Huijaako Suomi Eurojackpotin arvonnassa, taas päävoitto Suomeen!
Arvontahan suoritetaan Suomessa ja tarkastukset tehdään Saksassa ja Tanskassa.
Maat, joilla on eniten päävoittoja ovat juuri Saksa, Suomi ja Tanska.
Saksa 94 päävoittoa, Suomi 25 päävoittoa ja Tanska 13 päävoittoa. Seuraavana on Ruotsi 10 voitolla, Ruotsissa on kuitenkin Suomeen ja Tanskaan nähden lähes kaksinkertainen määrä asukkaita.
Varsinkin Suomen päävoittojen määrä on huomiotaherättävän suuri. Suomessa on noin 1/15 Saksan asukasmäärästä. Jos Saksaan olisi mennyt vastaava määrä päävoittoja asukaslukuun suhteuttaen kuin Suomeen niin Saksalla olisi voittoja 375 kpl. Ruotsilla olisi noin 50 voittoa jne.
Kommentit (25)
Kohta taas voittajan haastattelu luettavissa Ilta-Sanomissa, ärsyttävää ja huomenna taas Lotto voittajan haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas voittajan haastattelu luettavissa Ilta-Sanomissa, ärsyttävää ja huomenna taas Lotto voittajan haastattelu.
Toiset voittaa niljoonia ja mulla on Veikkaus tili miinuksella -1200 :(
Onkohan eilinen voittaja edes itse vielä huomannut voittaneensa? Vai tuleeko voitto yllätyksenä kun Veikkaus soittaa ja onnittelee?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eilinen voittaja edes itse vielä huomannut voittaneensa? Vai tuleeko voitto yllätyksenä kun Veikkaus soittaa ja onnittelee?
Ärsyttää ne ketkä eivät edes tarkista ovatko voittaneet, ei ole joillain rahasta pulaa vaan huvikseen pelaavat ja kas miljoonia tulee tilille
Luulisi että Suomessa olisi vaikea voittaa Eurojackpotissa kun sitä niin monessa maassa pelataan niin yllättäen Suomessa voitetaankin koko ajan.