Onko muita krapulaisia? Vertaistukea?
Itsepä tämän olon aiheutin vaan olipa eilen kivaa.
https://www.shutterstock.com/shutterstock/photos/356924063/display_1500…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman alkoholia tai vähemmän juomalla ei olisi siis mitenkään voinut olla kivaa? Itse en nykyään enää juo alkoholia, nautin ihmisten seurasta muuten ja lähden kotiin, jos ei enää ole kivaa. Siinä kyllä huomaa myös, miten tylsiä ihmisistä tulee, mitä enemmän promillet nousee.
Kivaa ei ole. Typerää oli juoda itseni juovuksiin. Olen aika yksinäinen ja diagnoosin saatuani tuli mieleeni vetää kunnon känni. Typerää - ymmärrän sen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
...katso sineen taivaan..ota aspiriini ja juo vettä päälle.
Joskus pelkäsin sydänoireita ja jostain luin, että Aspiriini auttaa. No ei se niin mennytkään vaan sain vatsahaavan ja jouduin sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri kylmän Leffe Blonde oluen, sillä se lähtee
Minulla on 38 prosenttista Kossua. Ei pysty - liian tiukkaa.
- ap
Lantraa mehulla 50-50 seoksella niin kohta on taas kivaa 🙂 Mä joisin heti, mutta kun pitää ajella autolla klo 15-17 välillä, ni joutuu himmailemaan.
Kyllä se ehtii häviämään ennen ajoa. Känni kestää tunnin ajan
Känni ei kestänyt tunnin aikaa vaan melko paljon kauemmin.
Ei krapulaa mutta väsyttää, ja muutenkin kaikin puolin huono olo. Siis melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei krapulaa mutta väsyttää, ja muutenkin kaikin puolin huono olo. Siis melkein sama asia.
Krapula, haluais että väsyttäisi mutta ei, kaikin puolin pirteä ja aktiivinen olo. Ei voi siis nukkua, on mentävä hakemaan juomaa että saa tajun pois. Ei teitä vaan jaksa, eikä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta pilvessä olen ollut aamu viidestä lähtien. Kelpaako se?
Siinä on iso plussa se ettei nauttimisesta seuraa krapulaa. Onhan se kaikin puolin vähiten haitallinen päihde jonka pitäisi olla laillista tai vähintään sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on iso plussa se ettei nauttimisesta seuraa krapulaa. Onhan se kaikin puolin vähiten haitallinen päihde jonka pitäisi olla laillista tai vähintään sallittua.
Onhan sitä nyt monta päivää aivan velttona mokomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas. Tiedätkö, että liikunnasta saa elimistön aivan itse tuottamia, laillisia kannabiksenkaltaisia aineita?
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman alkoholia tai vähemmän juomalla ei olisi siis mitenkään voinut olla kivaa? Itse en nykyään enää juo alkoholia, nautin ihmisten seurasta muuten ja lähden kotiin, jos ei enää ole kivaa. Siinä kyllä huomaa myös, miten tylsiä ihmisistä tulee, mitä enemmän promillet nousee.
Tässä sinulle mitali 🥇🏅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuollainen harhaluulo. Sinulla on netti käytössä niin sieltä löytyy tietoa jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuollainen harhaluulo. Sinulla on netti käytössä niin sieltä löytyy tietoa jos kiinnostaa.
Mikä netti. Minulla on bongi ja kymppi dullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä netti. Minulla on bongi ja kymppi dullaa.
Melkoinen bongi sulla jos sillä tänne viestittelet. Tähystänkö lisäksi ikkunasta savumerkkejä?
Kyllä se ehtii häviämään ennen ajoa. Känni kestää tunnin ajan