Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka haluaisi pukeutua kauniimmin ja naisellisemmin mutta siitä ei vaan tule mitään?

Vierailija
31.01.2026 |

Mulla on aina farkut tai mustat housut sekä joku trikoopaita tai neule. Aina. Ihailen muiden naisten tyylejä ja haluaisin olla naisellisempi. Hypistelen kaupassa vaatteita, mutta mikään ei vaan tunnu omalta. Liian huomiota herättävä, liian kallis, tästä näkyy läpi, tämä sähköistyy talvella, huono malli, liian avara kaula-aukko, ei mieleistä väriä, keinokuitua... Aina löytyy joku syy olla ostamatta, ja sitten menen trikoorekille ostamaan taas yhden mustan tai valkoisen trikoopaidan. Auttakaa. :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameet mielletään naisellisiksi.

Vierailija
2/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tätä samaa ja tajusin, että suurin este on se, kun pelkään muiden ajattelevan musta jotain vaatteiden perusteella. Jäljet johtaa ala-asteelle. Siksi valitsen ne tutut ja turvalliset, yksiväriset basic t-paidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen on taito siinä missä mikä tahansa. Ei kukaan pianoakaan osaa soittaa harjoittelematta.

Vierailija
4/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tätä samaa ja tajusin, että suurin este on se, kun pelkään muiden ajattelevan musta jotain vaatteiden perusteella. Jäljet johtaa ala-asteelle. Siksi valitsen ne tutut ja turvalliset, yksiväriset basic t-paidat.

Onko se sitten parempi, että muut ajattelee sinun olevan tympeästi pukeutuva?

Vierailija
5/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pukeutua naisellisemmin.

Pertsa 45

Vierailija
6/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kyllä hameita keväästä syksyyn, mutta muuten en ole kovin naisellinen. Mies on erikseen pyytänyt että pukeutuisin naisellisemmin, mutta ei voi mitään. Minulla ei esimerkiksi ole ainuitakaan korollisia kenkiä, eikä käsilaukkua.

Käytän aina paljasjalkakenkiä, farkkuja/hametta ja neuleita. Värillisiä tosin, mustaa on vain farkut.

Vierailija
7/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä myös jonkin verran tuota, että pelkään herättää huomiota. Tai että olen olevinaan jos vaikutan kovasti panostaneeni vaatteisiin. Vaikka en todellakaan ajattele muista niin, vaan ihailen vain. Ap

Vierailija
8/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavia. Puuvillaisia, trikoisia ym. koristeleikattuja ja koristeltuja paitoja saa kyllä. 

Vierailija
9/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat ja sukkanauhavyö on ihan parasta naisella. Nehän voi vaikka peittää tarvittaessa.

Vierailija
10/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisellista, kun pukeutuu hihattomaan vaaleaan leninkiin ja sitten on käsivarret ja kaula töherretty täyteen tatuointeja. (Hyi saatana!)

Vierailija
11/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikonsultti ja itsetunnon kohottaminen auttavat. Ihmiset puhuvat aina pahaa kuitenkin, pidä se mielessäsi ja älä välitä!

Vierailija
12/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta aamulla sitten samat mukavat rötkyt päälle 

Vierailija
13/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten parempi, että muut ajattelee sinun olevan tympeästi pukeutuva?

Ei kun neutraali. Basic ei herätä huomiota ja sitä en haluakaan. Jos naisellisesti pukeutuva ei saisi huomiota, pystyisin pukeutumaan niin. Miehet kuolaa ja naiset kateellisia ja pahansuopia.

Vierailija
14/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Siitä vaan mallia ottamaan.

Vierailija
15/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Miksi et pukeudu?

Vierailija
16/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta siltikin kerta toisensa jälkeen uusi työpaikka tarjoaa puettavaksi vaan miesten mallin vaatteita. Olisi niitä naistenkin malleja, mutta jostain syystä niitä ei viitsitä antaa.

Vierailija
17/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi koku tyyliesikuva, joka on suht saman kokoinen ja hanki yksi vaate tai asu kerrallaan samanlaisia tai samantyyppisiä vaateita. Sitä saattaa kaupassa epäillä omaa makua, mutta jos olet jo nähnyt asun toimivan sillä toisella, sopii se sinullekin. 

Unohda, mitä muut ajattelevat. Jos joku on sitä mieltä, että kauniisiin vaatteisiin pukeutuva tekee numeroa itsestään on vika ihan vain sen ajattelevan päässä. Moni muu ehkä ajattelee, että pukeutuupas hän kivasti. 

Vierailija
18/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertsa 45

Miksi et pukeudu?

Menee maine ja kaverit

Vierailija
19/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla housut ja paitakin. Mutta luovu laatikosta ja ole naisen muodoissa. Vyötärö esimerkiksi. 

Vierailija
20/42 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän vähän autolla ajoa, jos on piikkikorot, joten harvemmin naisellisia kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi