Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko susta rintamalle?

Vierailija
31.01.2026 |

Itse sain koulutuksen jo kauan sitten vanhentuneille aseiile,että tuskin musta mitään apua olisi.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtio käy sotaa kansaa vastaan. Rintama löytyy ihan täältä Suomen sisältä jo.

ja nimenomaan omaa kansaa vastaan. Sota on alkanut jo vuosikymmeniä sitten määrätietoisella kansalaisten talouden ja toimeentulon heikentämisellä joka on nyt orpon tyrannihallituksen aikana ottanut jättiloikkia pidemmälle. Oikea Suomi päättyi Kekkosen aikaan, sen jälkeen meillä on ollut jotain vieraiden vihollisvaltojen käskyläisiä johdossa.

No aivan varmasti,  tyhmät suhnat ja lammaskansa, eiks jeh?

Vierailija
102/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtio käy sotaa kansaa vastaan. Rintama löytyy ihan täältä Suomen sisältä jo.

ja nimenomaan omaa kansaa vastaan. Sota on alkanut jo vuosikymmeniä sitten määrätietoisella kansalaisten talouden ja toimeentulon heikentämisellä joka on nyt orpon tyrannihallituksen aikana ottanut jättiloikkia pidemmälle. Oikea Suomi päättyi Kekkosen aikaan, sen jälkeen meillä on ollut jotain vieraiden vihollisvaltojen käskyläisiä johdossa.

"EU-lainsäädäntö menee aina kansallisen lainsäädännön yläpuolelle"

Tämä kannattaa lukea ajatuksen kanssa, niin selviää kuka tätä sotaa Suomen kansaa vastaan käy ja miksi hallituspohjalla ei ole tässä mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole...sotapsykoosi tulee alta aikayksikön,enkä todellakaan menisi niihin olosuhteisiin muutenkaan rypemään..olen senverran mukavuudenhaluinen ja tottunut sellaiseen elämäntyyliin..ja parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari..

Vierailija
104/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tuhois omaa mielenterveyttä asian puolesta mihin mä en usko ollenkaan, se on helppo uhoa mutta jos riistät toisen ihmisen hengen oli se kuka tahansa niin onnea loppuelämälle ja yöunille, se ei tuu jättää ikinä rauhaa

Ajatusmallillasi et eläisi nyt itsenäisessä Suomessa, vaan 'ihanan' itänaapurimme hellässä syleilyssä mielenterveys 'kukoistaen'. Vihaan sotaa ja sitä miten se rikkoo yksilöitä, perheitä ja yhteisöjä.  Siitä huolimatta vihollisen hyökätessä tarttuisin aseeseen ym. edesmenneen sotainvalidi-isäni jalanjäljissä ja puolustaisin omia jälkeläisiäni, omaa kansaani ja maatani. N62

Väärin. Sodassa harvoin 1 osapuoli on vaan syyllinen. Tottakai puolustan omaa tonttiani, mutta minulle sillä ei ole väliä onko yksityisyyteni uhkaaja venäläinen vai suomalainen. Jälkimmäinenkin on viimeaikoina osoittautunut omaksi uhakseen.

Vierailija
105/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole...sotapsykoosi tulee alta aikayksikön,enkä todellakaan menisi niihin olosuhteisiin muutenkaan rypemään..olen senverran mukavuudenhaluinen ja tottunut sellaiseen elämäntyyliin..ja parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari..

Mulla on sellainen vakaumus, että ihmisiä ei saa tappaa. Ainoa poikkeus on, jos joku yrittää pakottaa tappamaan toisen ihmisen, niin tämä pakottaja pitää lopettaa siltä seisomalta kaikin mahdollisin välinein omaa henkeä säästämättä.

Vierailija
106/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sydänvika on ja diabetes, mutta kyllä minä 50 syyttä rintamalle pakotettua venäläistä teinipoikaa vastaan

Vierailija
107/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tuhois omaa mielenterveyttä asian puolesta mihin mä en usko ollenkaan, se on helppo uhoa mutta jos riistät toisen ihmisen hengen oli se kuka tahansa niin onnea loppuelämälle ja yöunille, se ei tuu jättää ikinä rauhaa

Ajatusmallillasi et eläisi nyt itsenäisessä Suomessa, vaan 'ihanan' itänaapurimme hellässä syleilyssä mielenterveys 'kukoistaen'. Vihaan sotaa ja sitä miten se rikkoo yksilöitä, perheitä ja yhteisöjä.  Siitä huolimatta vihollisen hyökätessä tarttuisin aseeseen ym. edesmenneen sotainvalidi-isäni jalanjäljissä ja puolustaisin omia jälkeläisiäni, omaa kansaani ja maatani. N62

Väärin. Sodassa harvoin 1 osapuoli on vaan syyllinen. Tottakai puolustan omaa tonttiani, mutta minulle sillä ei ole väliä onko yksityisyyteni uhkaaja venäläinen

Ei se tontti ole hengen arvoinen.

Vierailija
108/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan puolestaan 18...65v suomen miehistä enää tosipaikassa

Vierailija
109/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestakaan

Vierailija
110/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen vakaumus, että ihmisiä ei saa tappaa. Ainoa poikkeus on, jos joku yrittää pakottaa tappamaan toisen ihmisen, niin tämä pakottaja pitää lopettaa siltä seisomalta kaikin mahdollisin välinein omaa henkeä säästämättä.

etkö puolustaisi itseäsi tai lähimmäustäsi? oman maan puolustaminen jopa raamatussa hyväksyttävää.ota selvää

Vierailija
111/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sodassa harvoin 1 osapuoli on vaan syyllinen. Tottakai puolustan omaa tonttiani, mutta minulle sillä ei ole väliä onko yksityisyyteni uhkaaja venäläinen

Väärin meni; sinulla. Olisi suotavaa omata sisälukutaito. Vihollinen on vihollinen, ylittää se maamme rajat mistä suunnasta hyvänsä ja on vihollisen kansallisuus mikä hyvänsä. Suomalaisille vihollinen on historian saatossa pääsääntöisesti tullut läheltämme idästä ja retoriikkansa mukaan näyttää tulevan edelleen.  N62

Vierailija
112/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Ei riitä kunto eikä hermot.

Vierailija
113/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykenisi ainakaan etulinjaan. On astma, reuma, adhd, nivelet sökönä jnejne.

Vierailija
114/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö puolustaisi itseäsi tai lähimmäustäsi? oman maan puolustaminen jopa raamatussa hyväksyttävää.ota selvää

Ei tämä maakaan pidä ainakaan minun puolia, muuten mulla olisi esim. työpaikka.

Vierailija
115/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus yhteen kommenttiin: Minulla ei ole vihollisia, ei ole mitään yhteistä vihollista. En ole luolamies. Kannattaa opetella kunnoittamaan sitä toista suomalaista jos sen haluaa rintamalle taistelemasn jonkun yhteisen vihollisen takia. Viime aikojen ilmapiirissä tätä kunnioitusta ei näe. Eniten täällä minua suomalaiset solvaa. Kunnioittakaa muita, jos haluatte että rintamalla on yhtään ketään.

Vierailija
116/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ihan hyvin menisi, noin suorituskyvyllisesti. Mä olen reilusti enemmän psykopatia skaalaan kylmemmältä puolelta. ADHD pitäisi myös olla etu tollasissa paikoissa, ja sekin löytyy.

En osallistu. Asun maahanmuuttaja enemmistö alueella. Ei mulla ole mitään näitä ihmisiä vastaan, (paitsi mahmuja ja momoja) mutta en mä tällaisen tulevaisuuden puolesta aio rampautua tai kuolla. Tulevaisuuden sukupolville on omat identiteettinsä ja se on ok, mutta minä en laita ainokaista elämääni likoon tuollaisen tulevaisuuden edestä.

Vierailija
117/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin se, joka syödään ekana, kun ruoka loppuu. Nuorempana harrastin vaikka mitä, telinevoimistelua ja kamppailulajeja, mutta nykyään paikat ei kestä kunnolla edes kauppaan kävelemistä,

N50

Vierailija
118/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta en suostu tappamaan ketään. Ampuisin tahallani ohi vaikka olisi oma henki kyseessä.

Se voi mieli muuttua sitten kun siellä lihamyllyssä on katselemassa vierustoveria, jolta lähtee pää. Mutta toki on jokaisen oma valinta. 

Vierailija
119/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs taisteltavaa Suomessa on? Talous on kuralla, moraali pilalla, ja päättäjät pitävät huolen, että niin on myös maan demografinen kehitys. Nykyisellä tahdilla suomalaiset ovat vähemmistössä omassa maassaan parin vuosikymmenen päästä. Miksi taistelisin tällaisesta tulevaisuudesta? En koskaan. Jos minulle annettaisiin ase kouraan, vihollinen ja kohde löytyisi kyllä ihan Suomen sisältä niistä, jotka ovat vallankahvassa. 

Vierailija
120/147 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on rintama?

Mehmet Ahmed

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi