Keksi laskiaispullalle hyvä täyte
Millainen olisi unelmiesi laskiaispulla? Nyt keksimään sellainen.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Raparperimansikkahillo ja kermavaahto.
Mmm...
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kuulostaa aika erikoiselta, mutta minä tykkään vihreistä viinirypäleistä laskiaispullan täytteenä, varsinkin mantelimassan kanssa.
En ole kokeillut, mutta voisin kuvitella juuri tuon mantelimassaversion kanssa toimivan. Hilloversion kanssa en.
Piparkakkutaikinaa ja perus kermavaahto.
After Eight suklaata ja vaniljajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
En keksi. Mä en voi sietää jatkuvia uutuuksia ja sitä että joka s...anan maku ja tuote pitää sotkea keskenään. Vihreätkuulat-laskiaispulla nyt ei vaan kiinnosta, mutta satavarmana Fazer sellaisen jonain vuonna myyntiin lykkää.
Pitäisi ensin huolta siitä että perustuotteet maistuisi edes jollekin. Esim. Jaffa-keksit voisi vaikka maistua jaffakekseille. Se olis niinkuin lähtövaatimus ennekuin maksan mistään euroakaan.
Kävelen päivittäin Fazerin kahvilan ohi ja siinä on nyt vähän aikaa ollut mainoskyltti Geisha-täytteisestä laskiaispullasta. Siis se suklaapatukka. Yäk. Kuvan perusteella pullassa näkyy joku ruskea reunus (yäk) ja mainoskuvassa on vielä jotain geishan (japsimuijan) tapaista. Mä en voi kuvitella huonompaa ideaa kuin tunkea jotain yli-imelää maitosuklaamössöä sinne väliin kermavaahdon kaveriksi. Koko pullan idea menee siinä. Ihan ok vaihtaa manteli pistaasiin tai vaihtaa hillo toiseen, mutta nämä karamellikotkotukset on ihan syvältä.
Hesen kerrosateria. Siis ateria mukeineen ja kääreineen.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo keksitty. Itse tehty pulla, omatekoinen mantelimassa ja oikeasta kuohukermasta tehty ketmavaahto.
Tätä tulin minäkin korostamaan, ainoa oikea täyte ja vielä parhaimman makuinen.
Vierailija kirjoitti:
En keksi. Mä en voi sietää jatkuvia uutuuksia ja sitä että joka s...anan maku ja tuote pitää sotkea keskenään. Vihreätkuulat-laskiaispulla nyt ei vaan kiinnosta, mutta satavarmana Fazer sellaisen jonain vuonna myyntiin lykkää.
Pitäisi ensin huolta siitä että perustuotteet maistuisi edes jollekin. Esim. Jaffa-keksit voisi vaikka maistua jaffakekseille. Se olis niinkuin lähtövaatimus ennekuin maksan mistään euroakaan.
Tämä. Kaikki hyvä pitää vääntää sötkötyksiksi. Laskiaispulla laskiaispullana ja ei sötkötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Limehillo ja sitruunamousse.
Aika mielenkiintoinen. Oletan, että sitruunamousse korvaisi kermavaahdon, joka siis periaatteessa on vakio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermapulla lakkahillolla ilman niitä siemeniä.
No nyt, osu.
Joo, tää ei oo pöllömpi.
Mä laittaisin sinne katkarapusalaattia.
Punssilla kostutettu pulla ja mantelimassa kermavaahdolla.
Vierailija kirjoitti:
Punssilla kostutettu pulla ja mantelimassa kermavaahdolla.
Aaaaah
Sopiskohan Nutella-tahna? 🤔 Kermavaahtoa lisukkeena
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä kuulia!
Nyt löytyi voittaja 💪
🇺🇦🇮🇱
No nyt, osu.