Asuntonäyttö meni täysin pieleen
Olin ottanut rappukäytävässä puoli pulloa Koskenkorvaa ja sisään mennessäni tunsin oloni ihan normaaliksi. Kotiin päästyäni huomasin että en muista näytöstä mitään eli filmi on poikki. Välittäjä vaatii maksamaan sovitun käsirahan, enkä tiedä missä harkitsemistani asunnoista olen käynyt ja mitä käsiraha koskee.
Kommentit (33)
Ap jopas tarinan keksit, naurettava keksiä näin typeriä aloituksia edes.
Yritin äsken soittaa välittäjälle mutta olen liian kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Voitko palauttaa pullon viinakauppaan?
Kyllä on mahdollista
Yksi välittäjä istua röhnötti koko näytön ajan sohvalla ja hoki vaan ”osta tästä hyvä asunto”, vähän ns. helppoheikki- meiningillä. Jäi vaan mieleen tuo persoonallinen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi välittäjä istua röhnötti koko näytön ajan sohvalla ja hoki vaan ”osta tästä hyvä asunto”, vähän ns. helppoheikki- meiningillä. Jäi vaan mieleen tuo persoonallinen tyyli.
Lisäksi oli juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran seukkasin kiinteistönvälittäjä kanssa salasuhteessa. Paneskeltiin esiteltävissä asunnoissa kymmeniä kertoja. Säästettiin hotellikulut.
Pyyhitkö kullin aina verhoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran seukkasin kiinteistönvälittäjä kanssa salasuhteessa. Paneskeltiin esiteltävissä asunnoissa kymmeniä kertoja. Säästettiin hotellikulut.
Pyyhitkö kullin aina verhoon?
Kyllä ja tyhjät pullot potkin sängyn alle
Oln juovukssa en pysty järjestämään näyttöä anteeksi
Kerran seukkasin kiinteistönvälittäjä kanssa salasuhteessa. Paneskeltiin esiteltävissä asunnoissa kymmeniä kertoja. Säästettiin hotellikulut.