Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi otettu huostaan, vaikka olen hyvä ja rakstava isä

Vierailija
31.01.2026 |

En käsitä tälläista. Minä ja mun lapsi ollaan lastensuojelun uhreja. Äiti käytti huumeita ja äidiltä otettiin lapsi huostaan niin miksi isä ei saa tavata lasta. On tää niin käsittämätöntä

Yritin käydä katsomassa lasta mutta sijaisäiti soitti poliisit vaikka mitään pahaa en oo tehny, oon vaan isä joka rakastaa lastaan. Mut vietiin putkaan ja ihan syyttä.

Sijaisäiti vaan haluaa omistaa mun lapsen ja pitää sitä lemmikkinä. Sanovat että mun pitäs ajatella lapsen parasta ja sitähän mää sjattelenkin, lasta, en mä itteeni ajattele vaan lasta tässä pitää ajatella ja siitä pitää huolejtia mutta ei mun anneta.

Sossu sano että mun pitäis lopettaa päihteiden käyttö ja kuulemma vedän peukkua. En mä käytä mitään. Marraskuussa oli jotain lääkkeitä, mutta en käytä edes alkoholia. Mistä ne kuvittelee, että vedän jotain peukkua, varmaan siitä kun yks kaveri tuli kysyyn sitä ja mä sit hommasin sitä sille mutta ite en käytä.

Ne haluaa mun lapsesta vaan rahaa, se on bisnestä, mun lapsi on myyty ja mun kuulemma pitäis ajatella lasta joka muka pelkää mua. Ei pelkää kun lapsi vaan haluu miellyttää sijaisäitiä. Joskus kokeilin kerran peukkua, kun lapsi oli otettu huostaan, kun ei mulla muutakaan ollut mutta ei se ollu mun juttu se peukku. Jäi siihen yhteen kertaan.

Lastensuojelu on iso myyntibisnes, ihmiskauppaa. Kaikkien pitää taistella sitä vastaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin ja juu juu. Maksa elarit vtun rotta, kanna vastuu, lopeta valehtelu, ja tollanen peitelty naisviha. 

Vierailija
2/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hyvä ja rakstava isä kokeilee ja diilaa peukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. Olet surkea dokaaja ja hu0rissa kävijä.

Vierailija
4/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka satuilee niitä kaksosten teiniäiti ja poikkis juttuja?

Vierailija
5/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se uusi palstahullu, joka kirjoittaa pitkiä provoja, mutta unohtaa tehdä niistä uskottavia.

Vierailija
6/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hyvä ja rakstava isä kokeilee ja diilaa peukkua.

Vähän niin kuin Jere Karalahti. 

7/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä satu, mutta annetaan nyt 2/5

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä saastasia minä-minä-minä narsisteja.

Vierailija
9/9 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis käy töissä, sulla on päihdehistoria ja rikoshistoria. Onneksi lapsi on sulta turvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi