Pörssisähkön okt käyttäjät:paljonko tammikuun sähkölasku?
Kommentit (68)
No, tämä on se omistavan luokan taakka. Ompahan ihana talo, vaikka onkin ihanan kallis.
Kaffebulla kirjoitti:
Tuohan riippuu ihan siitä, onko sähkölämmitys vai ei. Mulla kaukolämpö ja viimeisin sähkölasku oli 40€
Ketään ei kiinnosta sun lämmitysmuoto. Asutko edes omakotitalossa?
Vierailija kirjoitti:
No, tämä on se omistavan luokan taakka. Ompahan ihana talo, vaikka onkin ihanan kallis.
Ei meidän talo ole kallis eikä sähkölaskukaan ole kallis.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tuohan riippuu ihan siitä, onko sähkölämmitys vai ei. Mulla kaukolämpö ja viimeisin sähkölasku oli 40€
Ketään ei kiinnosta sun lämmitysmuoto. Asutko edes omakotitalossa?
Joo kyllä.
🇺🇦🇮🇱
Tässä ilmeisesti siis kysellään sähkölämmityksen hintoja? Sähköä menee okt asumisessa muuhunkin, riippuu mihin.
🇺🇦🇮🇱
Sähkölasku jää nähtäväksi, mutta ilppi on vienyt tähän mennessä 59€ tässä kuussa. En pidä pahana.
Kaffebulla kirjoitti:
Kaukolämmityksellä omakotitaloja on vaan niin paljon harvemmassa
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikö taktikoimaan muuttamalla sopimuksen talvikuukausiksi kiinteäksi?
Omakotitalon ostoa harkitseva
Pystyy. Mikään ei estä sinua ottamasta esim. 4 kk kiinteää sopimusta kylmimmille kuukausille. Pösän voi irtisanoa 2 viikon päähän. Voit myös ketjuttaa muutaman kuukauden sopimuksia eri sähkönmyyjilta valintasi mukaan.
Pösää ei ole pakko valita ensinkään.
Vierailija kirjoitti: Te jotka asutte rintamamiestalossa. Miksi ette ota tulisijaa uudelleen käyttöön? Meillä on takkaleivinuuni ja se on ahkerassa käytössä.
Koska säne on kokoajan muutenkin käytössä
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Kaukolämmityksellä omakotitaloja on vaan niin paljon harvemmassa
Erityisen vaikeaa on löytää kaukolämmityksellä omakotitalo, jos tykkää asua luonnon keskellä ilman naapureita. Edes viemäröintiä ei välttämättä saa kunnan verkkoon.
Kaffebulla kirjoitti:
Tässä ilmeisesti siis kysellään sähkölämmityksen hintoja? Sähköä menee okt asumisessa muuhunkin, riippuu mihin.
Missä niin lukee, että lämmityksen hintoja? Kaikenkaikkiaan sähkölasku.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ympäri vuoden: iso kaksio ja 33 €, josta siirtohinta on 19 €. Kuten näkyy, asuntoa ei lämmitetä sähköllä.
Kyllä on pieni omakotitalo. Siksi kulu onkin pieni
Vierailija kirjoitti:
Sähkölasku jää nähtäväksi, mutta ilppi on vienyt tähän mennessä 59€ tässä kuussa. En pidä pahana.
Jääkaappipakastin 7,4€, tiskikone 1,1€, pesukone 0,5€, IV-kone 8,8€, pakastin 3,3€ ja sähkönsiirto 66€.
Omakotitalo. Sähkölämmitys, puuliiteri ja takkaleivinuuni. Tammikuun kulutus 1200 kwh. Pörssin keskihinta 14,6 senttiä. Joulukuu oli vielä halpa 4,6 senttiä kwh.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ympäri vuoden: iso kaksio ja 33 €, josta siirtohinta on 19 €. Kuten näkyy, asuntoa ei lämmitetä sähköllä.
Kaksio? Onpas pieni omakotitalo.
Reilu 16 e näyttää olevan. Rivitalossa asutaan