Mikä on parhain löytösi minkä olet dyykannut roskiksesta?
Kommentit (32)
Rispaantuneet miesten pitkät alushousut, mukavat näin pakkasella.
En ole koskaan kaivellut mitään roskiksista, enkä kaivele!
Rottinkisohva, taidekirjoja, viherkasveja, tuoli
Viimeisimmät, melkein kokonainen kinkkku, lämpöhaalarit likalle, kolme lauantaimakkarapakettia, värikynät, tekohampaat, yöpaita, 17 pantillista siideritölkkiä, kynttilänpätkiä, silmälasit, pipo, kuusi avaamatonta hernesoppapurkkia. Ja vain parissa viikossa ! Hiihtolomalla lähdemmekin koko perheen voimin roskiksille ja syömme oikein kunnolla ! Jatkuisivat vain pakkaset. Säilyvyys paranee ja kalaakin uskaltaa dyykata.
Taloyhtiön remonttilavalta todella hyväkuntoisia 30-40 luvun savikiekkoja iso pino, siitä lähti niiden keräily ja nyt omistan niitä melkoisesti. Kiva joskus soitella näitä harvinaisuuksia gramofonilla omaksi ja muiden iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tapana tonkia roskiksia.
Mitä sä sitten tässä ketjussa teet?
Vastasin esitettyyn kysymykseen. Etkö osaa lukea tun pälli!
Ei todellakaan parhain vaan toisaalta pahin pieni kissanpentu joka on minulle parhain ja rakkain nyt 10 vuotias joka pötköttää sylissä.
Kerran löysin paperinkeräyslaatikosta sellaisen piikkipallon jolla voi hieroa esim selkää. Oli aivan siisti, joten otin sen ja pesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tapana tonkia roskiksia.
Mitä sä sitten tässä ketjussa teet?
Vastasin esitettyyn kysymykseen. Etkö osaa lukea tun pälli!
Pälli.
Et silti vastannut AP ne kysymykseen mitä olet dyykannut.
Bassokitara, 1 johto piti katkaista (en jaksanut juottaa) niin rupesi toimimaan, tone-säätö jäi mykäksi, ei haitannut.
Toisella kerralla löysin noin 50w kitaravahvistimen, siinä oli kaiutinjohto irronnut ja se piti juottaa takaisin paikoilleen.
Näiden lisäksi olen dyykannut paljon hyviä pahvilaatikoita tavaroiden lähetykseen (torissa myytyjen) ja sanomalehtiä biojäteastian pohjalle.
Muhkea kokoelma dvd-levyjä roskalavalta johon purettavien luhtitalojen asuntoja oli tyhjennetty. Hyvä imuri samaiselta lavalta.