Paras videopelin Official soundtrack? Missä pelissä on hienoin musiikki?
Minun mielestä Donkey Kong Country 1 (Nintendo, 1994) on peli jossa on mahtavaa musiikkia, sopivasti iloisuutta & kaihoa.
Huomaa että en ole pelannut aikoihin, mutta kuitenkin. :)
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on GTA Vice city.
On se hyvä, äänestetty maailmalla parhaaksi, mutta oikea vastaus taitaa jokaisella olla silti oma suosikki
GTA Vice City on se mikä itselle alunperin sai aikaan kiinostuksen heräämään 80-luvun musiikkiin, vaikka en kasaria olekaan itse elänyt. Siinä pelissä on fiilistä kun, kasaribiisit soi ja neonvalot loistaa!
Streets of Rage 2 (Japanissa Bare Knuckle 2) Sega Genesis/Mega Drive
Vanha Suomipeli We Got Explosives 2
Aika kova kun kolmeen ekaan vastaukseen tuli jo parhaimmistoa eli Skyrim, One Must Fall ja Baldur's Gate II. Siihen vielä Monkey Islandit (1 ja 2) päälle.
Vampire the Masquerade: Bloodlines
Ite pelaan vähät pelini äänettömällä, kun en kestä sitä yksioikoista pimputtelua.
Sijaiskärsijänä pojan ja miehen peleihin jo mainitut baldursgate, skyrim ovat hyviä musiikiltaan, mutta voiton vie ehdottomasta Battlefield eri versiot sama teema..
Massa Effect. Lähinnä eka. Kolmonen tuli lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis Mass Effect...vtun autocorrect...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Mass Effect...vtun autocorrect...
😂 👍
Doomissa oli mahtavat musiikit, myös saman lafkan Commander Keenistä löytyi helmiä! Pokemonin kahdessa ensimmäisessä sukupolvessa oli tavaraa josta yhä tulee kyynel silmään!
Shin Megami Tensei Nocturne:ssa on muutamia kivoja kappaleita.
Itse tykkään myös paljon Persona ja Final Fantasy musiikista. Tänään soinut päässä FF1 Shop theme ja Matoya's cave (Nes) Jokaisesta Final Fantasy -pelistä löytyy jotakin kuunneltavaa!
Jossakin vaiheessa olin ihan obsessoitunut The World Ends With You soundtrackkiin
Kaikista eeppisin musiikki on kuitenkin Tekken Tag Tournament 1 intro tai Staff Roll samaisesta pelistä 😎
Kovin pahasti unholaan jääneess vaihtoehtoiseen historiaan sijoittuneessa alunperin lautapelistä ideansa saaneessa Crimson Skies -pelisarjassa oli hienot musat ja muutenkin loistavia pelejä.
Crimson Skies (PC, 2000)
Crimson Skies: High Road to Revenge (XBOX, 2003)
Tuo tietokoneelle julkaistu ykkösosa on lievästi simulaattorimainen, mutta sitten Xboxille julkaistu jatko-osa on ihan puhtaasti arcade-lentelyä. Molemmat erittäin viihdyttäviä ja kaikenlisäksi peleissä myös juoni. Ihme kun näistä ei ole tullut mitään nykyaikaisia uusintaversioita.