asui joku gootti-hevari joka luukutti heviä illasta aamun ja aamusta yöhön. Riehui kämpässä ja puhui kovaan ääneen puheluita. "V I T T U U UUU SANO NIINALLE ETTÄ MAKSAA VELAT!!!!! TAI ALKAA PÄITÄ TIPPUAAAAAAAAAARGH!!" joskus suomella oli lätkämatsi ja kun suomi sai maalin, tää sankari paiskasi ikkunansa auki, työnsi päänsä ylös ja karjui niin että ikkunat helisi.
Tuollaisia mielisairaita asunut munkin naapurissa. Nykyisessä ei mitään vikaa paitsi joskus harvoin tavaroiden tiputtelua, kovaan ääneen puhumista ja kantamarssia yöaikaan (onneks harvoin)
Vierailija kirjoitti:
Naapuri vahtii, mihin autot pysäköidään kotikadulla. Tullut jopa pimpottamaan ja pyytämään vieraita tai työmiehiä siirtämään autonsa. Eivät siis tuki mitään reittejä, mutta häntä jostain syystä ärsyttää. Harrastuksensa kullakin.
Meillä taas naapurin vieraat parkkaavat lähes poikkeuksetta meidän pihatien eteen niin, että meille ei pysty ajamaan. Asiasta on sanottu lukemattomia kertoja. En ymmärrä miten törkeitä jotkut kehtaa olla.
Naapurissa asuu yh ja hän ei kuulemma tänä talvena voi tehdä lumitöitä, koska käy töissä. Lisäksi en ymmärrä sitä lasten jatkuvaa huutoa ja kiroilua, mitä joka päivä heiltä kuuluu, eikä ne lapset edes ole vielä koulussa. Muuten aivan ihana paikka olisi asua mutta tuo jatkuva karjuminen ja kiroilu kyllästyttää. Myös heittelevät autoa kivillä (vielä eivät ole uskaltaneet mun autoa kivittää), kuseskellaan pitkin pihoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tää nykyinen. Naapurissa asuu (käsittääkseni) kehitysvammainen mies. Hän herää joka aamu kello 06.00 ja huutaa. Tyyliinn: "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ,,ööööööööööö!!!!!!!" Se kestää ehkä noin puoli minuuttia, mutta herättää joka aamu.
... Nyt sitten tilasin netistä sellaiset nukkumiseen tarkoitetun pannan, missä on "kuulosuojaimet". Saa nähdä toimiiko.
Mikään kuulosuojain ei auta noihin mielipuolisiin karjujiin.
Oli ihan fine, kun seinän takaa kuulu tappelua aina hiljasuuden aikaan.
Sitten yläkertaan muutti yh, nyt kuuluu lasten tappelua, huutoa, karjuntaa, kiroilua, pikku poika tömistelee lattiaa 247 ja jos ei tömistele niin hakkaa lattiaa, ja jos meno yltyy niin hänet on heitetty ulos ja sitten hän tömistelee rappukäytävässä ja hakkaa metallisia kaiteita.
Täällä tuntuu seinät olevan pahvia, kun kaikki kuuluu.
Pakko asua pari vuotta kerrostalossa, kun opiskelen täällä.