Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka haluaisi pukeutua kauniimmin ja naisellisemmin mutta siitä ei vaan tule mitään?

Vierailija
31.01.2026 |

Mulla on aina farkut tai mustat housut sekä joku trikoopaita tai neule. Aina. Ihailen muiden naisten tyylejä ja haluaisin olla naisellisempi. Hypistelen kaupassa vaatteita, mutta mikään ei vaan tunnu omalta. Liian huomiota herättävä, liian kallis, tästä näkyy läpi, tämä sähköistyy talvella, huono malli, liian avara kaula-aukko, ei mieleistä väriä, keinokuitua... Aina löytyy joku syy olla ostamatta, ja sitten menen trikoorekille ostamaan taas yhden mustan tai valkoisen trikoopaidan. Auttakaa. :(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitän vähän autolla ajoa, jos on piikkikorot, joten harvemmin naisellisia kenkiä.

Minulla tulee korkokennissä jalat kipeäksi ja talvella palelee mutta onneksi on muunlaisiakin naisellisia kenkiä.

Vierailija
22/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua naisellisemmin.

Pertsa 45

Miksi et pukeudu?

Menee maine ja kaverit

Olet vaan huonossa seurassa jos kavereita kiinnostaa enemmän sinun vaatteet kuin toiveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suussa roikkuu tupakka ja suusta tulee ulos vaan kirosanoja ja jos ruhossa on 20 kg ylimääräistä ja on tatuointeja ympäriinsä, niin silloin on turha naisellisuudesta haaveilla, vaikka mitä pukisi päälleen.

Vierailija
24/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Sinua tähän kannustetaan nykyään vaan ei meitä naisia.

Vierailija
25/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Miksi et pukeudu?

Menee maine ja kaverit

Olet vaan huonossa seurassa jos kavereita kiinnostaa enemmän sinun vaatteet kuin toiveet.

Miesten vaatteet ovat rumia mielestäni

Pertsa45

Vierailija
26/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sitä haluaisi, mutta ei vaan tule mitään. Sitä kun vetää minihameen päälle ja lähtee töihin, niin jo työmatkalla alkaa ahdistunut olo kasvaa. Ja sitten kun töihin pääsee, niin heti on aulaemäntä toteamassa että "Jarkko, sulta jäi taas lääkkeet ottamatta. Meneppä kotiin täksi päiväksi."

Vierailija
27/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen on taito siinä missä mikä tahansa. Ei kukaan pianoakaan osaa soittaa harjoittelematta.

Sillä ei ole vitunkaan väliä missä vaatteissa kulkee. Niäormaalit ihmiset ei kaso eikä puutu muiden elämään. 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
28/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitän vähän autolla ajoa, jos on piikkikorot, joten harvemmin naisellisia kenkiä.

Minulla tulee korkokennissä jalat kipeäksi ja talvella palelee mutta onneksi on muunlaisiakin naisellisia kenkiä.

On olemassa matalakorkoisia mutta viehkoja kenkiä.

Ja korottomat kengät voivat helposti olla naiselliset, saapaista löytyy näitä.

Noihin itse lisään villasekoitteisen polven seudulle ulottuvan hameen, sukkahousut ja yläosaksi väljän tai tiukan esim neuleen.

Vierailija
29/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan sitä haluaisi, mutta ei vaan tule mitään. Sitä kun vetää minihameen päälle ja lähtee töihin, niin jo työmatkalla alkaa ahdistunut olo kasvaa. Ja sitten kun töihin pääsee, niin heti on aulaemäntä toteamassa että "Jarkko, sulta jäi taas lääkkeet ottamatta. Meneppä kotiin täksi päiväksi."

Ei sano kun se on syrjintää ja voit nostaa siitä ison äläkän.

Vierailija
30/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon harmittaa.

Erkki 67v

Vierailija
31/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisellista, kun pukeutuu hihattomaan vaaleaan leninkiin ja sitten on käsivarret ja kaula töherretty täyteen tatuointeja. (Hyi saatana!)

Mitäs siinä kiroilet, Ei kuulu sinulle millään muiden pukeutuminen., kyylä 😝😝😝😝

Vierailija
32/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suussa roikkuu tupakka ja suusta tulee ulos vaan kirosanoja ja jos ruhossa on 20 kg ylimääräistä ja on tatuointeja ympäriinsä, niin silloin on turha naisellisuudesta haaveilla, vaikka mitä pukisi päälleen.

Kukas kaunissieluinen sieltä tuli!

Vierailija
33/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon harmittaa.

Erkki 67v

Erkki Älä välitä moukista , tämä on sinun elämääsi  🌹🌹🌹

Vierailija
34/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Miksi et pukeudu?

Menee maine ja kaverit

Huonot kaverit lähtee jos "pukeutuu liian neitimäisesti". Hyvät kaverit lähtee mukaan vaikka kätkemään ruumista.

Vierailija
35/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain työkengiksi (korkeavartiset turvakengät) naistenmallin sirommat kengät. On söpöt ja naiselliset sekä istuvat paremmin kuin leveälestiset miesten/unisex mallit, mutta eipä näissäkään autoa ajella. 

Vierailija
36/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hameet mielletään naisellisiksi.

Hame on huono talvella kun munat palelee.

Vierailija
37/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo värien käyttöönotto tekee paljon. Kävin värianalyysissa ja olen sen perusteella ostanut talvipukeutumiseenkin paljon vaaleita pastellisävyjä, mm. talvitakkini on vaaleansininen (samoin kuin kaikki pipot, huivit, tumput ja muut asusteet). Saisitkohan sinäkin ap rohkeutta uusien, heleämpien värien käyttöönottoon värianalyysista? Mukavasta tyylistä ei tällöin tarvitsisi tinkiä, kunhan väripaletti on hieman naisellisempi kuin pelkkä musta ja harmaa on vaikutelmakin heti sievempi. Väriä asuun voi lisätä myös huokeammin huiveilla, koruilla ja asusteilla jolloin vanhat vaatteet käyvät edelleen asun pohjaksi.

Vierailija
38/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan värianalyysi. 

Mun vaatteet on väriä neonkeltainen. Muuttaa mun naaman vihreäksi, oranssi sopisi paremmin mulle mutta sitä ei nyt vaan saa käyttää. 

Noh, ehkä parempi ettei näytä nätiltä töissä.

Vierailija
39/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan värianalyysi. 

Mun vaatteet on väriä neonkeltainen. Muuttaa mun naaman vihreäksi, oranssi sopisi paremmin mulle mutta sitä ei nyt vaan saa käyttää. 

Noh, ehkä parempi ettei näytä nätiltä töissä.

Eikö sulla ole vapaa-aikaa ollenkaan?

Vierailija
40/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset naispuoliset työtoverini olivat samanlaisia; monet heistä käyttivät harvoin hameita tai muita naisellisia vaatteita, ja vaikuttivat lähes androgyyneiltä. 

Millaisia he sitten olivat, kun he eivät olleet töissä? Sosiaalisen median kuvista päätellen monet eivät olleet myöskään kovin naisellisia, eikä heitä juurikaan näkynyt valokuvissa naisellisissa vaatteissa. Epäilen, että heillä oli, kuten sinullakin, vaikeuksia päätellä, mitä pukea päälle.

Yhtenä harvoista miespuolisista työkavereistamme, joilla on oivaltavia näkemyksiä naisten vaatetuksesta ja jotka ovat naisia kohtaan ystävällisiä, haluan todella auttaa heitä kehittymään, jos he haluavat kysyä mielipidettäni.

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä