Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako Suomi Eurojackpotin arvonnassa, taas päävoitto Suomeen!

Vierailija
31.01.2026 |

Arvontahan suoritetaan Suomessa ja tarkastukset tehdään Saksassa ja Tanskassa.

Maat, joilla on eniten päävoittoja ovat juuri Saksa, Suomi ja Tanska.

Saksa 94 päävoittoa, Suomi 25 päävoittoa ja Tanska 13 päävoittoa. Seuraavana on Ruotsi 10 voitolla, Ruotsissa on kuitenkin Suomeen ja Tanskaan nähden lähes kaksinkertainen määrä asukkaita.

Varsinkin Suomen päävoittojen määrä on huomiotaherättävän suuri. Suomessa on noin 1/15 Saksan asukasmäärästä. Jos Saksaan olisi mennyt vastaava määrä päävoittoja asukaslukuun suhteuttaen kuin Suomeen niin Saksalla olisi voittoja 375 kpl. Ruotsilla olisi noin 50 voittoa jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennyt, että peräti 19 maassa voi eurojackpotata. Tuntuu, että voitto menisi aina joko Suomeen, Saksaan, Puolaan, Tanskaan tai Ruotsiin. 

Luulisi että Suomessa olisi vaikea voittaa Eurojackpotissa kun sitä niin monessa maassa pelataan niin yllättäen Suomessa voitetaankin koko ajan.

Vierailija
22/25 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas voittajan haastattelu luettavissa Ilta-Sanomissa, ärsyttävää ja huomenna taas Lotto voittajan haastattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta taas voittajan haastattelu luettavissa Ilta-Sanomissa, ärsyttävää ja huomenna taas Lotto voittajan haastattelu.

Toiset voittaa niljoonia ja mulla on Veikkaus tili miinuksella -1200 :(

Vierailija
24/25 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan eilinen voittaja edes itse vielä huomannut voittaneensa? Vai tuleeko voitto yllätyksenä kun Veikkaus soittaa ja onnittelee?

Vierailija
25/25 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eilinen voittaja edes itse vielä huomannut voittaneensa? Vai tuleeko voitto yllätyksenä kun Veikkaus soittaa ja onnittelee?

Ärsyttää ne ketkä eivät edes tarkista ovatko voittaneet, ei ole joillain rahasta pulaa vaan huvikseen pelaavat ja kas miljoonia tulee tilille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi