Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parhain löytösi minkä olet dyykannut roskiksesta?

Vierailija
31.01.2026 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut omaan asuntoon ja olin suht varaton. Minulla oli vain kaksi muovilautasta ja joulu oli tulossa. Mietin miten on surkeaa syödä jouluna muovilautasilta. Vähän ajan päästä löysin taloyhtiön roskiksesta kolme hyvää posliinilautasta. Pidin sitä jonkinlaisena ihmeenä.

Vierailija
42/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon. Oli siellä.. no, dyykkäämässä myös. Mutta kyseessä oli roskalava.  Se oli sitä aikaa kun tuotiin roskalavat keväisin ja syksyisin asukkaiden käyttöön pariksi päiväksi.

Siinä on tosiaan kaksi spugea löytänyt toisensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin joskus vähänkäytetyn pumpattavan barbaran...

Vierailija
44/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin toimiva ja tukeva, joskin vanhempaa mallia oleva lasten rattikelkka. Se on meillä vieläkin. Oli heitetty taloyhtiön roskalavalle, jäänyt ehkä joltain entiseltä asukkaalta. Selkeästi oli kestävämpi kuin nämä nykymallit. Huippulöytö, kun rahat oli tuohon aikaan tosi tiukassa.

Vierailija
45/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä kalle , playboy lehtiä. Striptease dvd oli myös jotain hot lips tavaraa

Vierailija
46/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon trikoovaatteita, uunivuokia, Tupperwaren iso leipälaatikko, pöytäliina, kirjoja.... Meillä on jätekatoksessa erillinen hylly johon voi jättää käyttökelpoista tavaraa löydettäväksi.

Vierailija
47/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukone, täysin toimiva.

Vierailija
48/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista että olisi ollut mitään arvokasta tai merkittävää. 

Vierailija
49/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran löysin paperinkeräyslaatikosta sellaisen piikkipallon jolla voi hieroa esim selkää. Oli aivan siisti, joten otin sen ja pesin.

"piikkipallon" - oletko jatkanut harjoittelua, hankkimalla kenties piikkimaton, tähtäimessä ehkä fakiirin ura?  

Vierailija
50/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kultaista kynttilänjalkaa. Olivat sellaiset krumeluurit ja koristeelliset. En käsitä miten, joku ei ymmärtänyt niiden olevan kultaa, leimatkin oli?

Vierailija
51/51 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mun eka videopeli. Löysin Nintendo game and watch Donkey kong -pelin roskiksesta 80-luvulla. Oli kova juttu mulle, kun olin toivonut videopeliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme