Nautitteko talven ystävät, kun nyt on todella kylmä?
Kommentit (92)
Kävelin just 5 km. Kyllä nautin. Lähden iltapäivällä jäälenkille.
Pilkkihaalari ja kommandopipo on niin jees. Ja hyvät kotimaiset nahkakengät villavuorilla.
Ruskeaa rasvaa!
Ap on joku ES-löllykkä, taikinaisempi kuin pulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-29C 10km lenkki kävelty järven jäällä tänään. Pukeutumiskysymys.
Haluatko mitalin?
Kyllä nuo edestään löytää, keuhkot ei tykkää kylmästä.
Etkö osaa peittää kasvojasi, niin raastat keuhkosi pilalle?
Vierailija kirjoitti:
-20 ei ole löhelläkään todella kylmää. Juuri tulin lenkiltä, hyvä saa ulkoilla.
Hyvää tekee pilkkijäille,heti menen kun vähän lauhtuu.
36 kilometria tuli lenkkeiltyä viime viikolla. Ei palellut.
Mikä siinä on, että kaupungeissa kylmä on raaempaa kuin täällä maalla? Eilen kävin lähikaupungin kauppakeskittymähelvetissä. Kävelin ulkona ehkä puolikilsaa, ja tuntui, että naama irtoo! Pakkasta oli vaivaiset -16!
Ei meillä täällä maalla edes -25 tunnu tuolta, pakkanen on jotenkin pehmeää täällä. Nyt on -29,5, eikä paha vieläkään.
Talven narisijalle vaan tiedoksi, että juhannukseen on rapiat neljä kuukautta ja sen jälkeen taas päivät pimenevät. Odottele sitä vaan...
Olen talven ystävä, mutta en nauti äärioloista. Pakkanen on kiva, kunhan asteita on max -15.
Ihanaa kun on muitakin, jotka pitävät talvesta. Ja ei ole liikaa pakkasta ulkona, se on pukeutumiskysymys. Upea auriningon valo ja hanki hohtaa, rakastan tällaista talvea. Kesällä kun lämpötila menee yli 25, niin makaan lötkönä jaksamatta tehdä mitään :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin! Olen ulkoillut paljon enemmän kuin normaalisti, koska olo on ollut huomattavasti virkeämpi. Tykkään näistä keleistä tosi paljon! Mieluummin nämä kuin 30 astetta hellettä, milloin ei jaksa tehdä yhtään mitään.
Verenpainetta, alkoholisti?
Ei kumpaakaan. Olen ihan teini-iästä asti kärsinyt helteistä. Ihmiset ovat erilaisia.
Kyllä, minusta tämä on vuosikausiin parhaita talvia etelä-Suomessa. Pakkasta niin, että pysyy kuivana. Lunta on tullut hiukan, muttei kuitenkaan liikaa tai liian usein.
Näin just!