Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua seksuaalisesti jos mies ei siivoa

Vierailija
31.01.2026 |

Se seksikin on aika siivotonta hommaa nimittäin

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä incelli sen tiedät?

2/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haittaa mistä näkee, kokee ja tuntee että en ole toiselle yhtään tärkeä. 
Kyllä sellaiset asiat vaikuttaa siihen seksuaaliseen tunteeseen myös. Ainakin mulla. En pysty kokemaan seksuaalisia tunteita ihmistä kohtaan, johon en voi luottaa tai jonka kanssa pitää olla jotenkin varuillaan.

Jos vain tapaillaan, niin sitten ei haittaa jos miehen asunto on sekainen. Omapahan on kämppänsä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on laiska ja itsekäs kotitöiden suhteen, niin mies on laiska ja itsekäs myös sängyssä. Kukapa sellaisen miehen tahtoisi, aiheuttaa syvää vitutusta.

Vierailija
4/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa

Vierailija
5/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon haittaa. Oikeastaan niin paljon että ei tuollainen mies kiinnosta lainkaan.

Vierailija
6/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. 

Ja hei: älä sinä mieti seksiä kun et tule sitä ikinä saamaan.

Vierailija
7/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, tyhmä ja siivoton mies ei kiinnosta millään tasolla.

Vierailija
8/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja varsinki sissijuusto kertymä esinahan alla hyi, en ime, saa ukko nuolla sillilaatikoani hikisten karvojen keskeltä .

Vierailija
9/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa opetella siivoamaan ja tekemään muutkin kotityöt. Ettei tule häätö kaatopaikan pitämisen takia.

Vierailija
10/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa siivota kovasti asuntoa että hikoan ja sitten mies nuolee mun kaikki paikat puhtaaksi ja panee hullun lailla...

N20

Vierailija
11/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. 

Ja hei: älä sinä mieti seksiä kun et tule sitä ikinä saamaan.

Mahtavan posi asenne! Pidä toi kultsi!

Vierailija
12/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ap. usein muiden ihmisten seksielämää?

Vierailija
13/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa siivota kovasti asuntoa että hikoan ja sitten mies nuolee mun kaikki paikat puhtaaksi ja panee hullun lailla...

N20

Tämmöisiä kunnollisia naiset oli aikoinaan ja KAIKKI ASIAT OLIVAT HYVIN!

M55

Vierailija
14/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin eilen yhden sinkkumiehen parsimaan sukkia. 

Hän sanoi, että tarpeellinen taito ikisinkulle. 

Vastasin, että tarpeellinen taito parisuhteessakin, sillä mies, joka pyytämättä parsii rakkaansa villasukat, on painonsa arvoinen kullassa.

Naiset arvostavat valtavasti miehiä, jotka osaavat tehdä hyvää muille, eikä se ole koskaan rahasta vaan viitsimisestä kiinni.

Vierailija
15/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö ap. usein muiden ihmisten seksielämää?

Toki, kun omaa ei ole.

Ap

Vierailija
16/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskit likaisessa vedessä altaassa likoamassa ei ole seksikästä.

Vierailija
17/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikki rakkaani vuoksi, yksi asia ja siitä keskustelu tosin pitäisi käydä, eli en mielelläni antasi hänen panna tekokullilla pärseeseen sen  kielteisen asian kai saan sallia itselleni.No tätä kysyttiin naiselta mutta tuon nyt julki miehenä omat ajatukseni.No ehkäpä ensiviikolla ruotsista saapuva Jöran voi muutaa mielipidettäni muutaman snapsin jälkeen.

Vierailija
18/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskit likaisessa vedessä altaassa likoamassa ei ole seksikästä.

Entäs jos ei ole vettä ollenkaan vaan odottelevat että nainen tyhjentää ensin tiskikoneen.

Vierailija
19/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta tykkään tehdä asiat omalla tavallani. Itselleni riittäisi se, että mies ei jättäisi tavaroita tai astioita lojumaan, ja osaisi käyttää vessaharjaa. Itse voin tiskata ja siivota, koska tykkään siitä ja olen tosiaan hieman jääräpäinen siitä, miten asiat hoidetaan. Muuten olen kyllä ihan rento, eikä sotku tapailumiehen luona (tiettyyn pisteeseen asti) häiritse millään lailla, kuten ei häiritse ystävienikään sotkuiset kodit. 

Ymmärrän sen, että ei tee mieli, jos odottaa toiselta jotain tiettyä, mutta rangaistuksena vähän outoa mielestäni. Kyllä mä ainakin harrastan seksiä, koska haluan, en siksi, että mies on saanut kotityölistansa kaikki kohdat ruksittua.

Vierailija
20/29 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Tämmöisiä kunnollisia naiset oli aikoinaan ja KAIKKI ASIAT OLIVAT HYVIN!

M55

Kaipa sinä kommentista tykkäät, kun sen itse kirjoititkin. Ja tieedoksesi, emme olleet tuollaisia silloin, emmekä ole nytkään.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi