Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä mun sekstailut:

Vierailija
29.04.2007 |

eka kerta: 14veenä kesällä suuren ihastukseni kanssa niillä himassa sen siskon sängyssä. Tapahtuman jälkeen lähdin kotiin ja ihmettelen, että siinäkö se oli?! Höh!

toka: ekan poikakaverin kaa, olimme yhdessä 4v

3. teatterimatkalla tanskalaisen kaa jonkilaista panoa ja hiplausta humalassa

4. toka poikakaveri, seurustelimme 2v

5. pikkusuhde varatun jäbän kaa opiskelukaupungissa

6. venäläisen kaa yhden illan kiihkeä tapaaminen opiskelukaupungissa

7. rokkijätkän kaa yhden illanjuttu humalassa

8. sitten taisin tutustua oman mieheen, yhdessä nyt 11 v

Että tälläinen horo täällä.

Mites siellä...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18- vuotiaana tapasin mieheni joka oli silloin 22v. Vietiin toinen toisiltamme neitsyys ja kasvettiin yhdessä sellaiseen aikuisuuteen. Oltiin molemmat vähän sellasia nörttejä. Siitä on nyt 13 vuotta aikaa ja tässä me yhdessä olemme edelleen :) On siunaantunut ihana 6- vuotias rakkauden hedelmäkin matkan varrella.

Vierailija
2/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. olin 15v ja poika 17v. Harrastimme kerran seksiä kännissä.

2. Olin 15v kun aloin seurustella 18v pojan kanssa. Olemme edelleen yhdessä, naimisissa ja kaksi lasta.

3. Lyhyt suhde toisen miehen kanssa aviokriisin aikana.

Olen 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 miestä on ollut, niistä n. 6-7 poikaystäviä (joista 1 nykyään aviomies)

Useankaan nimeä en enää edes muista, vaikka muuten muistaisin miehen hyvin.

Varsinaisia yhden illan juttuja noista ei ole ollut kuin 4.

Mun mielestä parikymmentä ei ole paljon...ja toivottavasti luku tulee vielä myös kasvamaan.

Vierailija
4/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 15 v. festareilla tuntemattoman miehen kanssa

2. 16 v. baarista bongattu yhden yön tuttavus

3. 17 v. yhdenyönjuttu kaverin (mies) kanssa

4. 18 v. yhdenyönjuttu puolitutun kanssa

5. 18 v. muutaman kuukauden " seukkailu" , käytännössä vain panoja

6. 18 v. yhdenyön pano ulkomailla, baarituttavuden kanssa

7. 18 v. tapasin matkalla suuren ihastuksen, jäin koko kesäksi hänen luokseen ulkomaille

8. 18 v. edellinen ihastus oli jo viilenemässä, petin nro. 6 hänen parhaan ystävän ja tämän vaimon kanssa

9. 18. v baarituttavuus, muutaman panotapaamisen mies

10. 19 v. tapasin lasteni isän, suhde kesti 7 v.

11. 26 v. heti eron jälkeen tapasin miehen, muutama kuukausi kiihkeää seksiä. Suhde kaatui miehen psyykkisiin ongelmiin

12. 26 v. Sänkyyn muutamien treffien jälkeen. Suhde lopahti siihen, mies oli onneton sängyssä

13. 26 v. Tapasin varatun miehen, aloitin pitkän seksisuhteen hänen kanssaan.

14. 27 v. muutaman kuukauden mittainen seurustelusuhde

27 v. villi kesä:

15. baarista bongattu yhdenyön juttu

16. nettituttavuus, lähdin toiselle puolen Suomea harrastamaan taivaallista seksiä.

17. Tapasin ihanan miehen, olisin halunnut enemmänkin, mutta suhde jäi seksiin. Vieläkin joskus haikailen miehen perään

18. Aloitin parin vuoden on-off -suhteen. Suhteen Off-kausien aikana:

19. kertapano varatun miehen kanssa

20. 28 v. muutaman viikon tapailusuhde

21. 28 v. Jalat altani vienyt mies, suhde kesti muutaman kuukauden. Palasin takaisin on-off -mieheni syliin

22. 28 v. Parin kuukauden mittainen seksitapailusuhde

23. Lomaromanssi ulkomailla

Lopetin sekoilut ja epämääräiset suhteet. Nyt olen sinkku ja toivon löytäväni tasapainoisen suhteen. Seksisuhdelistani ei tarvitsisi kasvaa enää kuin yhdellä.

Vierailija
5/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti testata omaa viehätysvoimaa ja sitä onko hyväksytty, seksin avulla, tyhmää ja huono olo jää. Tosin partnereita ei ole ollut noin paljon, paljon kuitenkin, ehkä 50... kaikkia (ainakaan nimiä) ei muista enää (nyt ikää 36). Listataan nyt tärkeimmät:

olin 18 v. ja kesätöissä kaukana kotoa kartanossa ja kartanon poika (23 v.) vietteli minut ja vei neitsyyteni. Olin ihmeissäni ja imarreltu kun hän oli kiinnostunut minusta mutta näin aikuisena ja kyynistyttyä tajuan että p...han se vain halusi. Tosin salasuhteemme jatkui koko kesän ja vielä seuraavana vuonnakin kun muutin lähemmäs.

Sitten oli epämääräsiä lyhyitä seurustelusuhteita ja yhden illan juttuja. Aina olin itse ihastunut ja kuvittelin että tästä tulee jotain mutta miehet vonkasivat vain p....a.

21-25v seurustelin upean miehen kanssa. Kaukorakkaus, hän asui ulkomailla (puoliksi suomalainen) tapasimme muutaman kuukauden välein, kesät yhdessä ja kaikki lomat. Upeaa seksiä. Kuulin vahingossa kerran kun hän tunnusti kavereilleen että seksi kanssani on jotain ylimaallista- voin edelleen vahvistaa samoin :D. Elämäni rakkaus tavallaan mutta ei kuitenkaan...hän särki sydämeni totaalisesti. nyt ollaan ystäviä ja pidetään yhteyttä ihan viattomasti. Meillä on omat perheet.

25-27v. yksi todellinen sielunkumppani (joka oli kuitekin surkea - itsekäs- sängyssä) jonka jätin ja lukemattomia muita lyhyitä juttuja (mm. yksi 19v. jumalattoman viriili nuorukainen joka jumaloi minua mutta oli tyhmä kuin saapas...)

27 v. tapasin nykyisen mieheni, ja tätä jatkunut 9 vuotta. Seksi on hyvää ja turvallista ei mitään super-hyper -sarjaa mutta riitttää mainiosti.

Kumma kyllä sitten kun olen ollut varattu, jotkut noista tyypeistä joihin olen itse aikanaan ollut ihastunut mutta he eivät ole yhdenyön jutun jälkeen olleet kiinnostuneita, ovat tulleet vonkaamaan ja oikeasti sitten sanoneet olevansa kiinnostuneita enemmästäkin...? Kiva kiva, ei voi mitään enää tässä vaiheessa...

Vierailija
6/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisi mitä kirjoittelet täällä :)

Kokeilkaa. Näyttäkää hänelle nämä viestinne.

Vierailija
7/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka kerta oli silloisen poikakaverin kaa, olin 15v hän 17v. Aika räpellystä..erottiin aika pian ekan kerran jälkeen

Tuli toine poikakaveri, minä 16v ja hän 16v

17v-22v kaikennäköisiä ja kokoisia kulleja on nähty ja testattu, yhteensä varmaan 100kpl. Suurin osa yhden yön panoja.

Nykyisen mieheni tapasin juuri ennen kun täytin 23v ja hänen kans ollaan oltu 8vuotta. sen jälkeen ei oo ollu muita

Vierailija
8/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa monikaan tietää aviomiehensä kaikki panoja ennen omaa osuutta. En edes haluaisi.

Vierailija:

jos tietäisi mitä kirjoittelet täällä :)

Kokeilkaa. Näyttäkää hänelle nämä viestinne.

Vierailija
9/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 19-26-vuotiaana ja petin miestäni muutaman kerran naimisissa olevan miehen kanssa. Eron jälkeen löysin välittömästi nykyisen ja ollaan oltu yhdessä vuosia.

Eli olen ollut kolmen miehen kanssa 19-vuotiaasta. Loput sijoittuu sinne teinivuosiin. Erityisen vilkas oli tuo ikä 18-19, kun asuin jo yksin ja aloittelin opiskelijaelämää Helsingissä.

Vierailija
10/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 1) Liian pitkä ja laiha mies (mies minua paljon vanhempi), harrastimme vain suuseksiä, en ollut rakastunut oikeasti. Suhde loppui lyhyeen.

Nr. 2) Samanikäinen, sopivan kokoinen mies. Romanttinen eka kerta. Mies kiimassa, minä vaan ihmettelin, et kuinka se aikoo tunkea tuon mun sisään.

Nr. 3) Taas liian pitkä ja laiha mies, korkeassa asemassa (taas paljon vanhempi). Romanttinen alku, seksi mielestäni todella huonoa. Mies oli taivaissa.

Nr. 4) Elämäni mies. Elämäni seksiä. Yhtä orgasmia koko suhde. Riitainen, tuskainen ja kivulias ero.

Nr. 5) Aviomieheni. Hyvää turvallista, tasaista seksiä. Enemmän rakkautta.

Vierailija
11/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevaa perheenisää. Ne miehet tuli perässä kuin koirat ja halusivat seksiä ja muutenkin seuraa jatkuvasti. Itse olin olevinani kaiken yläpuolella ja vaimot näyttivät säälittäviltä plösöiltä, kun pari kertaa näin jossain kaupassa. Itse hehkuin muodikkaana ja hoikkana...:)

Ei kaduta vieläkään. Minä säätelin suhteita kuitenkin ja sanelin ehdot. Se oli sitä silloin. En ollut hyväksikäytetty mitenkään, koska samaan aikaan elin omaa elämääni nuorempien miesten kanssa. Kokeilunhalua se vaan oli, eikä onneksi tuhonnut kummankaan perhettä. (vaimot eivät ainakaan silloin tienneet)

Vierailija
12/31 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että varmaan kuulostan tiukkapipoiselta, mutta minusta tuo on todella vastenmielistä.

Ja ei mulla ole ollut kuin yksi seksikumppani, jolle menetin neitsyyden 15-vuotiaana ja edelleen ollaan yhdessä, ikää 27 nyt.

Vierailija
13/31 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistäs sinä tietäisit...?

Vierailija
14/31 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se, jolle vastasit, mutta kumminkin.

Vierailija
15/31 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka useampi kuin yksi partneri on ollutkin, kukin tavallaan.

Vierailija
16/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Poikakaveri joka pahoinpiteli minua. Olin 15 ja hän 23v

3. Olin flirttaillut erään pizzalähetin kanssa jo aikaisemmin ja nyt mieheni ei ollut kotona joten otimme " pikaiset" .

4. 16 vuotiaana järjestimme bileitä samalle porukalle ja hommailin aina kahden n.28v miehen kanssa niissä. Tätä jatkui n.5v ja siinä välissä

5. Muutto muualle ja silloinen poikaystävä menetti poikuutensa minulle,olin 17v

6. Petin häntä hänen kämppiksensä kanssa.

7. Erosin hänestä ja aloin deittailemaan hänen koulukaveriaan ja teimme sen eka kertaa hänen autossaan.

8. petin häntä hänen koulukaverinsa kanssa humalassa.

9 Muutin ja kävin seurustelemaan erään miehen kanssa, hän oli 18.

10. petin häntä humalassa hänen parhaan kaverin kanssa.

11. Muutin takaisin koti paikkakunnalle ja tapasin miehen jonka kanssa seurustelimme 2v. Petin lopussa häntä satunnaisen baari tuttavuuden kanssa hänen vanissaan kun olimme ensin ajelleet ympäri pikku paikkakuntia. Ihmettelin miten hän oli selvinpäin baarissa.

12.Tapasin kehonrakentajan jonka kanssa touhuilimme muutaman kuukauden kunnes hän muutti muualle.

13. Taas tapasin baarissa minua muutaman vuoden vanhemman miehen jonka kanssa meillä oli lyhyt ja kiihkeä seksi suhde.

14. Muutin pikkupaikkakunnalle jossa tuli otettua useasti ja liikaa. Minulla oli kuusi eri seksikumppania tuolloin ja kolme niistä oli ainoastaan yhden illan juttuja.

15. Tapasin varatun miehen kenen kanssa meillä oli pikainen seksi suhde. Hän halusi lopulta palata vaimonsa luokse.

16. Tapasin erään miehen joka kierteli Suomea työnsä puolesta ja meillä oli kiihkeä suhde.

17. Saman kiertäjän kanssa olimme festareilla ja järjestimme pienet orgiat joissa minull aoli kolme seksi kumppania joista yksi nainen.

Joka tapauksessa näitä on n.40 ja en jaksa enää kirjoitella. Tällä hetkellä olen yhden pojan äiti ja seurustelen ulkomaalaisen miehen kanssa, mutta emme asu samassa maassa. Olemme kerran harrastaneet seksiä.

Vierailija
17/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eka kerta ekan poikaystävän kanssa 15-vuotiaana, seurusteltiin 3v

-sitten eron jälkeen yksi yhden illan juttu lukio-kaverin kanssa ja säännöllisen epäsäännöllistä panemista tämän exän kanssa, toiseen poikaystävään asti

-toka poikaystävä, seurusteltiin 6kk

-taas vakipanoilua sen ekan exän kanssa

-pari tapailusuhdetta (lyhyitä, vaan pari kk) ja niiden kanssa seksiä

-pari yhden illan juttua (matkalla yksi ulkomaalainen, toinen oli ulkomaalainen suomessa)

-ja taas paneskelua tämän ekan exän kanssa (sitä jatkui siis vuosikausia paitsi silloin kun olimme muissa suhteissa; saimme myös biologisesti yhteisen lapsen)

-Lapsen saannin jälkeen välit poikki tämän ekan exän kanssa

-useita " juttuja" , monet yhden illan, pari muutaman viikon pituisia, yhteensä ehkä 10 kpl

-kolmas poikaystävä, seurusteltiin vajaa vuosi

-nykyinen miesystävä, seurusteltu nyt 3,5 vuotta, toivottavasti jää tähän

Vierailija
18/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta 21-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa heidän kesämökillään.

Seuraavat kerrat: saman kaverin kanssa, nyt jo 20 vuoden ajalta.

Vierailija
19/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 2:nen ei minusta kuullosta yhtään kevytkenkäiseltä. Pitää olla kokemuksia, mun mielestä. Jos olis mies niin olis kai normaalia, vai?

Vierailija
20/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra A: ensirakkaus. Molempien eka kerta 17-vuotiaina meillä. Oli suunniteltu juttu (hän oli vonkunut jo 3kk) ja kortsua käytettiin - hänen maailmansa järisi ja mun ensiajatus oli että tässäkö se oli? Seurustelu jatkui yli vuoden. Ulkoisesti edelleen unelmieni mies.

Herra B: ensimmäinen avoliitto. Olin 18v., mies 21v. En ollut rakastunut, mutta ajauduimme jotenkin yhteen ja muutettiin yhteen 4 kk kuluttua. Seksiä harrastettiin, mutta mulla ei ole jäänyt mitään mielikuvia siitä(!). Suhde kesti 3v.

Herra C: minä 21v. mies 24v. jonka tapasin 5 viikkoa edellisen jälkeen, juuri kun olin vannonut, että nyt ei ainakaan ketään miestä vuoteen.. ;-) Olin tosi rakastunut, mutta miehellä oli ongelmia ja hän jätti mut 9 kk seurustelun jälkeen odottamatta, särki sydämeni. Seuraavana vuonna mies otti yhteyttä ja palasimme yhteen. Seurustelimme vielä 2v. ja asuimme yhdessä. Sitten mies jätti minut taas. Komea mies, mutta ongelmainen ja estynyt sängyssä.

Herra A uudestaan! 26-vuotiaina, 8 v. seurustelumme päättymisestä tapasimme uudestaan ja se oli menoa heti. Muutin hänen luokseen 3 viikon kuluttua. Meillä oli ihana aktiivinen seksielämä. Sain sitten unelmieni työpaikan ulkomailta, mutta mies ei halunnut lähteä mukaan. Jatkoimme yli 2v. seurustelua niin etten asunut Suomessa. Vaikka kävin niin usein kuin mahdollista, lopulta hän lopetti seurustelumme sanoen, ettei jaksa enää odottaa, että palaisin Suomeen.

Herra D: 31-vuotiaana 6kk suhde vuotta vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa. Pieni varustus, mutta hyvä sängyssä. Olin aika ihastunut, mutta kärsin syyllisyydestä ja kun suhde päättyi, olin samalla aikaa surullinen ja helpottunut.

Herra E: Elämäni rakkaus! :-) Fyysisesti ihan eri näköinen ja oloinen mies kuin mitä olin ikinä katsellut. Ihana vapaa taivaan lintu, humaani ja avaran maailmankatsomuksen omaava taitelija, jolta opin eniten itsestäni ja elämästä. Seksielämä kukoisti niinkuin arvata saattaa, kun oltiin niin rakastuneita. Olin 32v. kun tapasimme, hän 29v. Suhde jatkui 13 kk, kunnes hän eräänä päivänä kertoi tunteidensa muuttuneen. Sydämeni särkyi ja elämäni meni pirstaleiksi. Mutta ajan kanssa ja hyvien ystävien tuella siitä noustiin, ja tänä päivänä olemme tämän kanssa ystävällisissä väleissä. Vaikka rakkautemme muuttikin muotoaan, kunnioitus ja arvostus säilyivät ja ovat edelleen välillämme.

Herra F: minä 34v. mies 32v. Meillä oli mielettömän intensiivinen, alle 6kk suhde, ja taivaallisen fantastista seksiä. Mies sanoo vieläkin, ettei koskaan kenenkään kanssa tule olemaan niin ihanaa. Toivon tietysti että hän on väärässä! Suhde loppui lyhyeen, koska miehellä on mielenterveydellisiä ongelmia.

Herra G: pitkästä avioliitosta juuri ennen tapaamistamme omilleen muuttanut 39-vuotias nk. kunnollinen, aikuinen mies. Hauskannäköinen, hyväkäytöksinen, " joka äidin unelmavävy" , rauhallinen. Tykkäs minusta tosi paljon, mutta mä en kokenut suurta huumaa. Hän oli sängyssä tosi tylsä... Lopetin suhteen viime syksynä 4kk jälkeen tapailun jälkeen, koska en kokenut suurempia tunteita, eikä se seksikään toiminut.

Tällä hetkellä olen 36v. ja elelen sinkkuna. Hymyssä suin tätä kirjoitin, joten ei ole onneksi mitään kauheita muistoja tai asioita joita katuisin. Kevättä on rinnassa, alkaa olla aika uudelle miehelle... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan