Miten naiset aina määrittelee mitä saa tehdä ja sanoa?
Hyvinä esimerkkeinä vaikka yöelämä, parisuhteet, keskustelu politiikasta jne
Kommentit (61)
Kauniisti käyttäytyville miehille on edelleen tilaa parisuhteissa, yöelämässä, julkisuudessa jne. Naiset äänestävät jaloillaan, kun ottavat hajurakoa törkymiehiin. Sikailkaa änkyrä-äijät keskenänne.
Saathan sä puhua mitä haluat, ja me saadaan sitten sanoa mitä ollaan siitä mieltä. Ja sitten sä saat sanoa, mitä sä oot siitä mieltä.
Kaikki saa myös päättää seuransa. Kyllä, jopa nainen saa päättää, onko sinun seurassasi.
Tarkenna ap mitä tarkoitat?
Jos nainen ei ala kanssasi parisuhteeseen kun selität vaikka rasistisia vitsejä niin eihän nainen silloin määrää mitä sinä saat puhua. Voit edelleen puhua mitä haluat mutta todennäköisesti tuo nainen ei vain halua viettää aikaa seurassasi saati seurustella sinun kanssasi koska ei pidä tavastasi puhua. Naisella ei ole oikeus määrät miten puhut mutta ei sinullakaan ole oikeutta määrätä että naisen pitää olla kanssasi vaikka ei haluaisi.
Missä tuollaisia naisia vai, etkö itse osaa käyttäytyä ja nauset joutuvat antamaan, joskus kipakastin miten sinun tulisi toimia tai, eh paremmin miten sinun ei tule toimia ja edetä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sun mielestä naisella ei saa olla mitään mielipiteitä mistään?
Saa olla mutta ne ei ole automaattisesti aina oikeita. Niin kun ei ole miestenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset määräävät?
Nauroin vitsillesi.
Niin jos haluan vaikka käyttäytyä huonosti jossain niin minä sen määrään ei kukaan muu.
Ap
Kerro mullekin, miten voin määritellä, niin kiellän heti miehiä sikailemasta, ahdistelemasta ja r@izkaamasta.
En nyt oikein ymmärrä mitä AP tarkoittaa, miten naiset päättävät puolestasi vaikkapa sen millaista yöelämää vietät tai ketä poliitikkoa äänestät? Parisuhteestakin päättää yleensä mies ja nainen yhdessä, vai onko joku nainen sut väkivallalla pakottanut suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä AP tarkoittaa, miten naiset päättävät puolestasi vaikkapa sen millaista yöelämää vietät tai ketä poliitikkoa äänestät? Parisuhteestakin päättää yleensä mies ja nainen yhdessä, vai onko joku nainen sut väkivallalla pakottanut suhteeseen?
Muttakun äiti sano että oon hyvä just näin kun se kävi siivoamassa ja hakemassa pyykit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset kertoo minulle koko ajan että mielipiteeni ovat vääriä ja jos menen vaikka baariin niin siellä tullaan kertomaan kenelle saan jutella. Miksi naiset määrittelee kenelle minä saan jutella?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset määräävät?
Nauroin vitsillesi.
Niin jos haluan vaikka käyttäytyä huonosti jossain niin minä sen määrään ei kukaan muu.
Ap
Toki voit käyttää aivan miten huonosti kuin haluat. Kannattaa toki ymmärtää, että huonosti käyttäytymisestä on kyllä sitten yleensä ikäviä seurauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset määräävät?
Nauroin vitsillesi.
Ap
Toki voit käyttää aivan miten huonosti kuin haluat. Kannattaa toki ymmärtää, että huonosti käyttäytymisestä on kyllä sitten yleensä ikäviä seurauksiakin.
Tottakai ymmärrän mutta minun ei tarvitse kuulla sitä keneltäkään.
Ap
Naiset myös kertoi minulle ettei saa ottaa saunaolutta / lonkeroa.
Ap
Jos naiset eivät halua jutella kanssasi baarissa, niin jätä heidät rauhaan. Sama parisuhteissa, kenenkään ei tarvitse ryhtyä kanssasi millekään eikä kuunnella juttujasi. Kukaan ei ole sinulle seuraa velkaa. Voit sitten keskenäsi tai suostuvaisessa seurassa harjoittaa sitä huonoa käytöstäsi. Oikeutuksen tunne siis vaikuttaa olevan varsinainen ongelmasi - kuvittelet olevasi oikeutettu kenen hyvänsä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset kertoo minulle koko ajan että mielipiteeni ovat vääriä ja jos menen vaikka baariin niin siellä tullaan kertomaan kenelle saan jutella. Miksi naiset määrittelee kenelle minä saan jutella?
Ap
Kenenkään ei oo pakko kuunnella sun juttuja niin kuin sunkaan ei tarvii kuunnella kenenkään juttuja.
Niin siis sun mielestä naisella ei saa olla mitään mielipiteitä mistään?