Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostamalla voita, jauhoja kananmunia ja sokeria ja kaakaojauhetta ITSE ja tekemällä suklaakeksit ITSE säästäisi ihan sikana

Vierailija
30.01.2026 |

Eikä niissä kekseissä olisi yhtään mitään E-koodia. Ne olisivat terveyspommeja brändättyihin ja muoveihin kertakäyttöä varten pakattuihin huijauksiin verrattuna. Mieti: ostat Brändin, paketoinnin ja lisäaineet vaikka saisit samat itse tehtynä kotona.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on , että elintarvikkeissa alkaa olemaan e-koodeja vähän kaikissa. Mutta. Kun itse tekee, niin niitä on tekosissa vähemmän. 

Sitäpaitsi. Omatekemät suklaakeksit ovat tosi hyviä. Lasi maitoa ja suu täyteen kekseiä. Pure niele! 

Vierailija
42/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi jättää keksit tekemättä ja syömättä kokonaan. Säästyy sepelvaltimotaudiltakin, ajattele.

Täytyypä sitä ajatella päänkin terveyttä eli hemmotella aivojaan syömällä välillä herkkujakin. Veikkaanpa, että sinun pääsi terveys ei oikein ole kummoisellakaan tolalla. Hyvä päänterveys myös vaikuttaa positiivisesti sydän- ja verisuonitautiasioissakin, mutta sinulla ei taida olla siitäkään mitään käryä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvii niin paljon, mitä itse tehdessä tulis. Ahmimishäiriöisenä varon hankkimasta herkkukasoja. Mulla on varaa keksipakettiinkin, se maksaa 97 senttiä.

Joku Lidlin paska on noin halpaa.

K-Menu taitaa olla vielä halvempaa.

Vierailija
44/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä itse tehdyt keksit maistuu pahemmalle.

Et siis osaa. Opettele vaan uudelleen, ehkäpä saat sitten paremmanmakuisia.

Vierailija
45/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät suklaakeksit voista, sokerista, kaakaosta ja tummasta suklaasta tulee itseasiassa kalliimmiksi kuin ne halvat 1€ keksipaketit tokmannilta ja lidlistä. Enemmän säästää kun pistää nekin rahat lihaan ja edullisiin vihanneksiin. Ainakin vyötärö kiittää. 

Halvaksihan elämä tulee jos on sokerihiiri koska sokeri ja vehnäjauhot ja huonot rasvat on halpoja. Tai jos syö pelkkiä perunalastuja, lihapiirakoita tai ranskanperunoita. Mutta jos haluaa kunnon ruokaa kuten lihaa, kalaa ja kanaa niin se on kallista.

Vierailija
46/46 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sokeri.

Kaakaojauhe.

Kananmuna.

Vehnäjauho.

Sekoitus.

Paisto.

Nauti.