Miksi Suomessa sairaanhoitajilla on niin
kammottavat työvaatteet? Kuin olisivat potilaita itse!
Kommentit (35)
Eikä tämä koske vain sairaanhoitajia vaan myös muita hoitajia, kuten terveydenhoitajia, sosiaalihoitajia ja muita asianhoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Ai vitu. Että oikein meikittömyys ja epäsiisti kampaus. Itseään puunaamassahan ne sairaanhoitajat tietenkin työssä ovat. Ja istuvat liikkumatta paikallaan ettei vain mene tukka sekaisin. Anna mun taas kaikki kestää.
Kyllä meikkaavat vessassa ja pukuhuoneessa. Laukkukaapitkin täynnä meikkejä. Eli siitä ei nyt ole kyse, vaan siitä, miten meikkaavat. Hoitaja edustaa työnantajaa, ja meikin pitää olla siisti. Eikö sairaaloilla ole kosmologeja, jotka voisivat neuvoa ja auttaa?
60-luvulle asti oli valkoiset virkapuvut ja hilkat. Hameen pituus oli tarkkaan säätelty. Sukat piti olla. Siisti vaatimaton kampaus.
Vanhukset hirttäytyvät remmeihin, joku kuolee, kun soittokelloon ei vastata, hoitajat kulkevat ryntyissä tukka sekaisin. Ennen feminismiä tällaisiakaan ongelmia ei ollut.
Miksei Suomessa potilaat ole seksikkäitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen maan sairaanhoitajien työvaatteet ap tietää?
Taitavat olla nuo työvaatteet kansainvälisestikin aika samanlaisia. Temukin myy juuri noita saman näköisiä työvaatteita sairaanhoitajille, eivätkä takuulla pelkästään Suomen markkinoille.
ei ne ole työvaatteita, vaan "työvaatteita" hahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää! Vai meikata pitäisi!
Mistä sä ton meikkaamisen tähän nyt vedit?!
Vierailija kirjoitti:
Haluamme levätä rauhassa, emme joutua nymfohoitsujen himojen kohteeksi. Olen kyllä nähnyt dokumenttielokuvista, millaisia kiimapeppuja sairaanhoitajattaret ovat.
Ne työvaatteet heitetään pesuun päivittäin. On muuten just parasta kun aamulla ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle. Kun sais vielä kengät työasuun.
Välillä saa pitää myssyä päässä niin hiuksistakaan ei tarvii välittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme levätä rauhassa, emme joutua nymfohoitsujen himojen kohteeksi. Olen kyllä nähnyt dokumenttielokuvista, millaisia kiimapeppuja sairaanhoitajattaret ovat.
Ne on sitten ulkomaista tuotantoa koska Suomessa hoitajat on homssuisia ja potilaat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
60-luvulle asti oli valkoiset virkapuvut ja hilkat. Hameen pituus oli tarkkaan säätelty. Sukat piti olla. Siisti vaatimaton kampaus.
Meidän vanhusten palvelutalossa tekevät myös sairaanhoitajat likaisia töitä, valkoine puku ei olisi valkoinen kauan ja hilkkakin päivän lopuksi vinossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sitten ulkomaista tuotantoa koska Suomessa hoitajat on homssuisia ja potilaat sairaita.
Ainakin saksalaisia hoitsudokkareita olen nähnyt. Aika villiä menoa. En jaksaisi pitkään noissa hommissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän vanhusten palvelutalossa tekevät myös sairaanhoitajat likaisia töitä, valkoine puku ei olisi valkoinen kauan ja hilkkakin päivän lopuksi vinossa.
Likaisten hoitajien likainen mielikuvitus 😬🍆😬
Briteissä hoitajattarilla on särmät työasut, täällä halvannäköiset lökäpyjamat.
Huulikiiltoa ja jotain raikasta tuoksua, ei liian vahvaa. Ja tyvikasvua ei saa olla. Muuten laitan huonot pisteet tyytyväisyyskyselyyn aina.