Oisko susta rintamalle?
Itse sain koulutuksen jo kauan sitten vanhentuneille aseiile,että tuskin musta mitään apua olisi.
Kommentit (58)
Joo kyllä ne kropat kuulaa tottelee vieläkin ja sodat käydään maassa ja jos ydinsota tulee niin sanotaanko näin että luteet ja rotat jää eloon , eli ei mitään väliä jatkosta.
Milloin tästä on tullut tälläistä että jossain tapahtuu jotain maapallon reunalla niin täällä syrjässä reagoidaan heti yli reagoidaan kaikkeen . Ihmisen pitää hillitä itsensä ja ottaa realiteetit esiin. Rauhallisesti.
Riehuvat joukot muista maista . Tullaan rahan perässä sitten riehumaan .
Kylvettäjät niitä sopisi olla hyvä ammatti ja sopii niin armeijaan kuin hoivakoteihin. Edes selän pesijät .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta en suostu tappamaan ketään. Ampuisin tahallani ohi vaikka olisi oma henki kyseessä.
En minäkään ihmistä tappaisi,vain vihollisia ampuisin.T.Koulutettu sotilas
Kun saksat yhdistyi se oli siinä. Stalinin aika päättyi. Kuoli ukko.
Tos uudessa tuntematon leffassa on kyllä ne kuolleet sotilaat puettu ikäänkuin englantilaisen sotilaan asepukuun eikä venäläisen . Miksi. Siinä juoksuhauta ammuskelussa.
Kuka sävelsi silmienvväliin laulun . Romani Palmroth . Jättäkää suomalaiset rauhaan .
Ei.
70-vuotias isäni olisi kuulema valmis oman ammttinsa mukaan menemään sinne🤔
En mä tuhois omaa mielenterveyttä asian puolesta mihin mä en usko ollenkaan, se on helppo uhoa mutta jos riistät toisen ihmisen hengen oli se kuka tahansa niin onnea loppuelämälle ja yöunille, se ei tuu jättää ikinä rauhaa
TIESITTEKÖ temppelivuorella on moskeija lähi idässä joten älkää syytellä kristittyjä yhtään.
Kyllä olisi, ikää jo paljon mutta metsätaito ja aseenkäyttö toimii armeja käyty..., olen syntynyt lappiin ja luonto on tuttu.Toivottavasti ei tarvitse aseeseen tarttua ihmisen tappamista varten.
Ei todellakaan olisi. Intin kävin 25 vuotta sitten ja sen jälkeen tullut 40 kg lisää elopainoa ja kroonisia kipuja. Olisin rintamalla lähinnä riski parempikuntoisille.
Vierailija kirjoitti:
Tiettekö . Syytätte syyttömiä.
Eli mitä tarkoitat?
Lätkitty allekirjoituksia sinne tänne .