Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa sairaanhoitajilla on niin

Vierailija
31.01.2026 |

kammottavat työvaatteet? Kuin olisivat potilaita itse! 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mitään sotamaalausta tehdä. Mutta eikö voisi föönata hiukset tai laittaa siististi poninhännälle? Hieman peiteväriä silmänalusiin? Ripsiväriä hillitysti. Ja jättäkää ne rumat roikkuvat hupparit ja muut vastaavat kaappiin.

Huulikiiltoa ja jotain raikasta tuoksua, ei liian vahvaa. Ja tyvikasvua ei saa olla. Muuten laitan huonot pisteet tyytyväisyyskyselyyn aina. 

Vierailija
22/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä koske vain sairaanhoitajia vaan myös muita hoitajia, kuten terveydenhoitajia, sosiaalihoitajia ja muita asianhoitajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vitu. Että oikein meikittömyys ja epäsiisti kampaus. Itseään puunaamassahan ne sairaanhoitajat tietenkin työssä ovat. Ja istuvat liikkumatta paikallaan ettei vain mene tukka sekaisin.  Anna mun taas kaikki kestää. 

Kyllä meikkaavat vessassa ja pukuhuoneessa. Laukkukaapitkin täynnä meikkejä. Eli siitä ei nyt ole kyse, vaan siitä, miten meikkaavat. Hoitaja edustaa työnantajaa, ja meikin pitää olla siisti. Eikö sairaaloilla ole kosmologeja, jotka voisivat neuvoa ja auttaa?

Vierailija
24/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulle asti oli valkoiset virkapuvut ja hilkat. Hameen pituus oli tarkkaan säätelty. Sukat piti olla. Siisti vaatimaton kampaus. 

Vierailija
25/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset hirttäytyvät remmeihin, joku kuolee, kun soittokelloon ei vastata, hoitajat kulkevat ryntyissä tukka sekaisin. Ennen feminismiä tällaisiakaan ongelmia ei ollut.

Vierailija
26/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa potilaat ole seksikkäitä?

Vierailija
27/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen maan sairaanhoitajien työvaatteet ap tietää?

Taitavat olla nuo työvaatteet kansainvälisestikin aika samanlaisia. Temukin myy juuri noita saman näköisiä työvaatteita sairaanhoitajille,  eivätkä takuulla pelkästään Suomen markkinoille. 

ei ne ole työvaatteita, vaan "työvaatteita" hahahahaha

Vierailija
28/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää!  Vai meikata pitäisi! 

Mistä sä ton meikkaamisen tähän nyt vedit?! 

Vierailija
29/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamme levätä rauhassa, emme joutua nymfohoitsujen himojen kohteeksi. Olen kyllä nähnyt dokumenttielokuvista, millaisia kiimapeppuja sairaanhoitajattaret ovat. 

Vierailija
30/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne työvaatteet heitetään pesuun päivittäin. On muuten just parasta kun aamulla ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle. Kun sais vielä kengät työasuun.

Välillä saa pitää myssyä päässä niin hiuksistakaan ei tarvii välittää 

Vierailija
31/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamme levätä rauhassa, emme joutua nymfohoitsujen himojen kohteeksi. Olen kyllä nähnyt dokumenttielokuvista, millaisia kiimapeppuja sairaanhoitajattaret ovat. 

Ne on sitten ulkomaista tuotantoa koska Suomessa hoitajat on homssuisia ja potilaat sairaita.

Vierailija
32/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-luvulle asti oli valkoiset virkapuvut ja hilkat. Hameen pituus oli tarkkaan säätelty. Sukat piti olla. Siisti vaatimaton kampaus.

Meidän vanhusten palvelutalossa tekevät myös sairaanhoitajat likaisia töitä, valkoine puku ei olisi valkoinen kauan ja hilkkakin päivän lopuksi vinossa.

Vierailija
33/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on sitten ulkomaista tuotantoa koska Suomessa hoitajat on homssuisia ja potilaat sairaita.

Ainakin saksalaisia hoitsudokkareita olen nähnyt. Aika villiä menoa. En jaksaisi pitkään noissa hommissa kyllä. 

Vierailija
34/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän vanhusten palvelutalossa tekevät myös sairaanhoitajat likaisia töitä, valkoine puku ei olisi valkoinen kauan ja hilkkakin päivän lopuksi vinossa.

Likaisten hoitajien likainen mielikuvitus 😬🍆😬

Vierailija
35/35 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä hoitajattarilla on särmät työasut, täällä halvannäköiset lökäpyjamat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi