Keksi laskiaispullalle hyvä täyte
Millainen olisi unelmiesi laskiaispulla? Nyt keksimään sellainen.
Kommentit (388)
Vaniljasokerilla maustettu kermavaahto, joka ei maistu voille ja hyvä mansikkahillo tuoreen pullan välissä
Vadelmahillo ja kermavaahto. Mitäpä sitä pyörää uudelleen keksimään.
pihvi, juustonviipale ja suolakurkkua
Suolakurkut ja sipsit voisi olla mielenkiintoinen täyteyhdistelmä.
Puolukkahilloa tai raparperihilloketta kinuskikerman kera. Pitää olla vähän särmää, perinteiset täytteet turhan ponnettomia, kun jo pullakin on aika pliisun makuinen.
En keksi parempaa kuin itse leivottu pulla, itse tehty mansikkahillo ja kuohukermasta tehty kerma pienellä ripauksella vaniljakreemijauhetta tai vaniljasokeria. Muitakin on maisteltu, mutta nämä on parhaita.
Söin eilen sellaista laskiaispullaa, jossa kermavaahdon seassa oli reilusti pistaanipähkinää ja se oli todella hyvää.
Kalakukkoon sopisi täytteeksi toffeefudge ja limekreemi. Hyviä täytteitä Sveitsinleikkeeseen olisi suklaapiimä ja mantelikrokantti.
Kun ei se laskiaispullakaan ole enää laskiaispulla, jos sinne työnnetään jotain muuta kun ne perinteiset täytteet, se on silloin joku ihan muu pulla...
4 marjan hillo ilman lisättyä sokeria ja hieman makeutusta vispikerma pursotus.
Mietin mustikkahilloa ja vaniljajäätelöä. Mustikkahilloa ostin hiljattain purkin ja vaniljajäätelö olisi itselleni kätevämpi kuin kermavaahto, kun loppu säilyy pakastimessa, kunnes tarvitsee. Mutta mustikkaa aion kokeilla joka tapauksessa, kun ajankohtaista.
Sileä mansikkahillo ja kermavaahto.
mansikkahillon sijaan oikeita tuoreita mansikoita mössöttynä
lisäksi noi pullat on aivan liian isoja syödä. vähintäänkin pitää syödä lakki erikseen. voisi tehdä litteämpiä pullia, ja halvempia
Paahdettu "tosca" ja valkosuklaakermavaahto.
Itse leivottu pulla, itse tehty manskikkahillo ja kuohukermasta vatkattu kermaavaahto. Olen enemmän perinteiden ystävä.