Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko susta rintamalle?

Vierailija
31.01.2026 |

Itse sain koulutuksen jo kauan sitten vanhentuneille aseiile,että tuskin musta mitään apua olisi.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus yhteen kommenttiin: Minulla ei ole vihollisia, ei ole mitään yhteistä vihollista. En ole luolamies. Kannattaa opetella kunnoittamaan sitä toista suomalaista jos sen haluaa rintamalle taistelemasn jonkun yhteisen vihollisen takia. Viime aikojen ilmapiirissä tätä kunnioitusta ei näe. Eniten täällä minua suomalaiset solvaa. Kunnioittakaa muita, jos haluatte että rintamalla on yhtään ketään.

Eli olet mieluummin venäläisten raisk attavana, kuin puolustat Suomea? Kai tiedät, että niille kelpaa siihen kuka tahansa? Sukupuolesta ja iästä riippumatta?

Vierailija
122/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus yhteen kommenttiin: Minulla ei ole vihollisia, ei ole mitään yhteistä vihollista. En ole luolamies. Kannattaa opetella kunnoittamaan sitä toista suomalaista jos sen haluaa rintamalle taistelemasn jonkun yhteisen vihollisen takia. Viime aikojen ilmapiirissä tätä kunnioitusta ei näe. Eniten täällä minua suomalaiset solvaa. Kunnioittakaa muita, jos haluatte että rintamalla on yhtään ketään.

Eli olet mieluummin venäläisten raisk attavana, kuin puolustat Suomea? Kai tiedät, että niille kelpaa siihen kuka tahansa? Sukupuolesta ja iästä riippumatta?

Suomen valtio jo rais kaa suomalaisia. Eivät venäläiset ole esimerkiksi tuoneet tänne ma muja rai skaamaan naisiamme, vaan Suomen päättäjät. Sanoisin jopa, että täällä ra iskattaisiin vähemmän Venäjän vallan alla, koska eivät antaisi ma mujen hyppiä silmillemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrikkamies. Ei ongelmaa mennä. En pelkää.

Vierailija
124/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen valtio jo rais kaa suomalaisia. Eivät venäläiset ole esimerkiksi tuoneet tänne ma muja rai skaamaan naisiamme, vaan Suomen päättäjät. Sanoisin jopa, että täällä ra iskattaisiin vähemmän Venäjän vallan alla, koska eivät antaisi ma mujen hyppiä silmillemme."

Taas hyvä esimerkki siitä, että persuja ei kannata ikinä äänestää, sillä ne rakastavat Venäjää.

Vierailija
125/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti ei olisi. Mutta jos ei olisi mitään muuta mahdollisuutta, niin kyllä minä siellä taistelisin. En luovuttaisi. N42

Vierailija
126/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomen valtio jo rais kaa suomalaisia. Eivät venäläiset ole esimerkiksi tuoneet tänne ma muja rai skaamaan naisiamme, vaan Suomen päättäjät. Sanoisin jopa, että täällä ra iskattaisiin vähemmän Venäjän vallan alla, koska eivät antaisi ma mujen hyppiä silmillemme."

Taas hyvä esimerkki siitä, että persuja ei kannata ikinä äänestää, sillä ne rakastavat Venäjää.

Vieläkö kun tietäisi, miten persut liittyvät mihinkään, kun en kerran persu itse ole. Persut ovat muiden päättäjien mukana tuomassa tänne ma muja rai skaamaan suomalaisia. 

Vierailija
127/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että missä olen?  Jos käyt päälle, olet yhtä vihollinen minulle kuin se venäläinenkin. Älä laita sanoja suuhuni äläkä rakentele yhteisiä intressejä ja uhkia minulle ja sinulle.

Vierailija
128/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että missä olen?  Jos käyt päälle, olet yhtä vihollinen minulle kuin se venäläinenkin. Älä laita sanoja suuhuni äläkä rakentele yhteisiä intressejä ja uhkia minulle ja sinulle.

Sinä se tässä laitat sanoja muiden suuhun, sillä en sanonut olevani kimppuusi käymässä. Olet siis joko iiiigori tai persuiigori.

