Jokos tästä uudesta vinkistä liittyen Ulvilan murhaan on keskusteltu?
Kommentit (28)
Miksi nämä kirjeen kirjoittajat eivät ole kertoneet väitetystä tunnustuksesta omilla nimillään?
Tuleeko taas uusi murhaoikeudenkäynti ko asiaan liittyen.
Löytyikö nyt viimein se ikiliikkuja?
Minusta tuolla kirjeellä ei ole mitään arvoa jos tunnustusta ei voi todentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihjeet on hyvä tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se henkilö, joka siinä on ilmiannettu?
Muutoin hiukan omituinen asenne sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun lisää fyysisiä todisteita ei kuitenkaan voi saada. Vaikka joku henkilö nyt saataisiinkin uuteen syyniin, niin miten hänet voisi muka todistaa murhaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se henkilö, joka siinä on ilmiannettu?
Muutoin hiukan omituinen asenne sinulla.
En todellakaan. Tämä selvittämätön murha ärsyttää ja haluaisin tietää kuka sen oikeasti teki. Tuo, että ei voi omalla nimellään kertoa näin merkittävää asiaa on epäilyttävää. Epäilen vihjeen todenperäisyyttä.
Näyttää siltä että silmukka kiristyy poliisi Sepon ympärillä. On jo aika että KRP lopettaa tappajan suojelun ja Jukka S. Lahti saa oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun lisää fyysisiä todisteita ei kuitenkaan voi saada. Vaikka joku henkilö nyt saataisiinkin uuteen syyniin, niin miten hänet voisi muka todistaa murhaajaksi.
Tekniikka, tutkinta ja tiede on koko ajan kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toki valitettavasti totta, että on epätodennäköistä saada todisteita, mutta eihän poliisi voi sen takia jättää asiaa kokonaan tutkimatta.
Varmasti poliisi on pistänyt ko. kundin seurantaan ja tutkinut muutenkin häntä monin tavoin kirjeen saatuaan. Olisi sensaatio, jos huppisteoria osoittautuisi sittenkin oikeaksi. Itse olen skeptinen. Voi olla vaikka teekkarien jäynäkin, ei voi tietää.
Itse tein omaa tutkintaa murhan tiimoilta viime vuonna, ja tulin tulokseen että Auer teki sen. Ei vain ollut riittävästi todisteita hänen syyllisyytensä tueksi. Pieni teoreettinen mahdollisuus voisi olla ulkopuoliseen tekijään. Silloinkin ajattelisin, että kyseessä olisi Auerin rikoskumppani.
Kuka tahansa voi tunnustaa murhan mutta se ei riitä tuomitsemiseen. Huonosti tehdyn rikospaikkatutkimuksen vuoksi on epätodennäköistä että ketään saadaan koskaan tuomituksi Ulvilan murhatapauksesta. Naapurimaan poliisi ei onnistunut selvittämään pääministeri Olof Palmen murhaa aikanaan ja lopputuloksenä Ruotsin poliisi luulee tietävänsä kuka sen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan hän yllättäen tunnustaa, jos asia kovasti painaa.
Hänen luotaan voi löytyä todisteita esim kengät, mystinen kuituja jättänyt vaate.
Tunnustuskaan ei tosiaan riitä. Myös Anneli on tunnustanut poliisille tap paneensa Jukan, mutta perui sen sittemmin.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti poliisi on pistänyt ko. kundin seurantaan ja tutkinut muutenkin häntä monin tavoin kirjeen saatuaan. Olisi sensaatio, jos huppisteoria osoittautuisi sittenkin oikeaksi. Itse olen skeptinen. Voi olla vaikka teekkarien jäynäkin, ei voi tietää.
Tai Satakunnan Kansan yritys saada irtonumeron lukjoita :D.
Itse pohdin olisiko Anneli voinut yrittää noin monimutkaista murhalavastusta ja vielä kotonaan? Jos ukosta olisi halunnut eroon, olisi se ollut paljon helpompaa ja riskittömämpää ossain muualla. Tyyliin keklu keuhkoon ja ukko kuoppaan jne.
Onko huomioitu mahdollisuutta että Jukka S Lahti teki itsemurhan ja häb yritti lavastaa tapahtuneen murhaksi?
Aivan uusi tyyppi, joka humalassa puhunut jutusta.