Miten naiset aina määrittelee mitä saa tehdä ja sanoa?
Hyvinä esimerkkeinä vaikka yöelämä, parisuhteet, keskustelu politiikasta jne
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät halua jutella kanssasi baarissa, niin jätä heidät rauhaan. Sama parisuhteissa, kenenkään ei tarvitse ryhtyä kanssasi millekään eikä kuunnella juttujasi. Kukaan ei ole sinulle seuraa velkaa. Voit sitten keskenäsi tai suostuvaisessa seurassa harjoittaa sitä huonoa käytöstäsi. Oikeutuksen tunne siis vaikuttaa olevan varsinainen ongelmasi - kuvittelet olevasi oikeutettu kenen hyvänsä seuraan.
Tarkoitan nyt sitä jos juttelen naisen kanssa baarissa ja niin siihen tullaan sanomaan etten saa jutella kyseisen ihmisen kanssa. Miksi en saisi jos se vastaa minulle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin ajattelee vain mies joka ei hallitse käytöstään.
Kyllä hallitsen. Haluan vain vapauden ajatella ja tehdä juttuja.
Ap
Siis joku nainen tuli valittamaan kun juttelit toiselle naiselle? Vaikee sanoo mikä tossa oli takana? Ehkä se halus jutella kaverinsa kanssa ja tää nainen ei pystynyt itse sanomaan kun oli kiltimpi tapaus?
Ei voi tietää.
Mut jos joku ei halua jutella sun kaa, niin kannattaa vaan väistää. Pakolla ei saa mitään ihmissuhteissa. Sitten jos se nainen haluaakin jutella, niin se etsii sut.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku nainen tuli valittamaan kun juttelit toiselle naiselle? Vaikee sanoo mikä tossa oli takana? Ehkä se halus jutella kaverinsa kanssa ja tää nainen ei pystynyt itse sanomaan kun oli kiltimpi tapaus?
Ei voi tietää.
Mut jos joku ei halua jutella sun kaa, niin kannattaa vaan väistää. Pakolla ei saa mitään ihmissuhteissa. Sitten jos se nainen haluaakin jutella, niin se etsii sut.
Noin tapahtuu baareissa koko ajan. Siis nykyaikana. Siellä on joitain naisia ketkä määrittelee kelle saat puhua.
Ap
"Kyllä naiset kertoo minulle koko ajan että mielipiteeni ovat vääriä ja jos menen vaikka baariin niin siellä tullaan kertomaan kenelle saan jutella. Miksi naiset määrittelee kenelle minä saan jutella?"
Tämän voisi kyllä kääntää toisin päin ja kysyä, miksi sinä ajattelet, että naisten pitäisi jutella juuri sinun kanssasi ja myötäillä kaikkea, mitä sanot? Sinähän pikemminkin yrität tässä määritellä mitä ne naiset saavat tehdä ja sen, että heillä ei ole vapautta valita seuraansa ja vapautta omiin mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää.
Noin tapahtuu baareissa koko ajan. Siis nykyaikana. Siellä on joitain naisia ketkä määrittelee kelle saat puhua.
Ap
Ei. Naisilla on koodi jolla viestittää kaverille että "tule väliin, tämä mies ahdistaa enkä uskalla yksin torpasta kun en tiedä onko väkivaltainen Urpo".
Eli seuraasi ei kaivata. Jännä juttu, miksiköhän....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää.
Ap
Ei. Naisilla on koodi jolla viestittää kaverille että "tule väliin, tämä mies ahdistaa enkä uskalla yksin torpasta kun en tiedä onko väkivaltainen Urpo".
Älä nyt jaksa tuota paskaa. Ihmiset viihtyy hyvin minun seurassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää.
Ap
Tämä!
Näin mekin naisvaltaisella alalla ollaan sovittu kun lähdetään ulos porukalla pikkujouluna yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää.
