Mikä on parhain löytösi minkä olet dyykannut roskiksesta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vaimon. Oli siellä.. no, dyykkäämässä myös. Mutta kyseessä oli roskalava. Se oli sitä aikaa kun tuotiin roskalavat keväisin ja syksyisin asukkaiden käyttöön pariksi päiväksi.
Siinä on tosiaan kaksi spugea löytänyt toisensa...
Minä löysin joskus vähänkäytetyn pumpattavan barbaran...
Erittäin toimiva ja tukeva, joskin vanhempaa mallia oleva lasten rattikelkka. Se on meillä vieläkin. Oli heitetty taloyhtiön roskalavalle, jäänyt ehkä joltain entiseltä asukkaalta. Selkeästi oli kestävämpi kuin nämä nykymallit. Huippulöytö, kun rahat oli tuohon aikaan tosi tiukassa.
Käytettyjä kalle , playboy lehtiä. Striptease dvd oli myös jotain hot lips tavaraa
Marimekon trikoovaatteita, uunivuokia, Tupperwaren iso leipälaatikko, pöytäliina, kirjoja.... Meillä on jätekatoksessa erillinen hylly johon voi jättää käyttökelpoista tavaraa löydettäväksi.
En nyt muista että olisi ollut mitään arvokasta tai merkittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kerran löysin paperinkeräyslaatikosta sellaisen piikkipallon jolla voi hieroa esim selkää. Oli aivan siisti, joten otin sen ja pesin.
"piikkipallon" - oletko jatkanut harjoittelua, hankkimalla kenties piikkimaton, tähtäimessä ehkä fakiirin ura?
Kaksi kultaista kynttilänjalkaa. Olivat sellaiset krumeluurit ja koristeelliset. En käsitä miten, joku ei ymmärtänyt niiden olevan kultaa, leimatkin oli?
Lapsena mun eka videopeli. Löysin Nintendo game and watch Donkey kong -pelin roskiksesta 80-luvulla. Oli kova juttu mulle, kun olin toivonut videopeliä.
Olin juuri muuttanut omaan asuntoon ja olin suht varaton. Minulla oli vain kaksi muovilautasta ja joulu oli tulossa. Mietin miten on surkeaa syödä jouluna muovilautasilta. Vähän ajan päästä löysin taloyhtiön roskiksesta kolme hyvää posliinilautasta. Pidin sitä jonkinlaisena ihmeenä.