Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Taasko siellä atrialla on pakattu ohuen ohuet PÄISSÄÄN, kun kaikki aivan riekaleina?
31.01.2026 |
Vai säädettiinkö leikkuri PÄISSÄÄN?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lopetin niiden ostamisen, kun ne meni niin ohueksi, että niiden viipaleiden läpi näki lukea aamun lehden.
Ihan pska keksintö koko "ohuen ohuet". Ilma ei ole mitään ruokaa, liha on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei saa ehjänä paketista mitenkään, ihan sikin sokin.
Johtajat ostivat koko linjaston PÄISSÄÄN kun halvalla saivat.
t. Atrialainen
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina kaks tai kolme päällekkäin.
Mikset osta niitä normaaleja?
Alue: Aihe vapaa
Ehkä sä vain olet PÄISSÄÄN.