Ap
Mulle tuli kyllä myös mieleen, että jos nainen, jolle yrität jutella, kokee olonsa epämukavaksi sun seurassa, niin ei ihme, että kaveri tulee hätiin. Jos se nainen olisi oikeasti kiinnostunut, niin hän varmaan tekisi sen kaverilleen selväksi ja olisi valmis jatkamaan keskustelua kanssasi. Nyt kuulostat vähän siltä, että et oikein osaa lukea tilannetta ja jatkat tunkeutumista naisen seuraan, vaikka hän ei ole osoittanut kiinnostusta. Jos nainen ei halua keskustella, on tärkeää kunnioittaa sitä ja antaa hänelle tilaa jo ennen kuin se kaveri ehtii puuttumaan.
Tunget randomina selittään jollekin naiselle ja se ei halua jutella sun kanssa. Sun ei auta muu kuin opetella sosiaalisia koodeja paremmin, niin ei tartte rautalangasta vääntää.
Justiinsa tuollaisten palikoiden takia ne nuoret naiset ovat alkaneet hakeutua tyttöporukoissa sellaisiin baareihin, joissa ei käy miehiä.
Naisia ahdistaa sun seurassa. Ne ei uskalla itse sanoa, että ei haluu jutella, ja kaveri joka näkee tilanteen, tulee hätiin.
Jos tätä käy jatkuvasti, niin et osaa keskustella. Tunget randomina selittämään. Et osaa kuunnella. Et osaa lukea sanatonta viestintää (jota on 95 % ihmisten välisestä kommunikaatiosta). Aloita siitä, että jos juttelet jonkun naisen kanssa, niin annat sen naisen puhua 2/3 ajasta ja jos se ei juttele sulle, niin lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Tunget randomina selittään jollekin naiselle ja se ei halua jutella sun kanssa. Sun ei auta muu kuin opetella sosiaalisia koodeja paremmin, niin ei tartte rautalangasta vääntää.
Turha tulla baariin jos ei halua tutustua uusin ihmisiin. Miehet myös. Pysykööt kotona tai varaa vaikka mökin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisia ahdistaa sun seurassa. Ne ei uskalla itse sanoa, että ei haluu jutella, ja kaveri joka näkee tilanteen, tulee hätiin.
Jos tätä käy jatkuvasti, niin et osaa keskustella. Tunget randomina selittämään. Et osaa kuunnella. Et osaa lukea sanatonta viestintää (jota on 95 % ihmisten välisestä kommunikaatiosta). Aloita siitä, että jos juttelet jonkun naisen kanssa, niin annat sen naisen puhua 2/3 ajasta ja jos se ei juttele sulle, niin lähdet.
Ei ahdista. Minulla on paljon naispuolisia kavereita. Jos ahdistaisi niin eivät olisi minun kanssa tekemisissä.
Ap
"Älä nyt jaksa tuota paskaa. Ihmiset viihtyy hyvin minun seurassa.
Ap"
Valitat naisista mutta perustelet sillä että "ihmiset viihtyy sun seurassa". Eli miehet viihtyy. Naiset aika selvästi ei.
Mitä sä kysyt selitystä ja sitten kun sulle sellainen tarjotaan niin uliset siitä. Älä kysy jos et halua kuulla vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa tuollaisten palikoiden takia ne nuoret naiset ovat alkaneet hakeutua tyttöporukoissa sellaisiin baareihin, joissa ei käy miehiä.
Miten tämä keskustelu liittyy nuoriin naisiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Älä nyt jaksa tuota paskaa. Ihmiset viihtyy hyvin minun seurassa.
Ap"
Valitat naisista mutta perustelet sillä että "ihmiset viihtyy sun seurassa". Eli miehet viihtyy. Naiset aika selvästi ei.
Mitä sä kysyt selitystä ja sitten kun sulle sellainen tarjotaan niin uliset siitä. Älä kysy jos et halua kuulla vastausta.
Kyllä naiset viihtyy kanssa. En vain ymmärrä miksi niiden pitää määritellä kaikki mitä saa sanoa. Pitää koko ajan miettiä joka sana ja lause.
Ap
Testaavat heikkoja miehiä, mutta eivät anna heille pimperoa.