Miksi miehet tykkäävät katsoa heiluvia tissejä?
Onko heiluvat tissit huvittavat?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi se tissien heiluminen kiinnostaa..? Näyttää kivalta kun ne tissit ovat liikkeessä?
Kumpi on ylipääätään kiinnostavampi tai enemmän huomiota saava näky, liike vai paikallaanolo? Maaseudulla autosta katsoessa lapset toteaa ahah, kun kertoo, että tuolla seisoo lehmiä. Kun näkee lauman liikkeessä, ne alkaa tuijottaa niitä.
Ei The Full Montyssa ne perusduunarin vartalot olleet se joka herätti naiset, vaan se liike heidän esityksessä. Samalla tavalla varmaan molemmilla sukupuolilla rohkea liike herättää paljon enemmän kuin joku visuaalinen still-kuva
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, kysynpä miehiltä!
Heteronainen ei voi ymmärtää asiaa. M51
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan tissit kiinnostaneet, ellei sitten vauvana
m50
Sua kiinnostaakin enemmän kovat ja turvonneet kullit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m50
En ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m50
En ole homo.
Rohkeasti vain tunnustat ensin itselle, siitä se sitten vapautuu-oleminen ja tekeminen :)
Sabrina Salerno on kyllä kaikinpuolin hot, mielestäni hotimpi kuin Samantha Fox :)
Koska heiluvan mulkun katseleminen on so last season
Koodi oli muuten 666
Jotku naiset osaa heilutella rintojaan. Vaatii rintalihasten hallintaa jos niitä pompottelee 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m50
En ole homo.
Rohkeasti vain tunnustat ensin itselle, siitä se sitten vapautuu-oleminen ja tekeminen :)
Olen 100% hetero. Kyse ei ole mistään rohkeudesta tai sen puutteesta vaan seksuaalisuudesta.
Miehenä en ymmärrä miksi niitä pitää vartavasten heilutella ja pompotella. Se ei ole seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä miksi niitä pitää vartavasten heilutella ja pompotella. Se ei ole seksikästä.
Entä hevosena?
Vierailija kirjoitti:
Autistinen katsastusinsinööri tietysti näkee vain puutteellista heilahduksenvaimentimien toimintaa...
IHAN KAIKKI MIEHET!!!