Muita jotka haluaisi pukeutua kauniimmin ja naisellisemmin mutta siitä ei vaan tule mitään?
Mulla on aina farkut tai mustat housut sekä joku trikoopaita tai neule. Aina. Ihailen muiden naisten tyylejä ja haluaisin olla naisellisempi. Hypistelen kaupassa vaatteita, mutta mikään ei vaan tunnu omalta. Liian huomiota herättävä, liian kallis, tästä näkyy läpi, tämä sähköistyy talvella, huono malli, liian avara kaula-aukko, ei mieleistä väriä, keinokuitua... Aina löytyy joku syy olla ostamatta, ja sitten menen trikoorekille ostamaan taas yhden mustan tai valkoisen trikoopaidan. Auttakaa. :(
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Yhteen aikaan oli tosi energinen ja elämäntäyteinen olo, kova halu nauttia kaikesta hyvästä ja kauniista. Pukeuduin usein hyvinkin naisellisesti, oli korkoa ja helmaa, silti ihan hillityn tyylikkäästi. Mutta aika rasittavana koin, että kaupan kassajonossakin tultiin jutulle. Ilmeisesti se naisellinen look tulkittiin kutsuksi, etenkin kun muuten olen enemmän iloinen ja lähestyttävä kuin resting bitch face.
Kivempi on ollut kun jätti korot pois ja vaihtoi hameet farkkuihin, ei ole jatkuvaa huomiota, oma mies tykkää ja se riittää. Harmi kun tässä maassa on niin vaikea pukeutua kauniisti ilman, että saisi olla rauhassa. Eli harkitse, onko sen arvoista.
Usein naisen huoli vaatteista ja ulkonäöstä johtuu hänen ympärillään olevista miehistä.
Hänelle sanotaan, ettei hän saa olla liian naisellinen, muuten se on kutsu;
häneltä ei saa puuttua naisellisuutta, muuten se on häpeällistä.
Jos ympärilläsi on miehiä, jotka ovat vielä sinua huolissaan siitä, mitä käytät tai et käytä, niin tuo ahdistus itse asiassa välittyy heiltä sinulle.
Ongelman ydin ei ole sinä. Hän ei ehkä ole sinulle läheinen ihminen, kuten miehesi.
Yhteen aikaan oli tosi energinen ja elämäntäyteinen olo, kova halu nauttia kaikesta hyvästä ja kauniista. Pukeuduin usein hyvinkin naisellisesti, oli korkoa ja helmaa, silti ihan hillityn tyylikkäästi. Mutta aika rasittavana koin, että kaupan kassajonossakin tultiin jutulle. Ilmeisesti se naisellinen look tulkittiin kutsuksi, etenkin kun muuten olen enemmän iloinen ja lähestyttävä kuin resting bitch face.
Kivempi on ollut kun jätti korot pois ja vaihtoi hameet farkkuihin, ei ole jatkuvaa huomiota, oma mies tykkää ja se riittää. Harmi kun tässä maassa on niin vaikea pukeutua kauniisti ilman, että saisi olla rauhassa. Eli harkitse, onko sen arvoista.