Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin kuopuksella Barron Trumpilla on venäläinen tyttöystävä"

Vierailija
31.01.2026 |

Sillä lailla. Taitaa koko suku olla putinin kavereita.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4c0bef1d-fc52-46c7-a4aa-ff83a9d7963c

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa olisi uskonut, keittiöstä löytyi haarukka.

Vierailija
2/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Melania sanoo? Matriarkka tuskin katsoo hyvällä pojan tyttöystävää, siinä sitä vasta on tiikeri kyttäämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt on hyökitty pojankin kimppuun, antsisivat jo olla

Jaa ketkä? 

Vierailija
4/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barronin syntymäkartalla on Pluto MC.llä (keskitaivaalla), mikä viittaa despoottisiin näkymiin hänen tulevaisuudessaan.

Ei mikän herttainen velikulta.

Vierailija
5/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä

Vierailija
6/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla ihmisillä on venäläinen kumppani, venäläiset on tyyliin maailman levittynein väestö. Sehän on taas ihan eri asia onko se venäläinen niin kutsuttu sleeper agentti vaiko ei, ja siihen mä uskon että Yhdysvaltain tiedustelupalvelu ja Trumpin turvaporukka osaa antaa paremma vastaukse ku demokraattien propaganda lehdistö

Eiköhän ne ole tiedossa

Vierailija
7/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla ihmisillä on venäläinen kumppani, venäläiset on tyyliin maailman levittynein väestö. Sehän on taas ihan eri asia onko se venäläinen niin kutsuttu sleeper agentti vaiko ei, ja siihen mä uskon että Yhdysvaltain tiedustelupalvelu ja Trumpin turvaporukka osaa antaa paremma vastaukse ku demokraattien propaganda lehdistö

Trump on patologinen valehtelija, ja sen lähipiirin sanoihin luottamus 0%.

Vierailija
8/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt Yhdysvaltain tiedustelupalveluun voi taas luottaa, toisin kuin 2018?

Vierailija
9/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on itse venäjän agentti joka on naitettu aina idän naisille 

Vierailija
10/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kautta miten se sinulle kuuluu? Jos jollakin on sonppumies niin se on varmaan somalian salaisen palvelun agentti?

Kovasti Trump uhos laittavan Venäjän kuriin, mutta joka päivä tuleekin lisää rysyjä valkoiseen taloon vaanimaan. 

Vierailija
11/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä voiks siihe luottaa vai ei. Ne työskentelee silti Presidentille ja oman valtion turvallisuudelle, kyllä niilllä on tiedossa ketkä on oikeasti jotain Venäjän agentteja ja ketkä ei

Agentteja on saatu ujutettua todellä syvälle mm Pentagoniin joten ei todellakaan tiedetä varmuudella kuka on agentti ja kuka ei. Kreml on aina osannut pelata pitkän linjan peliä hyvin.

Vierailija
12/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on itse venäjän agentti joka on naitettu aina idän naisille 

Krasnov neuvoo tatjana on hjuva tyttö. Ei tziisus tää on huonoin tosi tv ikinä...

Vierailija
13/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump laittoi venäjämielisen tiedustelupalvelun johtoon.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011119688.html

Vierailija
14/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja-ansa on maailman vanhin kikka! Neuvostoliitossa ja Venäjällä pitkät perinteet naittaa agentti vieraanvallan ytimeen ja sitten pumpata tietoa ulos. Red Sparrow on hyvä leffa tällaisten agenttien kouluttamisesta. 

Vierailija
15/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helsingin pormestari on Venäjän kansalainen

Vierailija
16/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku noista agenteista on alettu puhumaan ja se ei olekkaan enää salaliittoa kun Biden ei old vallassa niin kannattaa katsoa myös tätä meidän ihan omaakin valtiota ja kaikkia muitakin organisaatioita mihin tämä maa lukeutuu, alkaa miettimään miksi mikään päätös ei tue Suomen omaa kansalaista. 😅 Venäjä ei ole ainut kellä on agentteja 

Vierailija
17/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ku noista agenteista on alettu puhumaan ja se ei olekkaan enää salaliittoa kun Biden ei old vallassa niin kannattaa katsoa myös tätä meidän ihan omaakin valtiota ja kaikkia muitakin organisaatioita mihin tämä maa lukeutuu, alkaa miettimään miksi mikään päätös ei tue Suomen omaa kansalaista. 😅 Venäjä ei ole ainut kellä on agentteja 

Kuulostat ihan Venäjän trolliagentilta.

Vierailija
18/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten. Onko venäläiset jotain marsilaisia ja eri eliölajia, joihin ei ihminen voi sekaantua.  Ihan ihmeelliseksi mennyt tämä touhu. 

Vierailija
19/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan Venäjän trolliagentilta.

Luuletsä et mua kiinnostaa pätkääkää miltä mä sinun mielestä kuulostan 😅

Vierailija
20/51 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakooja Valkoiseen taloon. Isukin mieleinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi