Komeita kaljuja miehiä
Kommentit (47)
Suomen komein mies, Jari "Bull" Mentula
Mä en pidetään kaljuista miehistä eikä komeita kaljuja miehiä ole kuin vaan yksi ja se on Leevi Luoto
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Luin komeita karjuja, mutta niitähän ne on.
Mainittiinko jo Herra Ylppö? Hän menisi kolmeviitosesta farkkuasussa, mutta hän käyttää yleensä kokomustaa asua jossa housut näyttävät sukkahousuilta.
Miehenä en ole koskaan hiffannut tätä kaljujen ihmisten dissaamista? Minusta kalju on ihan tyylikäs, eikä ainakaan häviä jollekin ympäri päätä kerätylle liuhakkeelle tai teini-ikäisestä saakka säilyneelle glamrock-fledalle. Selittäkää mulle omin sanoin tämä kaljuuntumisen kauhistelu? Itse en siis ole kalju, vielä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ole koskaan hiffannut tätä kaljujen ihmisten dissaamista? Minusta kalju on ihan tyylikäs, eikä ainakaan häviä jollekin ympäri päätä kerätylle liuhakkeelle tai teini-ikäisestä saakka säilyneelle glamrock-fledalle. Selittäkää mulle omin sanoin tämä kaljuuntumisen kauhistelu? Itse en siis ole kalju, vielä ainakaan.
Ja päteekö tämä kaikkiin ihmisiin? Myös naisiin?
Urho Kekkonen, Sean Connery, Bruce Willis, Remu Aaltonen, Juha Tapio....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päteekö tämä kaikkiin ihmisiin? Myös naisiin?
Kyllä nimenomaan. Siksi kirjoitin ihmiset enkä miehet.
Onks toi Mentula värjännyt partansa pikimustaksi. Jotenkin huvittavan näköinen. Yhtä huvittava, kuin suomalaiset Weeeteee-mummot ja teinit, jotka värjäävät hiuksensa pikimustaksi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se samanlaista typeryyttä kuin neidän lyhyiden halveksinta - Erityisen ikävää kun osa oitää niltä vielä yksilön omina valintojen seurauksena; jäit lyhyeksi kun et syönyt kunnollista (liha)ruokaa ja kaljuus johtuu vain siitä, että et viitsi käyttäö "oikeaa shampoita" tai koska sait syövän kun poltit röökiä, niin hiuksetkin lähti samalla...
Miehellä pitää olla hiukset. Kun ajattelee että pitäisi hivellä pelkkää nahkaa pääkallon päällä niin 🤢.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla hiukset. Kun ajattelee että pitäisi hivellä pelkkää nahkaa pääkallon päällä niin 🤢.
Munsn pääddä hiukset niin on mukava hivellä
Erkki, taikka Väinö.