Ja venäläiset ovat käyttäneet raisk austa sodassa aseena niin kauan kuin historiaa on kirjattu ylös, pahimpana esimerkkinä Saksa toisessa maailmansodassa.

Vierailija
129/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hirvittäisi. Olen kyllä armeijan käymätön nainen, joten kotijoukkoihin jäisin. Kieltämättä mietityttää, haluaako tätä maata enää kukaan puolustaa. Kenelle tätä säilytämme? Lähi-itäläisille, somaleille? Vähemmistöksi me suomalaiset tänne muutenkin ajan kuluessa jäädään. Tapelkoon sählämit.

Vierailija
130/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvi minulle historiaa opettaa. Eikä nimitellä, en ole täällä väittelemässä kanssasi, joku muu on, kunhan kommentoin oman osani. Älä tule sanomaan että minulla ja sinulla on yhteinen vihollinen, et ole oikea henkilö määrittelemään vihollista minulle. 

Vierailija
131/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan c:n paperit ja tarvitsen lääkkeitä. Ikääkin alkaa olemaan 60...mutta olen valmis tekemään mitå ehdotetaan.

Vierailija
132/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hirvittäisi. Olen kyllä armeijan käymätön nainen, joten kotijoukkoihin jäisin. Kieltämättä mietityttää, haluaako tätä maata enää kukaan puolustaa. Kenelle tätä säilytämme? Lähi-itäläisille, somaleille? Vähemmistöksi me suomalaiset tänne muutenkin ajan kuluessa jäädään. Tapelkoon sählämit.

Kuulostat persuiigori-mieheltä, eli tavallinen trolli.

Vierailija
133/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi isänmaa, synnyinmultamme ja turvamme,
sinun povessasi kasvaa se voima, joka kutsuu miehen ja naisen nousemaan itseään korkeammaksi.

Kun koittaa hetki, jolloin miekka välähtää ja taivaanranta tummuu savusta, ei kunnia pakene eikä pelko saa viimeistä sanaa. Sillä jalompi on kohtalo seistä lujana kuin kallio, antaa verensä virrata yhteisen kodan kynnykselle, kuin elää polvillaan vieraan vallan varjossa. Kaatua isänmaan puolesta ei ole häviö, vaan kruunu, jonka aika asettaa vain harvojen otsalle.

Se, joka kaatuu, ei katoa. Hän siirtyy tarinoihin, joita iltatulet kuiskaavat, ja lauluihin, joita lapset vielä syntymättöminä oppivat hyräilemään. Hänen nimensä painuu multaan, mutta hänen tekonsa kohoaa taivaisiin. Siinä on kuolema, joka voittaa kuoleman: ruumis vaipuu, mutta kunnia nousee.

Oi kallis maa, järvien ja metsien syli,
sinun puolestasi kaatuminen on uhri, jossa yksilön henki vaihtuu kansan ikuisuuteen. Ja niin kauan kuin muistamme ne, jotka kaatuivat, ei isänmaa ole koskaan yksin, eikä sen sydän lakkaa lyömästä.

Vierailija
134/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän Häkkänen tarpeen vaatiessa  etulinjaan..?..taitaisi lymyillä väh.satojen kilometrien turvabunkkerissa..

Vierailija
135/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja armeijan köymättömänä teen mitä pitää ja mitä voin tehdä. Ase pysyy kädessä ja osaan ampua. 

Vierailija
136/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähtökohtaisesti ei olisi. Mutta jos ei olisi mitään muuta mahdollisuutta, niin kyllä minä siellä taistelisin. En luovuttaisi. N42

Menet siis tsetseenien nussittavaksi...sitten kun olet tehtäväsi täyttänyt, saat  lippaallisen kalasnikovilla päähän..

Vierailija
137/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän Häkkänen tarpeen vaatiessa  etulinjaan..?..taitaisi lymyillä väh.satojen kilometrien turvabunkkerissa..

Ei Häkkänen ole kuin Putin, venäläisten lyhyt bunkkeritsaari.

Vierailija
138/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei olisi.

Vierailija
139/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintamalle, mutta voisin ohjata taisteludroonia.

Vierailija
140/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rintamalle, mutta voisin ohjata taisteludroonia.

Niin me kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän