Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten rahattomuuttaan valittavat ne jotka pistävät tienestinsä tupakkana taivaan tuuliin, wtf?

Vierailija
31.01.2026 |

Kai meillä kaikilla muillakin olisi rahat finito jos pitäisi tuollaista elintapaa yllä että monta sataa kuussa pelkästään tupakkaan, siihen päälle vielä alkot. Mitään ei jää näistä kummastakaan käteen päinvastoin.

Niin sitten ollaan loukkaantunteita kun me muut saadaan säästöjä, pystytään vaikka matkailemaan, ostamaan tuosta vaan jotain pesukoneita, hyvää ruokaa tms. Niin sinä aivan itse valitset joka kerta ostaa mieluummin sen tupakkiaskin. Niin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahat vähissä enkä pysty mitään säästämään enkä polta tupakkaa.

Vierailija
2/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita ja saan säästöön vaikka tupakoinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta enkä juo.

Vierailija
4/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En polta enkä juo.

Mutta valitatko rahojen vähyydestä?

Vierailija
5/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt vielä, mitä roskaväeltä kuluu tatuointien hankkimiseen. Ei ihme, että leipäjono kutsuu.

Vierailija
6/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko polttaa ja juoda kun ahdistaa että kaikki rahat menee tupakkaan ja alkoon.

Vierailija
7/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus valittaa koko ajan, että rahaa ei ole. Taitava olla varsinaisia korsteeneja koko porukka. Sinne ne rahat siis menee, savuna ilmaan. Tämä selittääkin sen "selittämättömän" rahattomuuden.

Vierailija
8/8 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rahattomuuden merkki on tatuoinnit. Ei ole varaa mihinkään, mutta kalliita tatuointeja ilmestyy aina vaan lisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä