Haittaako sinua seksuaalisesti jos mies ei siivoa
Kommentit (29)
Kaikki haittaa mistä näkee, kokee ja tuntee että en ole toiselle yhtään tärkeä.
Kyllä sellaiset asiat vaikuttaa siihen seksuaaliseen tunteeseen myös. Ainakin mulla. En pysty kokemaan seksuaalisia tunteita ihmistä kohtaan, johon en voi luottaa tai jonka kanssa pitää olla jotenkin varuillaan.
Jos vain tapaillaan, niin sitten ei haittaa jos miehen asunto on sekainen. Omapahan on kämppänsä.
🇺🇦🇮🇱
Jos mies on laiska ja itsekäs kotitöiden suhteen, niin mies on laiska ja itsekäs myös sängyssä. Kukapa sellaisen miehen tahtoisi, aiheuttaa syvää vitutusta.
Todella paljon haittaa. Oikeastaan niin paljon että ei tuollainen mies kiinnosta lainkaan.
Todellakin.
Ja hei: älä sinä mieti seksiä kun et tule sitä ikinä saamaan.
Laiska, tyhmä ja siivoton mies ei kiinnosta millään tasolla.
Joo ja varsinki sissijuusto kertymä esinahan alla hyi, en ime, saa ukko nuolla sillilaatikoani hikisten karvojen keskeltä .
Ap:n kannattaa opetella siivoamaan ja tekemään muutkin kotityöt. Ettei tule häätö kaatopaikan pitämisen takia.
Mua kiihottaa siivota kovasti asuntoa että hikoan ja sitten mies nuolee mun kaikki paikat puhtaaksi ja panee hullun lailla...
N20
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Ja hei: älä sinä mieti seksiä kun et tule sitä ikinä saamaan.
Mahtavan posi asenne! Pidä toi kultsi!
Mietitkö ap. usein muiden ihmisten seksielämää?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa siivota kovasti asuntoa että hikoan ja sitten mies nuolee mun kaikki paikat puhtaaksi ja panee hullun lailla...
N20
Tämmöisiä kunnollisia naiset oli aikoinaan ja KAIKKI ASIAT OLIVAT HYVIN!
M55
Opetin eilen yhden sinkkumiehen parsimaan sukkia.
Hän sanoi, että tarpeellinen taito ikisinkulle.
Vastasin, että tarpeellinen taito parisuhteessakin, sillä mies, joka pyytämättä parsii rakkaansa villasukat, on painonsa arvoinen kullassa.
Naiset arvostavat valtavasti miehiä, jotka osaavat tehdä hyvää muille, eikä se ole koskaan rahasta vaan viitsimisestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö ap. usein muiden ihmisten seksielämää?
Toki, kun omaa ei ole.
Ap
Tiskit likaisessa vedessä altaassa likoamassa ei ole seksikästä.
Tekisin kaikki rakkaani vuoksi, yksi asia ja siitä keskustelu tosin pitäisi käydä, eli en mielelläni antasi hänen panna tekokullilla pärseeseen sen kielteisen asian kai saan sallia itselleni.No tätä kysyttiin naiselta mutta tuon nyt julki miehenä omat ajatukseni.No ehkäpä ensiviikolla ruotsista saapuva Jöran voi muutaa mielipidettäni muutaman snapsin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tiskit likaisessa vedessä altaassa likoamassa ei ole seksikästä.
Entäs jos ei ole vettä ollenkaan vaan odottelevat että nainen tyhjentää ensin tiskikoneen.
Mulla ei ole miestä, mutta tykkään tehdä asiat omalla tavallani. Itselleni riittäisi se, että mies ei jättäisi tavaroita tai astioita lojumaan, ja osaisi käyttää vessaharjaa. Itse voin tiskata ja siivota, koska tykkään siitä ja olen tosiaan hieman jääräpäinen siitä, miten asiat hoidetaan. Muuten olen kyllä ihan rento, eikä sotku tapailumiehen luona (tiettyyn pisteeseen asti) häiritse millään lailla, kuten ei häiritse ystävienikään sotkuiset kodit.
Ymmärrän sen, että ei tee mieli, jos odottaa toiselta jotain tiettyä, mutta rangaistuksena vähän outoa mielestäni. Kyllä mä ainakin harrastan seksiä, koska haluan, en siksi, että mies on saanut kotityölistansa kaikki kohdat ruksittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Tämmöisiä kunnollisia naiset oli aikoinaan ja KAIKKI ASIAT OLIVAT HYVIN!
M55
Kaipa sinä kommentista tykkäät, kun sen itse kirjoititkin. Ja tieedoksesi, emme olleet tuollaisia silloin, emmekä ole nytkään.
N54
Mistäs sinä incelli sen tiedät?