Onko kaikki muumit laaksossa?
Nukkuvat muumit
Muumit lukumaraton
Muumilaakson tarinoita
Muumi sitä ja muumi tätä
Mitä tää nyt on? Muumeja joka paikassa?
Miksi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaikki 0.3l muumimukit. Ne ainoat oikeat teema mallin, kaupoissa myynnissä olleet mukit. Harvalla on ! PS. Ihania ihmisiä lukemassa muumi tarinoita. Ei ketään huume, väkivalta tai seksuaali rikollista. Huomaan, että tarkoin valitut lukijat.
Erinomainen sijoitus. Myin omani pois vuosia sitten, nyt kaduttaa.
Parempi lukumaraton kuin uutinen itäisen naapurin rynnistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaikki 0.3l muumimukit. Ne ainoat oikeat teema mallin, kaupoissa myynnissä olleet mukit. Harvalla on ! PS. Ihania ihmisiä lukemassa muumi tarinoita. Ei ketään huume, väkivalta tai seksuaali rikollista. Huomaan, että tarkoin valitut lukijat.
Aika hyvin rahaa kiinni mukeissa. Fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hienon näköinen kokoelma jos hyvin esillä.
Muutama muumi karkasi savuiseen laaksoon papan piipun kanssa.
Onhan täällä näköjään sentään reaalimaailmassa eläviä ihmisiä, eikä vaan satumaailmaan todellisuutta pakoilevia höttöpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh! Itsellä vain n.50 kpl. Ajatus tosin keräillä ne kaikki. Saattaa tosin jäädä haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä näköjään sentään reaalimaailmassa eläviä ihmisiä, eikä vaan satumaailmaan todellisuutta pakoilevia höttöpäitä.
Hih, tykkää muumeista itsekkin. Älä nyt leiki mitään kovista...😘
Vierailija kirjoitti:
Sillä maailma hukkuu paskaan, me vain katsomme muumeja!
Paljon parempi vaihtoehto siis. Älä oo myrtsikkä...
Mulla vielä joskus kaikki muumimukit. Onko muuten jo heitetty sanontaa " Onko sulla kaikki muumit laaksossa?" Se on niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös täysi mukikokoelma, lisäksi ne lasten mukit ja kaikki isomman koon mukit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumit täytti viime vuonna 80 vuotta. Onhan muumit iso juttu suomalaisuutta.
Viime vuosi meni jo!
Kai on myöhästynyt tapahtuma. Eiköhän muumibuumi kohta laannu.
Muumibuumi on kestänyt jo kymmeniä vuosia Suomessa ja ulkomailla. Muumit käännetty noin 60 kielelle, harvaa suomalaista kirjailijaa näin monelle. Esim. Tuntematon Sotilas on käännetty reilulle 20 kielelle.
Muumibuumi ärsyttää. Veli tarjoaa aina juhlamokkaa muumimukista. En tykkää kummastakaan, mutta en valita hänelle. Itse en kerää mitään kaappien täytteeksi. Laitan rahani rahastoihin tai tarpeellisiin tavaroihin, kun hajoavat.
Voiko oikeesti jollain olla kaikki mukit?? Aivan mahtavaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Muumibuumi ärsyttää. Veli tarjoaa aina juhlamokkaa muumimukista. En tykkää kummastakaan, mutta en valita hänelle. Itse en kerää mitään kaappien täytteeksi. Laitan rahani rahastoihin tai tarpeellisiin tavaroihin, kun hajoavat.
Onpa mukavan tuntuinen veli sinulla, kai hänestä sentään tykkäät. Älä urputa turhasta äläkä korota itseäsi, vaikka et teekään niinkuin moni muu.