Tässä mun sekstailut:
eka kerta: 14veenä kesällä suuren ihastukseni kanssa niillä himassa sen siskon sängyssä. Tapahtuman jälkeen lähdin kotiin ja ihmettelen, että siinäkö se oli?! Höh!
toka: ekan poikakaverin kaa, olimme yhdessä 4v
3. teatterimatkalla tanskalaisen kaa jonkilaista panoa ja hiplausta humalassa
4. toka poikakaveri, seurustelimme 2v
5. pikkusuhde varatun jäbän kaa opiskelukaupungissa
6. venäläisen kaa yhden illan kiihkeä tapaaminen opiskelukaupungissa
7. rokkijätkän kaa yhden illanjuttu humalassa
8. sitten taisin tutustua oman mieheen, yhdessä nyt 11 v
Että tälläinen horo täällä.
Mites siellä...
Kommentit (31)
1. Eka kerta 16-vuotiaana kundikaverin kanssa, seurustelimme 6 kk
2. Seksiä Kanarialla itävaltalaisen kundin kanssa
3. Seksiä rockfestareilla minkä lie tuntemattoman kanssa
4. Poikaystävä 2½ vuodeksi, seksiä hänen kanssaan ja 3 muun miehen kanssa suhteemme aikana
5. Ero poikaystävästä, pari villiä kuukautta johon mahtui ehkä 5 yhden illan juttua
6. Uusi poikaystävä josta tuli pian kihlattu ja avomies. 2 vuoden yhdessäolon jälkeen ei enää kiinnostanut, ja petinkin häntä ainakin 10 kertaa. Erosimme kuitenkin vasta 5 v jälkeen.
7. Sinkkukesä 2000 matkaoppaana ulkomailla. Seksikumppaneita arviolta 15, muutama seurusteluyritys.
8. Tapasin aviomieheni syksyllä 2000 ulkomailla, siitä lähtien vain hän.
Olen 29-vuotias ja lapsia on kaksi.
Tuntuu tyhmältä kysyä, mutta oletko mielestäsi " ehjä" suhteessasi miehiin? Millainen isäsuhde jne, onko sua hyväksikäytetty?
-olin 14v, " seurustelin" samanikäisen pojan kanssa, seksi oli semmoista kokeilua ja mukana aimo annos näyttämisenhalua ja kaipuuta pois lapsuudesta. lyhyt suhde, ehkä kymmenisen yhdyntää kaikenkaikkiaan.
-olin 15v, ensimmäinen vakavampi seurustelusuhde, kumppani muutaman vuoden vanhempi. seksi todella kivaa, nuorta, raikasta, kiihkeää. tosin kumppani aika tyhmä ja suhde loppui kestettyään vajaan vuoden.
-edelleen 15v, yhdenillanjuttu luokkakaverin kanssa, samana iltana myös hänen kaverinsa kanssa.
-16v, seurustelusuhde idiootin kitaristin kanssa. soitti kitaraa yhdessä suosikkibändissäni, mikä olikin suunnilleen kantava voima koko suhteessa. paskaa seksiä, tosi onneton kumppani.
-17v, vakava suhde toisen idiootin kanssa, tämä tosin ei ollut muusikko vaan kulttuurikodin kasvatti, oikein miellyttävä ja helppo ihastua. luonnevikaa tosin löytyi vaikka muille jakaa, mutta hyvä sängyssä.
-18v, yhden illan juttu tuntemattoman baarituttavuuden sekä hänen kaverinsa kanssa. tässä kohtaa alkoi naurattaa että harrastanko mä tosiaan yhden illan juttuja aina pareittain vai mikä on.
-19v, ihan oikeasti vakava suhde, myöhemmin avoliitto miehen kanssa jota rakastin kovasti. suhde hiipui kuitenkin lopulta kasaan ja " kasvoimme erilleen" .
-22v, yhdenillan juttu kivan ranskalaispojan kanssa. emme juuri ymmärtäneet toistemme puhetta mutta seksi oli mahtavaa.
-22v, tapasin tulevan mieheni, estotonta, iloista ja kiihkeää seksiä heti ensimmäisestä illasta lähtien.
-22v, miehen kaveri. tämän tahtoisin unohtaa. kyseessä kosto miehelle hänen pussailtuaan baarissa toisen tytön kanssa. tapahtui suhteen alkuvaiheessa, kun teknisesti ottaen asuin vielä yllä mainitun avokumppanini kanssa ja sekä tuleva mieheni että minä oltiin aika sekaisin suhteemme kanssa.
-24v se eka yhdenillankumppanini uudestaan, se luokkakaveri. tapahtui luokkakokouksen jatkoilla, ja oli kivaa. omantunnontuskat kovat, mutten ikinä kertonut miehelleni.
1. 18v komee pitkä tumma ulkomaalainen mies
2.
3.seurustelukumppani 3,5v
4.
6.
7. naimisissa oleva mies
8.
9.hyvä kaverini
10.seurustelukumppani 4v
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19 nykyinen aviomieheni
siis ei mainitsemisearvoisia tapauksia.
3 viikon kuluttua kihloissa, 3 kuukauden kuluttua asuimme yhdessä ja 1v ensitapaamisen jälkeen syntyi esikoisemme. Kaksi kuukautta esikoisen syntymän jälkeen menimme naimisiin, nyt olemme olleet naimisissa 11 vuotta, lapsia on matkan varrella tullut yksi lisää ja onnellisia olemme edelleen.
Ennen miestäni seurustelin pariin otteeseen ja treffeillä kävin toki, mutta siinä määrin ei tärpännyt, että olisin halunnut viedä suhteen eteenpäin. Tyytyväinen ratkaisuuni olen yhä.
Ihan eka oikea poikakaveri, eli sellainen, jonka kanssa vietittiin aikaa, suudeltiin, makoiltiin sängyssä ja juteltiin 13 vuotiaana.
1. eka suutelupoikakaveri
2. toinen suutelupoikakaveri, petin tätä nro 3 kanssa
3. 4 vuotta vanhempi yhden illan suutelo
4. yhden illan " kaverisuutelo" diskossa
5. Elämäni mees.
Ekat viis menee siis seurustelun aloittelun piikkiin ja mahtuvat samalla vuodelle, eli 13 wee olin.. Diskoissa ja siitä se sitten lähti..
6. Elämäni mies
7. 14 v yhdenillan teinisuutelo kaverin kanssa, oma poikaystävä ei viihteellä viihtynyt ja niinpä sitä huomionkipeänä humalaisena tuohon poikaan aikaisemmin ihastuneena tuli " petettyä" .
8. Poikakaveri kuitenkin antoi anteeksi ja ensimmäinen seksikerta siitä parikuukautta myöhemmin.
9. 17 vuotiaana edelleen saman miehen kanssa, mies armeijassa, minä yksinäinen, " kaverisuuteloa" .
10. Mies ymmärsi (samanlaisia aatoksia ollut hällä)
11. 19 vuotiaana ero. 20 vuotta vanhempi sielunkumppani, seksiä.
12. tän elämäni miehen koulukaverin kanssa suuteloa.
13. Pikainen tuttavuus/1 kerran seksiä
14. Kesätöissä kaukana kotoa, säätöjä, ei seksiä
15. Kesän jälkeen tajuttiin rakastavamme toisiamme elämäni miehen kanssa ja paluu yhteen! Sillä tiellä ollaan vieläkin, 21 vuotiaana naimisiin, 22 vuotiaana 1. lapsi ja nyt lapsi täyttää sen 2 vuotta. Hyvin menee!!
Ja näin ku kylmästi vaan lukuja kirjottelee niin kuulostan kyllä aikasen pettävältä tyypiltä! Mutta kaduta ei laisinkaan, jos ei noita ois koittanu niin oltais varmaankin lopullisesti erottu, kun ei 13-vuotias vielä oo paljoa kokenut ja halusin kuitenkin tietää mistä ne muut puhuu!!
Eli joo.. Aikasen vähäistä kokemusta on... 3 seksikumppania.. Ja 9 vuotta seksielämää takana! =0)
ensimmäinen seksisuhde 17v-nykyinen aviomieheni
nämä... - 1 vuotta " TAPAILIMME AUTOPANOJEN MERKEISSÄ"
ovat... - LUKUISIA PUHELINSEKSI PARTNEREITA
avio-... - PISTO JA UUH AUUH
Mieheni...- DILDO MIES ALUSTA LOPPUUN
AIKANA... - 3-vuotta kestänyt seksisuhde (elämäni parasta seksiä)
Ja ihan oikeasti, partnereita on varmasti 100-200. Luulen että lähempänä tuota viimeistä :( Kaikkia en edes halua muistaa. Olen yli kymmenen vuotta etsinyt miesten hyväksyntää seksin avulla. Olen korottanut itsetuntoa, etsinyt rakkautta, seksin kautta. Aina jäi likainen olo, pikkuhiljaa yhä enemmän ja enemmän.
Nykyään olen sinkku, enkä enää harrasta yhden illan juttuja. Minulla on viimeksi ollut seksiä yli puolivuotta sitten, enkä enää edes kaipaa sitä. Tämä on yksi luuranko kaapissani, en koskaan kenellekään ole tunnustanut enkä tunnusta seksipartnereitteni määrää. Minua inhottavat kaikki ne miehet, jotka etsivät pelkkää seksiä ja jotka luulevat minulta sitä saavan. En suostu siihen enää, enkä halua sitä enää. Olen paljon arvokkaampi kuin pelkkä reikä johon itsensä tyydyttää. Tiedän sen nyt.. Liian myöhään tosin :(
1. eka kerta 17v yksissä kotibileissä, puoliväkisin makaaminen, joka ei tunutnut miltään, olin humalassa, mies myös, pian sen jälkeen erottiin, " seukattiin" ehkä 2 viikkoa..
2. " ehkä eka oikea rakkaus" se mies oli kuitenkin aika onneton tapaus, seksi oli hyvää, tapasimme useimmin vaan kännissä ja menin miehelle yöksi..tai se mun luo. olin 18. on/off suhdetta kesti varmaan puolisen vuotta ehkä enemmänkin...
3. muutama pano varatun miehen kanssa joka oli tämän edellisen hhyvä ystävä, mies 25, minä 18 silloin.
4. pienimuotoinen seukkailusuhde samanikäisen miehen kans, olimme noin 19v. ehkä kuukauden verran, tai 2...seksiä ja yhteisen ystävän menetys joka meitä yhdisti, sitten mies pisti poikki.
5. eräs sinkkumies 27, minä 19...panoja pari kertaa
6. olisko nykyinen mies. 27 ja minä 26. olemme olleet yhdessä 7v
7. varattu mies jota olen pettänyt nykyisen kanssa
mulla on kutina että joku tästä puuttuu mutta en ole varma...?!
36 v, saman miehen kanssa, mies 37...
1) 15-vuotiaana tapasin 18-vuotiaan pojan, joka vei kertalaakista sydämeni. Mentiin heti sänkyyn, mutta varsinaisesti menetin neitsyyteni hälle muutaman kuukauden päästä, kun tapasimme uudelleen. Sitten en nähnytkään kaveria pariin vuoteen, vaikka kovasti häntä etsin. Ihanakroppainen ja vähän " erilainen" siihen mennessä tapaamiini miehiin verrattuna. Seksistä tosin jäi sellainen fiilis, että ei tunnu missään, vaikka poika kyllä yritti ihan tosissaan :)
2) Vanha tuttu (varattu, huoh...) vei sänkyyn, kun olin 16 v. Yhden yön keikka, mutta nähtiin monesti uudelleen erilaisen räpellyksen parissa. Mutta seksikokemus oli se tavanomainen nosto, pisto, kasto. Ei tuntunut missään.
3) Juuri täytettyäni 17 v. alkoi varsinainen seksielämä, kun aloin seurustella pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hän oli melkoinen sonni ja aktiivinen sängyssä. Opin hyvin pian saamaan kunnon orgasmin ja voi mitkä maailmat siitä avautuikaan! Muutimme yhteen ja harrastimme seksiä vähän kaikkialla... olimme hyviä kavereita ja mies hulluna minuun, mutta minä kyllästyin pian ja aloin katselemaan muita.
4) 19-20-vuotiaana aloin tämän ekan avoliiton ohessa kiinnostua eräästä erittäin komeasta miehestä, joka jahtasi minua avoimesti, vaikka tiesi seurusteluni. No, osaksi hänen takiaan pääsin avomiehestä eroon ja vietin pienen ajan tämän komistuksen kanssa. Harrastimme " oikeasti" seksiä vain kerran, ja miehen varustus ei voisi olla pahempi pettymys...! Palasin hänen jälkeensä vielä exän syliin hetkeksi, harrastimme seksiäkin, muttei se enää ollut ihanaa, yökötti vain.
5) Tapasin suuren rakkauteni, suurinpiirtein samanikäisen pojan. Muutimme pian yhteen ja seksi oli ihan kivaa pitkän aikaa. Vähitellen into laantui, kai puolin ja toisin, ja välillä elettiin vuosikin ilman sänkytouhuja. Homma alkoi kuivua kasaan muutenkin, ja pitkän yhteiselon jälkeen erosimme aika hyvinä ystävinä. Edellisestä sekstailusta oli tuolloin aikaa hyvä tovi.
6) Tapasin tulevan aviomieheni. Menimme naimisiin, saimme lapsia. Seksiä riitti ja se oli hyvää, kunnes liitto kävi muuten huonoksi eikä seksiäkään enää tehnyt mieli. Erosimme juuri.
Tässä siis yhdyntäkumppanit. Jos seksipartnereiksi lasketaan " vähäisemmät touhut" , esim. suuseksi, voisi listaa jatkaa vielä toisella mokomalla miesmäärällä. Jos vielä mukaan otetaan kaikki räpellykset ja yhden illan kainalot, ynnätään näihin vielä n. 20-30 nuoruuden sankaria...